eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Remonty cząstkowe dróg na terenie Powiatu Goleniowskiego w 2023 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe dróg na terenie Powiatu Goleniowskiego w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Goleniowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Goleniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wrip@powiat-goleniowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-goleniowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/sp_goleniow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe dróg na terenie Powiatu Goleniowskiego w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3e32ab9-e007-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236583

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014633/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Remonty cząstkowe dróg na terenie Powiatu Goleniowskiego w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186343

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WDI.272.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 723768,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – Obwód Drogowy w Goleniowie
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowej na wybieranych przez Zamawiającego w toku realizacji przedmiotu zamówienia odcinkach dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego w Goleniowie w 2023 roku – zgodnie z wykazem dróg powiatowych, który stanowi (załącznik nr 6a do SWZ).

1.2.Szacunkowy zakres remontów cząstkowych obejmuje mechaniczne wbudowanie grysu bazaltowego otoczonego kationową emulsją asfaltową klasy K1-65 ok. 460 Mg stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego ustalanych, przez Zamawiającego (sukcesywnie) podczas wspólnej weryfikacji dróg powiatowych z Wykonawcą.

1.3.Wskazana w pkt 1.2) ilość prac ma charakter szacunkowy zaś zakres rzeczywiście zrealizowanych robót może być mniejszy niż tam wskazany, lub większy (w tym wypadku jednak nie może być większy niż skutkujący przekroczeniem przez wynagrodzenie Wykonawcy kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu zamówienia). Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres zleconych robót.

1.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 12-miesięcznej gwarancji na wykonany przez siebie remont.

1.5. Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) wykonywanie umowy zgodnie z jej treścią oraz starannością wynikającą z zawodowego charakteru działalności Wykonawcy;
b) oznakowanie miejsca robót zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym zgodnie z obowiązującymi przepisami projektem tymczasowej organizacji ruchu; a także zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz przepisami aktów wykonawczych; droga powinna być oznaczona w czasie wykonywania robót oraz po ich zakończeniu przez niezbędny do ustania zagrożenia (zmniejszona przyczepność pojazdów, materiał wydobywający się spod kół pojazdów itd.);
c) uporządkowanie drogi po wykonanym remoncie;
d) zgłoszenie zakończenia robót związanych z remontem cząstkowym;
e) zabezpieczenie stałego nadzoru kierownika budowy w czasie remontu;
f) zabezpieczenie terenu robót pod względem BHP, ppoż. i bezpieczeństwa w komunikacji lądowej oraz miejsca składowania materiałów – zgodnie z obowiązującymi przepisami;
g) wykonanie przedmiotu umowy z materiałów własnych;
h) zawarcie odpowiednich umów ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód jakie mogą zaistnieć w związku z prowadzeniem remontów cząstkowych na drogach powiatowych;

1.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyposażenia pojazdów remontowanych w urządzenia GPS monitorujących trasę remontów.

1.7. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 241256,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Obwód Drogowy w Nowogardzie
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych na wybieranych przez Zamawiającego w toku realizacji przedmiotu zamówienia odcinkach dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego w Nowogardzie w 2023 roku – zgodnie z wykazem dróg powiatowych, który stanowi (załącznik nr 6b do SWZ).

1.2.Szacunkowy zakres remontów cząstkowych obejmuje mechaniczne wbudowanie grysu bazaltowego otoczonego kationową emulsją asfaltową klasy K1-65 ok. 460 Mg stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego ustalanych, przez Zamawiającego (sukcesywnie) podczas wspólnej weryfikacji dróg powiatowych z Wykonawcą.

1.3. Wskazana w pkt 1.2. ilość prac ma charakter szacunkowy zaś zakres rzeczywiście zrealizowanych robót może być mniejszy niż tam wskazany, lub większy (w tym wypadku jednak nie może być większy niż skutkujący przekroczeniem przez wynagrodzenie Wykonawcy kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu zamówienia). Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres zleconych robót.

1.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 12-miesięcznej gwarancji na wykonany przez siebie remont.

