eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłobuck › Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku w sezonie zimowym 2021/2022.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku
w sezonie zimowym 2021/2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kłobucki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180754

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek im. Jana Pawła II 13

1.5.2.) Miejscowość: Kłobuck

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@klobuck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatklobucki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.klobuck.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku
w sezonie zimowym 2021/2022.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b2d232e-1a0e-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236827

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003062/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku w sezonie 2021/2022.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187278/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.272.1.19.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich i powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku w sezonie 2021/2022.




Szacunkowa ilość dostaw w okresie realizacji umowy będzie wynosiła:
• zakres podstawowy - dostawa piasku luzem w ilości 3000 ton
z przeznaczeniem:
1. Na drogi wojewódzkie w ilości 600 ton, w tym:
a) dostawa na bazę w Kłobucku, ul. Zamkowa 19 w ilości 350 ton,
b) dostawa na bazę w Przystajni, ul. Targowa 18 w ilości 250 ton.
2. Na drogi powiatowe w ilości 2400 ton, w tym:
a) dostawa na bazę w Kłobucku, ul. Zamkowa 19 w ilości 1000 ton,
b) dostawa na bazę w Przystajni, ul. Targowa 18 w ilości 1400 ton.

• zakres objęty prawem opcji - dostawa piasku luzem w ilości 1200 ton z przeznaczeniem:
1. Na drogi wojewódzkie w ilości 250 ton, w tym:
a) dostawa na bazę w Kłobucku, ul. Zamkowa 19 w ilości 150 ton,
b) dostawa na bazę w Przystajni, ul. Targowa 18 w ilości 100 ton.
2. Na drogi powiatowe w ilości 950 ton, w tym:
a) dostawa na bazę w Kłobucku, ul. Zamkowa 19 w ilości 400 ton,
b) dostawa na bazę w Przystajni, ul. Targowa 18 w ilości 550 ton.

• zakres minimalny - dostawa piasku luzem w ilości 900 ton z przeznaczeniem:
1. Na drogi wojewódzkie w ilości 200 ton, w tym:
a) dostawa na bazę w Kłobucku, ul. Zamkowa 19 w ilości 120 ton,
b) dostawa na bazę w Przystajni, ul. Targowa 18 w ilości 80 ton.
2. Na drogi powiatowe w ilości 700 ton, w tym:
a) dostawa na bazę w Kłobucku, ul. Zamkowa 19 w ilości 300 ton,
b) dostawa na bazę w Przystajni, ul. Targowa 18 w ilości 400 ton.

Zamawiający oświadcza, że ilość zamawianego piasku nie będzie mniejsza niż 30% ilości podanych dla zakresu podstawowego zamówienia. Zmniejszenie zakresu nie stanowi podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy.

Piasek powinien posiadać frakcję uziarnienia (średnicę cząstek) od 0,1 do 1,0 mm, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Nr 230, poz. 1960). Piasek nie może być nadmiernie zawilgocony – dopuszczalna wilgotność wynosi 5 %, nie możne zawierać skaleń i zbryleń (nie rozkruszających się przy nacisku stopą), a także zanieczyszczeń obcych (liście, patyki, chwasty, glina).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.2. Wartość zakresu podstawowego wskazana w pkt 4.1 SWZ ma jedynie charakter orientacyjny, służący do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia
i porównania ofert. Nie stanowi ona zobowiązania dla Zamawiającego do zlecenia dostaw w pełnym zakresie. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane według cen jednostkowych określonych w ofercie i rzeczywistej ilości zrealizowanych dostaw.
4.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy podczas trwania umowy pojawią się uzasadnione potrzeby realizacji dostaw w zakresie szerszym niż określony w zakresie podstawowym (pod warunkiem zabezpieczenia finansowego w budżecie Powiatu) – po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w ramach realizacji umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego,
z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie dostawy w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.
O uruchomieniu opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie w formie oświadczenia woli. Cena dostaw w ramach realizacji zakresu objętego opcją wynika z treści oferty wykonawcy.
4.4. Prawo opcji obejmuje prawo do zwiększenia zakresu dostawy wykonawcy
o dodatkową ilość ton w ramach limitu wskazanego w pkt. 4.1 SWZ.
4.5. Wynagrodzenie Wykonawcy w ramach prawa opcji obliczane będzie według cen jednostkowych określonych w ofercie i rzeczywistej ilości zrealizowanych dostaw.
4.6. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określają:
Załącznik nr 1 do SWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
a także wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.7. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względu na to, że podział taki groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi, organizacyjnymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia podyktowane było zatem względami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia. Zastosowany ewentualnie podział zamówienia na części nie zwiększyłby konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty wykonawcom z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14211000-3 - Piasek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104328,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211806,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142065,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGREX Karwala Paweł

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381631159

7.3.3) Ulica: Floriańska 27

7.3.4) Miejscowość: Grodzisko

7.3.5) Kod pocztowy: 42-130

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142065,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Ceny ofertowe brutto obejmują zakres podstawowy i zakres objęty prawem opcji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.