eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Modernizacja wraz z rozbudową Stacji Uzdatniania Wody w m. Dębice, Dąb Polski oraz sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Włocławek



Ogłoszenie z dnia 2022-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja wraz z rozbudową Stacji Uzdatniania Wody w m. Dębice, Dąb Polski oraz sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Włocławek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866904

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 7

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gmina.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.wloclawek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja wraz z rozbudową Stacji Uzdatniania Wody w m. Dębice, Dąb Polski oraz sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Włocławek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64cc98c9-b594-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00236822

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013163/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja wraz z rozbudową Stacji Uzdatniania Wody w m. Dębice, Dąb Polski oraz sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Włocławek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112577/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RBRiGK.271.2.07.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7294010,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla Inwestycji: „Modernizacja wraz z rozbudową Stacji Uzdatniania Wody w m. Dębice, Dąb Polski oraz sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Włocławek”.
Realizacja Inwestycji obejmuje w szczególności:
1) etap I: opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do tzw. zgłoszenia robót budowlanych na:
- budowę rurociągów wody surowej Dw 250÷260 mm PE SDR11 PN16 wraz połączeniem
z układem studni oraz stacji uzdatniania – długość ok. 2x1000mb (dwa równoległe rurociągi) wraz z komorami, w tym na:
- budowę rurociągów (bez wymiany nawierzchni) - oba rurociągi w jednym wykopie
- budowę komory odwodnieniowej/połączeniowej dla rurociągów wody surowej
- budowę komory odpowietrznikowej dla rurociągów wody surowej
- budowę komory połączeniowej dla rurociągów wody surowej
- wymianę nawierzchni z trylinki na nawierzchnię z kostki (dojazd do ujęcia i SUW) – kategoria dla ruchu ciężkiego;
- budowę zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej Vc=150 m3 wraz z fundamentem, w tym:
- wykonanie fundamentu,
- wykonanie kompletnego zbiornika wraz z połączeniem z układem;
- budowę studni głębinowych wydajność min. ≥50 m3 /h wraz z obudową termoizolacyjną, wyposażeniem i włączeniem w układ tłoczony wody surowej;
- wymianę pomp i armatury w czynnych studniach wraz z instalacjami elektrycznymi i sterującymi;
- modernizację/przebudowę węzłów wodociągowych wraz z odcinkami sieci oraz opracowaniem kompletnego schematu sieci wodociągowej, w tym na:
- modernizację/przebudowę węzłów,
- remont odcinka sieci DN250 (bezwykopowo),
- przebudowę odcinka sieci DN50 na PE DN75;
- wymianę hydrantów zewnętrznych wraz z zasuwami do hydrantów;
- realizację węzłów wodociągowych, wraz z budową i przebudową odcinków sieci (wykonanie połączeń pierścieniowych), w tym na:
- węzły,
- sieć DN160 (bezwykopowo),
- sieć DN250;
- dostawę agregatu prądotwórczego wraz z osprzętem, rozdzielnicą;
- budowę odcinków sieci wodociągowej DN90, 110 i DN160;
w tym m. in.:
a) pozyskanie wszelkich niezbędnych do zgłoszenia dokumentów (mapy, wypisy z rejestru gruntów itp.)
b) na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa dokonanie skutecznego zgłoszenia robót we właściwym organie administracji architektoniczno-budowlanej;
2) etap II: wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej i skutecznego zgłoszenia robót budowlanych, prac budowlanych oraz sporządzenie operatu kolaudacyjnego wykonanych robót budowlanych polegających na:
- budowie rurociągów wody surowej Dw 250÷260 mm PE SDR11 PN16 wraz połączeniem z układem studni oraz stacji uzdatniania – długość ok. 2x1000mb (dwa równoległe rurociągi) wraz
z komorami, w tym na:
- budowie rurociągów (bez wymiany nawierzchni) - oba rurociągi w jednym wykopie
- budowie komory odwodnieniowej/połączeniowej dla rurociągów wody surowej
- budowie komory odpowietrznikowej dla rurociągów wody surowej
- budowie komory połączeniowej dla rurociągów wody surowej
- wymianie nawierzchni z trylinki na nawierzchnię z kostki (dojazd do ujęcia i SUW) – kategoria dla ruchu ciężkiego;
- budowie zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej Vc=150 m3 wraz z fundamentem, w tym na:
- wykonanie fundamentu,
- wykonanie kompletnego zbiornika wraz z połączeniem z układem;
- budowie studni głębinowych wydajność min. ≥50 m3 /h wraz z obudową termoizolacyjną, wyposażeniem i włączeniem w układ tłoczony wody surowej;
- wymianie pomp i armatury w czynnych studniach wraz z instalacjami elektrycznymi i sterującymi;
- modernizacji/przebudowie węzłów wodociągowych wraz z odcinkami sieci oraz opracowaniem kompletnego schematu sieci wodociągowej, w tym:
- modernizacja/przebudowa węzłów,
- remont odcinka sieci DN250 (bezwykopowo),
- przebudowa odcinka sieci DN50 na PE DN75;
- wymianie hydrantów zewnętrznych wraz z zasuwami do hydrantów;
- realizacji węzłów wodociągowych, wraz z budową i przebudową odcinków sieci (wykonanie połączeń pierścieniowych), w tym na:
- węzły,
- sieć DN160 (bezwykopowo),
- sieć DN250;
- dostawie agregatu prądotwórczego wraz z osprzętem, rozdzielnicą;
- budowie odcinków sieci wodociągowej DN90, 110 i DN160.

