eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Człuchów › "Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Człuchowie w zakresie remontu korytarzy i holu głównego"



Ogłoszenie z dnia 2021-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Człuchowie w zakresie remontu korytarzy i holu głównego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Człuchów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979619

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Wojska Polskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Człuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48598342291

1.5.8.) Numer faksu: +48598343272

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czluchow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czluchow.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_czluchow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Człuchowie w zakresie remontu korytarzy i holu głównego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12d99afd-17ab-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236653

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000442/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Człuchowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00186156/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 136531,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w celu remontu korytarzy i holu głównego na parterze budynku Urzędu Miejskiego w Człuchowie w ramach zadania pn. „Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Człuchowie w zakresie remontu korytarzy i holu głównego.”
W ramach prac remontowych planuje się wykonać następujące roboty:
1) skucie płytek ze ścian (płytki do wys. 1,42m, przy przejściu do starostwa wys. 1,60m);
2) uzupełnienie cokolików z płytki wkuwanych w tynk;
3) uzupełnienie tynków w miejscu skutych płytek;
4) gładzie dwuwarstwowe na ścianach;
5) przygotowanie powierzchni pod malowanie na sufitach (miejscowe uzupełnienie gładzi ok. 10%);
6) gruntowanie i malowanie farbami emulsyjnymi plamoodpornymi (kolorystyka wg projektu technicznego);
7) demontaż sufitu podwieszanego z kasetonów i wykonanie nowego z płyt gkf na ruszcie metalowym o wymiarach i lokalizacji wg p.t.;
8) demontaż starych lamp, montaż nowego oświetlenia;
9) dopasowanie otworów drzwiowych do nowej stolarki drzwiowej;
10) wymiana drzwi na nowe;
11) wykonanie zabudowy meblowej w punkcie informacyjnym wg projektu wraz z doprowadzeniem instalacji elektrycznej i teletechnicznej;
12) nowe odboje na ścianach;
13) wykonanie okładziny ściennej w kolorze drewnopodobnym na tyle lady recepcyjnej z przyklejeniem do ściany;
14) Wykonanie sztukaterii na suficie po obwodzie nowego sufitu podwieszanego oraz na ścianie;
15) montaż nowej tablicy informacyjnej 1,5x1,5m wg projektu;
16) wykonanie przesłony z plexi - 5 szt x 1,15m x 1,00m;
17) demontaż witryny drzwiowej do pom. Biura Rady Miejskiej, zamurowanie ściany, uzupełnienie tynku, gładzi i powłok malarskich (dopasować się kolorystycznie do istniejącej kolorystyki);
18) zmniejszenie otworu drzwiowego wraz z likwidacją progu do pomieszczenia Referatu Infrastruktury, przestrzeni i ochrony środowiska, wraz z uzupełnieniem posadzki i płytek w miejscu likwidowanego progu.

Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik Nr 6 do SWZ, która zawiera: projekt budowlany oraz przedmiar robót.
Preferuje się aby prace remontowo – budowlane prowadzone były w dni pracy Urzędu Miejskiego tj. od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych oraz w soboty, aby nie zakłócić funkcjonowania pracy Magistratu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136881,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147441,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136881,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-BUD Bartłomiej Januszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8431550502

7.3.3) Ulica: os. Zacisze 31

7.3.4) Miejscowość: Piaskowo

7.3.5) Kod pocztowy: 77-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136881,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.