1.5. Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) wykonywanie umowy zgodnie z jej treścią oraz starannością wynikającą z zawodowego charakteru działalności Wykonawcy;
b) oznakowanie miejsca robót zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym zgodnie z obowiązującymi przepisami projektem tymczasowej organizacji ruchu; a także zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz przepisami aktów wykonawczych; droga powinna być oznaczona w czasie wykonywania robót oraz po ich zakończeniu przez niezbędny do ustania zagrożenia (zmniejszona przyczepność pojazdów, materiał wydobywający się spod kół pojazdów itd.);
c) uporządkowanie drogi po wykonanym remoncie;
d) zgłoszenie zakończenia robót związanych z remontem cząstkowym;
e) zabezpieczenie stałego nadzoru kierownika budowy w czasie remontu;
f) zabezpieczenie terenu robót pod względem BHP, ppoż. i bezpieczeństwa w komunikacji lądowej oraz miejsca składowania materiałów – zgodnie z obowiązującymi przepisami;
g) wykonanie przedmiotu umowy z materiałów własnych,
h) zawarcie odpowiednich umów ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód jakie mogą zaistnieć w związku z prowadzeniem remontów cząstkowych na drogach powiatowych;

1.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyposażenia pojazdów remontowanych w urządzenia GPS monitorujących trasę remontów.

1.7.Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 241256,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 – Obwód Drogowy w Maszewie
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych na wybieranych przez Zamawiającego w toku realizacji przedmiotu zamówienia odcinkach dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego w Maszewie w 2023 roku – zgodnie z wykazem dróg powiatowych, który stanowi (załącznik nr 6c do SWZ).

1.2.Szacunkowy zakres remontów cząstkowych obejmuje mechaniczne wbudowanie grysu bazaltowego otoczonego kationową emulsją asfaltową klasy K1-65 ok. 460 Mg stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego ustalanych, przez Zamawiającego (sukcesywnie) podczas wspólnej weryfikacji dróg powiatowych z Wykonawcą.

1.3 Wskazana w pkt 1.2. ilość prac ma charakter szacunkowy zaś zakres rzeczywiście zrealizowanych robót może być mniejszy niż tam wskazany, lub większy (w tym wypadku jednak nie może być większy niż skutkujący przekroczeniem przez wynagrodzenie Wykonawcy kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu zamówienia). Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres zleconych robót.

1.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 12-miesięcznej gwarancji na wykonany przez siebie remont.

1.5. Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) wykonywanie umowy zgodnie z jej treścią oraz starannością wynikającą z zawodowego charakteru działalności Wykonawcy;
b) oznakowanie miejsca robót zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym zgodnie z obowiązującymi przepisami projektem tymczasowej organizacji ruchu; a także zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz przepisami aktów wykonawczych; droga powinna być oznaczona w czasie wykonywania robót oraz po ich zakończeniu przez niezbędny do ustania zagrożenia (zmniejszona przyczepność pojazdów, materiał wydobywający się spod kół pojazdów itd.);
c) uporządkowanie drogi po wykonanym remoncie;
d) zgłoszenie zakończenia robót związanych z remontem cząstkowym;
e) zabezpieczenie stałego nadzoru kierownika budowy w czasie remontu;
f) zabezpieczenie terenu robót pod względem BHP, ppoż. i bezpieczeństwa w komunikacji lądowej oraz miejsca składowania materiałów – zgodnie z obowiązującymi przepisami;
g) wykonanie przedmiotu umowy z materiałów własnych;
h) zawarcie odpowiednich umów ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód jakie mogą zaistnieć w związku z prowadzeniem remontów cząstkowych na drogach powiatowych;

1.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyposażenia pojazdów remontowanych w urządzenia GPS monitorujących trasę remontów.

1.7. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 241256,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S-PROBUD BUDOWA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321430440

7.3.3) Ulica: Rzeźnicza 6-8

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.5) Kod pocztowy: 73-110

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 308361,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317979,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356454,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 317979,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S-PROBUD BUDOWA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321430440

7.3.3) Ulica: Rzeźnicza 6-8

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 317979,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293084,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350796,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293084,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S-PROBUD BUDOWA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321430440

7.3.3) Ulica: Rzeźnicza 6-8

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293084,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.