Zamawiający informuje, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy wraz z dokumentacją zdjęciową/poglądową, stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.

Jeśli w dokumentacji projektowej oraz na rysunkach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5P.z.p., Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, tj. w szczególności: wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że nie obniżą one określonych w dokumentacji standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ. Wskazanie w dokumentacji projektowej przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego. Wszystkie znaki towarowe, patenty lub świadectwa pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, wskazane w dokumentacji technicznej należy traktować wyłącznie jako przykładowe, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych tj. o parametrach funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne przykładowych materiałów, urządzeń są parametrami minimalnymi chyba, że zapis mówi inaczej. Do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w dokumentacji projektowej dopisuje się wyrazy "lub równoważne". W dokumentacji projektowej opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm i oferowane świadczenie nie musi być zgodne z wymaganymi normami, ale wykonawca jest zobowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, a więc zgodnie z art. 101 ust. 5 i ust. 6 ustawy Pzp, Wykonawca może powołać się na zgodność oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, jeżeli dotyczą one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego. W takiej sytuacji, wykonawca wykazuje że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
Zamawiający na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320, z 2021 r. poz. 1162), osób , które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie koniecznym do wykonania robót ziemnych, części budowlanej hydrotechnicznej, prac wykończeniowych i porządkowych, tj.: m. in. robót przygotowawczych, robót ziemnych, robót rozbiórkowych, wykonywania rurociągów, wykonywania studni, wykonywania umocnień wlotów i wylotów na rurociągach.
UWAGA:
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca/cy, którzy złożą ofertę na Część I lub Część II lub Część I i Część II nie mogą złożyć oferty na Część III oraz, którzy złożą ofertę na Część III nie mogą złożyć oferty na Część I lub Część II lub Część I i Część II.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych

45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

71351910-5 - Usługi geologiczne

4.5.5.) Wartość części: 6689010,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Wykonanie robót budowlanych realizowanych w formule „wybuduj” dla Inwestycji: „Modernizacja wraz z rozbudową Stacji Uzdatniania Wody w m. Dębice, Dąb Polski oraz sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Włocławek”.
Wykonanie robót obejmuje:
1) budowę odcinków sieci wodociągowej DN110 I DN160 na podstawie dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego w następujących lokalizacjach:
a) w miejscowości Józefowo dz. nr 10 do dz. nr 5/5-5/1;
b) w miejscowości Józefowo dz. nr 172 i 173/8;
c) w miejscowości Kruszyn, ul. Topolowa;
d) w miejscowości Ładne;
2) sporządzenie operatu kolaudacyjnego wykonanych robót budowlanych.

Zamawiający informuje, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 10 do SWZ.

UWAGA:
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca/cy, którzy złożą ofertę na Część I lub Część II lub Część I i Część II nie mogą złożyć oferty na Część III oraz, którzy złożą ofertę na Część III nie mogą złożyć oferty na Część I lub Część II lub Część I i Część II.

