eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skórzec › Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w granicach administracyjnych gminy Skórzec i z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w granicach administracyjnych gminy Skórzec i z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skórzec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siedlecka 3

1.5.2.) Miejscowość: Skórzec

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-114

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 25 308 11 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminaskorzec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminaskorzec.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w granicach administracyjnych gminy Skórzec i z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cfe2229-ebce-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236771

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211070/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy pzp zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1.
Gmina Skórzec jest jednostką sektora finansów publicznych, a w konsekwencji jest zamawiającym, o którym mowa w art. 4 pkt 1 ustawy pzp.
Gmina Skórzec posiada 100 % udziałów w Zakładzie Gospodarki Komunalnej Skórzec sp. z o. o., jest jej założycielem i sprawuje nad nią kontrolę.
Zakład Gospodarki Komunalnej Skórzec sp. z o. o działa na podstawie aktu założycielskiego zawartego w formie aktu notarialnego. Została powołana w celu realizowania zadań Gminy o charakterze użyteczności publicznej. Podstawowym przedmiotem działalności spółki jest dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków oraz zbieranie odpadów.
Zgodnie z prognoza ponad 90 % przychodów netto z działalności spółki będzie pochodziło z wykonywania zadań na rzecz Gminy Skórzec, czyli Zamawiającego oraz nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) Odbiór odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, objętych gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi, w każdej ilości, która zostanie umieszczona w workach przeznaczonych do zbierania odpadów komunalnych, wystawionych przez właściciela nieruchomości w terminach określonych w harmonogramie, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 rano do 20.00 wieczorem,
2) Odbiór odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zlokalizowanego w Dąbrówce Ług ul. Skórzecka 12, takich jak: papier, metale, tworzywa sztuczne, szkło, odpady opakowaniowe wielomateriałowe oraz bioodpady, odpady niebezpieczne, przeterminowane leki i chemikalia, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych, które powstały w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony oraz odpady tekstyliów i odzieży, a także odpady budowlane i rozbiórkowe z gospodarstw domowych,
3) Transport odpadów komunalnych odebranych z nieruchomości oraz z PSZOK do podmiotu wyłonionego w drodze przetargu na zagospodarowanie odpadów,
4) Stosownie do art. 71a ust.1 ustawy o odpadach, przed rozpoczęciem odbierania odpadów, odrębnie dla każdego ładunku transportowanych odpadów komunalnych danego rodzaju przekazywanych do następnego posiadacza odpadów albo do prowadzonych przez siebie stacji przeładunkowej, miejsca zbierania odpadów komunalnych lub miejsca przetwarzania odpadów komunalnych sporządzanie przez Wykonawcę Karty Przekazania Odpadów Komunalnych,
5) Wyposażenie nieruchomości w worki do selektywnego zbierania odpadów nie później niż w terminie pierwszego odbioru odpadów komunalnych z terenu gminy i przy każdorazowym odbiorze odpadów w worki takiej samej ilości i rodzaju, jakie zostały odebrane oraz udostępnianie worków mieszkańcom w razie potrzeby w siedzibie Wykonawcy,
6) Zorganizowanie jeden raz w trakcie trwania umowy zbiórki odpadów wielkogabarytowych i zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych.

Termin realizacji zamówienia: od 1 lipca 2022 do dnia 31 grudnia 2022 roku.

Na terenie gminy Skórzec przebywa obecnie 7 970 (stan na dzień 31.12.2021 r.) mieszkańców stałych. Na terenie gminy Skórzec zlokalizowanych jest około 2200 nieruchomości zamieszkałych usytuowanych w 23 sołectwach.

Szacunkowa ilość odpadów, która może ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilości odpadów wytworzonych przez gospodarstwa domowe:

Kod odpadu Rodzaj odpadu Szacunkowa ilość odpadów danej frakcji
15 01 01 Opakowania z papieru i tektury 35
15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych 140
15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe 140
15 01 07 Opakowania ze szkła 105
16 01 03 Zużyte opony 20
17 01 07 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów innych niż wymienione w 17 01 06 35
17 06 04 Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03 7
20 01 10 Odzież 10
20 01 11 Tekstylia 10
20 01 36 Zużyte urządzenie elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 10
20 01 99 Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny
(popiół) 25
20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji 40
20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 130
20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 75

Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zgodnie z przepisami prawa ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ich aktów wykonawczych, przepisami sanitarnymi a także Regulaminem utrzymania czystości i utrzymania porządku na terenie Gminy Skórzec.

Wykonawca zobowiązany jest prowadzić szczegółową dokumentację związaną z wykonaniem przedmiotu umowy, potwierdzającą wykonanie usługi zgodnie z wymogami określonymi przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i przepisami prawa oraz okazać je na każde żądanie Zamawiającego, w czasie trwania umowy oraz wykonywać obowiązki sprawozdawcze m.in. składać roczne sprawozdanie Zamawiającemu, w terminie do 31 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy za pośrednictwem bazy BDO zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w ciągu 7 dni od zakończenia danego miesiąca składać miesięczne sprawozdanie oraz protokół kontroli nieruchomości z wykonywanych usług, w sprawozdaniu miesięcznym zestawiając:
- rodzaj i ilość odebranych odpadów komunalnych w danym miesiącu wraz z kartami przekazania odpadów,
- nazwę instalacji komunalnej do której trafiły odpady komunalne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Skórzec Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 821267 7680

7.3.3) Ulica: Siedlecka 3

7.3.4) Miejscowość: Skórzec

7.3.5) Kod pocztowy: 08-114

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 391000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.