eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Wyposażenie pomieszczenia sali ekspozycyjnej w lokomotywowni



Ogłoszenie z dnia 2022-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie pomieszczenia sali ekspozycyjnej w lokomotywowni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historyczne w Ełku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281427628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wąski Tor 1

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 877320283

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.elk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Muzeum

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie pomieszczenia sali ekspozycyjnej w lokomotywowni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7468a839-cc6d-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00236524

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013647/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wyposażenie pomieszczenia sali ekspozycyjnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Modernizacja oraz wyposażenie zabytkowego budynku lokomotywowni dla potrzeb Muzeum Historycznego w Ełku - etap II B

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194696/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MHE.260.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 183000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego wraz z dedykowanym - stworzonym przez Wykonawcę oprogramowaniem, do którego majątkowe prawa autorskie oraz prawa zależne Wykonawca obowiązany jest przenieść na Zamawiającego w ramach wykonania ww. zamówienia oraz przenieść własność nośników, na których ww. oprogramowanie zostanie dostarczone wraz z montażem, uruchomieniem i konfiguracją sprzętu multimedialnego w budynku lokomotywowni Muzeum Historycznego w Ełku przy ul. Wąski Tor 1 w Ełku, wg opisanej poniżej specyfikacji. Przedmiot zamówienia stanowić ma element muzealnej ścieżki edukacyjnej w budynku zabytkowej lokomotywowni Muzeum Historycznego w Ełku, ul. Wąski Tor 1. Ścieżka ta umożliwi odwiedzającym zapoznanie się w interaktywny sposób z szeregiem zagadnień z obszaru nauk ścisłych i historii i będzie składać się z następujących komponentów:

1.1. Instalacja „Zabytkowa kuźnia” – w pomieszczeniu kuźni lokomotywowni (zdjęcia pomieszczenia stanowią załącznik nr 4 do SWZ), składająca się z 2 elementów (1.1.1. oraz 1.1.2):
1.1.1. Na ścianie pomieszczenia kuźni Wykonawca obowiązany jest stworzyć instalację magic wall, która łączy projekcję z fizyczną grafiką oraz rzeczywistymi elementami oraz stworzyć krótkie animacje do każdego z obiektów, które przybliżą jego nazwę oraz zastosowanie.
a). Sprzęt AV
• 2 projektory
• 1 player (komputer)

b). Aplikacje
• 7 animacji po 15 sekund
• Oprogramowanie „ściany”

c). Pozostałe
• Projekt i wykonanie grafiki na ścianie
• Montaż i uruchomienie

Treść animacji oraz projektu graficznego do ustalenia z Zamawiającym po zakończeniu procedury udzielenia zamówienia publicznego.

1.1.2. Przed paleniskiem kuźni Wykonawca obowiązany jest umieścić panel z przyciskami. Na ścianie obok paleniska mają zostać umieszczone dwa ekrany. Na panelu sterowania Wykonawca obowiązany jest umieścić przyciski umożliwiające wybór procesów związanych z pracą kuźni, które w formie animacji będą wyświetlane na ekranach.
a). Sprzęt AV
• 2 monitory 43 cale
• 1 player (komputer)
• Panel sterujący z przyciskami

b). Aplikacje
• 4 animacje po 60 sekund
• Aplikacja „palenisko” do panelu z przyciskami

c). Pozostałe
• Obudowy
• Montaż i uruchomienie

Treść animacji do ustalenia z Zamawiającym po zakończeniu procedury udzielenia zamówienia publicznego.