Jeśli w dokumentacji projektowej oraz na rysunkach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5P.z.p., Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań
równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od
założonych w wyżej wymienionych dokumentach, tj. w szczególności: wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający
dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że nie obniżą one określonych w dokumentacji standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ. Wskazanie w dokumentacji projektowej przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i
systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego. Wszystkie znaki towarowe, patenty lub świadectwa pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, wskazane w dokumentacji technicznej należy traktować wyłącznie jako przykładowe, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych tj. o parametrach funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne przykładowych materiałów, urządzeń są parametrami minimalnymi chyba, że zapis mówi inaczej. Do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji
technicznych wskazanych w dokumentacji projektowej dopisuje się wyrazy "lub równoważne". W dokumentacji projektowej opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm i oferowane świadczenie nie musi być zgodne z wymaganymi normami, ale wykonawca jest zobowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają
wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, a więc zgodnie z art. 101 ust. 5 i ust. 6 ustawy Pzp, Wykonawca może powołać się na zgodność oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, jeżeli dotyczą one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego. W takiej sytuacji, wykonawca wykazuje że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez
Zamawiającego.
2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania
równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu) opisanych w dokumentacji technicznej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w dokumentacji technicznej, których dotyczy. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. Zastosowanie rozwiązań równoważnych należy
zasygnalizować w ofercie, niezależnie od tego, czy zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej; w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub urządzenia lub rozwiązania zaproponowane w dokumentacji technicznej.
3. Wymagania w zakresie zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
1. Zamawiający na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320, z 2021 r. poz. 1162), osób , które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności bezpośrednio
związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie koniecznym do wykonania robót ziemnych, części budowlanej hydrotechnicznej, prac wykończeniowych i porządkowych, tj.: m. in. robót przygotowawczych, robót ziemnych, robót rozbiórkowych, wykonywania rurociągów, wykonywania studni, wykonywania umocnień wlotów i wylotów na rurociągach;
z wyłączeniem czynności wykonywanych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

4.5.5.) Wartość części: 450000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Stacji Uzdatniania Wody w m. Dębice, Dąb Polski oraz sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Włocławek”.
Przedmiotowe zamówienie obejmuje:
1) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla Inwestycji:
„Modernizacja wraz z rozbudową Stacji Uzdatniania Wody w m. Dębice, Dąb Polski oraz sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Włocławek” (Część I przedmiotowego zamówienia);
2) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych realizowanych w formule „wybuduj” dla Inwestycji:
„Modernizacja wraz z rozbudową Stacji Uzdatniania Wody w m. Dębice, Dąb Polski oraz sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Włocławek” (Część II przedmiotowego zamówienia).
Szczegółowy zakres inwestycji, nad którym będzie pełniony nadzór inwestorski określony został w przedmiotowym postępowaniu, w ten sposób że:
- dla Części I, realizowanej w formule „zaprojektuj i wybuduj” opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno użytkowy (w zakresie wykonania robót ogólnobudowlanych, robót wodociągowych, robót drogowych, robót elektrycznych) stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ oraz Opis przedmiotu zamówienia zawierający dokumentację zdjęciową/poglądową stanowiący Załącznik nr 9a do SWZ;
- dla Części II, realizowanej w formule „wybuduj” opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (w zakresie wykonania robót ogólnobudowlanych, robót wodociągowych, robót drogowych, robót elektrycznych) stanowiąca Załącznik nr 10 do SWZ
- oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 8b do SWZ.
Wskazana powyżej dokumentacja dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postepowania pod linkiem:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek .

UWAGA:
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca/cy, którzy złożą ofertę na Część I lub Część II lub Część I i Część II nie mogą złożyć oferty na Część III oraz, którzy złożą ofertę na Część III nie mogą złożyć oferty na Część I lub Część II lub Część I i Część II.

Wskazana powyżej dokumentacja (odpowiednio dla Części I oraz dla Części II) dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek .

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 155000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8227482,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8227482,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8227482,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Lider Konsorcjum Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MARKOPOL Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner Konsorcjum Zakład Usługowy WOD-BUD Zdzisław Kliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 888-25-06-638

7.3.3) Ulica: Papieżka 24

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8227482,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 553500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 693720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 553500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Lider Konsorcjum Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MARKOPOL Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner Konsorcjum Zakład Usługowy WOD-BUD Zdzisław Kliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 888-25-06-638

7.3.3) Ulica: Papieżka 24

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 553500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220170,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EWPROM Inżynieria Inwestycje Środowisko Ewa Bajuk-Białachowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 888-266-78-50

7.3.3) Ulica: Leśna 49

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.