1.2. Instalacja lokomotywa – w pomieszczeniu dawnego warsztatu:
1.2.1. Aplikacja interaktywna dotykowa dotycząca 3 zagadnień:
1. Opis historii lokomotyw parowych – krótka prezentacja składająca się z nie więcej niż 5 ekranów w formie infografik przedstawiających historię lokomotyw parowych.
2. Zasada działania lokomotywy parowej – animacja trwająca około 90 sekund przedstawiająca zasadę działania lokomotywy parowej.
3. Lokomotywa wąskotorowa Px48 – krótka prezentacja składająca się z nie więcej niż 7 ekranów w formie infografik przedstawiających historię tej lokomotywy, jej schematy techniczne oraz zastosowane rozwiązania.

a). Sprzęt AV
• Monitor dotykowy 65 cali
• 1 player (komputer)

b). Aplikacje
• Aplikacja interaktywna
• Animacja 90 sekund

c). Pozostałe
• Obudowa
• Montaż i uruchomienie

Treść animacji do ustalenia z Zamawiającym po zakończeniu procedury udzielenia zamówienia publicznego.

2. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia

2.1. Monitor 43” – 2 szt.
• Wielkość nie mniej niż 43 cale
• Proporcje 16:9
• Jasność: nie mniej niż 500 cd/m2
• Rozdzielczość: nie mniej niż 3840 x 2160
• Wyjście: co najmniej 1 x HDMI lub 1 x DisplayPort
• Możliwość kontroli przez Ethernet

2.2. Monitor dotykowy 65” – 1 szt.
• Wielkość nie mniej niż 65 cali
• Proporcje 16:9
• Jasność: nie mniej niż 500 cd/m2
• Rozdzielczość: nie mniej niż 3840 x 2160
• Wyjście: co najmniej 1 x HDMI lub 1 x DisplayPort
• Obsługa dotyku
• Możliwość kontroli przez Ethernet

2.3. Player (komputer) – 3 szt.
• komputer klasy miniPC,
• procesor osiągający w rankingu Passmark co najmniej 16 000 punktów,
• pamięć RAM DDR4 nie mniej niż 16 GB,
• dysk SSD PCIe nie mniej niż 120 GB,
• karta graficzna wbudowana osiągająca w rankingu Passmark co najmniej 2 200 punktów,
• wymiary kompaktowe: szerokość do 250 mm, długość do 250 mm, wysokość do 125 mm,

2.4. Obudowy
Obudowa instalacji powinna zostać wykonana z materiału dostosowanego do użytkowania w pomieszczeniach zamkniętych. Z tyłu obudowy powinny zostać wykonane drzwi, które będą umożliwiać dostęp serwisowy do sprzętu. Stanowisko ma być podłączone do zasilania 230V oraz do sieci Internet na potrzeby zdalnego serwisu urządzeń.

2.5. Panel sterujący
Panel sterujący musi posiadać fizyczne elementy interfejsu takie jak przyciski. Urządzenie musi posiadać drzwi z dostępem serwisowym oraz musi być wykonane z materiałów dostosowanych do użytkowania w pomieszczeniach zamkniętych. Stanowisko ma być podłączone do zasilania 230V oraz do sieci Internet i lokalnej Ethernet, które będą umożliwiać zarządzanie i komunikację z urządzeniem.

2.6. Projektor – 2 szt.
• Typ projektora: krótkodystansowy
• Żywotność lampy nie krótsza niż 4 000 h
• Rozdzielczość nie mniejsza niż 1280 x 800
• Wykrywanie dotyku
• Wejścia: co najmniej 1 x HDMI oraz 1 x Ethernet

2.7. Oprogramowanie ściany
Oprogramowanie ściany powinno zostać przygotowane w formie pliku wykonywalnego *.exe. Oprogramowanie ma sczytywać dotyk ściany oraz wyświetlać w odpowiednim miejscu animację. Animacje (7 szt.) powinny zostać przygotowane w formie pliku wideo w formacie MP4. Rozmiar animacji powinien zostać dostosowany do umiejscowienia na ścianie magic wall i współgrać z wielkoformatowym wydrukiem. Poszczególna animacja musi trwać nie krócej niż 15 sekund.

2.8. Projekt i wykonanie grafiki na ścianie
Grafika wielkoformatowa powinna zostać przygotowana w technologii druku do zastosowania wewnątrz pomieszczenia zamkniętego. Minimalny rozmiar grafiki to 3 m szerokości i 1,5 m wysokości. Projekt grafiki powinien być spójny z animacjami, ponieważ wydruk i animacje będą tworzyły jedną instalację.

2.9. Aplikacja „palenisko”
Aplikacja ma zostać przygotowana w formie skompilowanego programu w formacie *.exe. Aplikacja musi być zbudowana w taki sposób aby możliwe było automatyczne uruchomienie aplikacji w trybie gotowości, razem ze startem systemu operacyjnego bez konieczności ingerencji użytkownika.
Aplikacja ma być sterowana za pomocą panelu sterującego. W ramach aplikacji należy przygotować 4 animacje po 60 sekund, które będą wywoływane poprzez wciśnięcie przycisku.

2.10. Oprogramowanie panelu
Oprogramowanie panelu powinno zostać zrealizowane w języku niskiego poziomu, który umożliwi sterowanie z wykorzystaniem rzeczywistych elementów interfejsu takich jak przyciski. Oprogramowanie powinno komunikować się z aplikacją i przesyłać do niej odczyty z mechanicznych elementów interfejsu, czyli przycisków.

2.11. Aplikacja „lokomotywa”
Aplikacja ma zostać przygotowana w formie skompilowanego programu w formacie *.exe, który zostanie zrealizowany z wykorzystaniem silnika 3D. Aplikacja ma być zbudowana w taki sposób, aby możliwe było automatyczne uruchomienie aplikacji w trybie gotowości, razem ze startem systemu operacyjnego bez konieczności ingerencji użytkownika. W aplikacji muszą być zagnieżdżone 3 poziomy warstw przedstawiające kolejno tytuły zagadnień, ich opis oraz materiały multimedialne (w tym animację długości ok. 90 sekund).

Wykonawca powinien przeanalizować załączone dokumenty i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczej wynikającej z zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnie skalkulowanej ceny lub pominięcia robót niezbędnych do wykonania umowy. W cenie Wykonawca winien uwzględnić wszystkie wymagania określone w w/w dokumentacji oraz wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przewiduje zmianę wysokości wynagrodzenia jedynie w przypadku wystąpienia robót nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej a koniecznych do wykonania w celu prawidłowej realizacji robót, robót dodatkowych lub zamiennych.

3. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie dostarczonego wyposażenia
1) Wyposażenie musi być kompletne i gotowe do użytku, fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i nie pochodzić z ekspozycji bądź wystaw. Zamawiający wymaga aby oferowane wyposażenie było dopuszczone do obrotu i użytkowania na podstawie obowiązujących norm i przepisów.
2) Zamawiający nie dopuszcza dostawy towaru poprzez firmy kurierskie. Jedyną formą przekazania towaru jest przekazanie przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Towary dostarczone przez kurierów nie zostaną przyjęte przez Zamawiającego, a dostawa będzie uważana za niebyłą.
3) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wyposażenie do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego tj. podpisania przez strony „protokołu odbioru” .
4) W przypadku dostarczenia niekompletnej dostawy Zamawiający będzie ją traktował, jako niedostarczoną a gdy minie ostateczny termin dostawy i nadal nie będzie zrealizowana należycie, rozpocznie naliczanie kar umownych.
5) Wykonawca rozładuje, wniesie, dokona montażu przedmiotu zamówienia do wskazanego miejsca wraz z uruchomieniem i konfiguracją sprzętu multimedialnego wraz dedykowanym oprogramowaniem wg opisanej poniżej specyfikacji.
6) Miejsca i terminy dostawy zostaną uzgodnione z Wykonawcą w trybie roboczym po podpisaniu umowy.
7) Wykonawca o gotowości do wykonania dostawy powiadomi Zamawiającego minimum 3 dni przed planowanym terminem dostawy.
8) Dostawy należy realizować w godzinach pracy jednostki tj. od 7.00 do 15.00 (od poniedziałku do piątku).

4. Gwarancja - minimalny wymagany okres gwarancji: 24 pełne miesiące od daty odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

31211110-2 - Panele kontrolne

38652120-7 - Projektory wideo

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego

30231320-6 - Monitory dotykowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RNC sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7532439295

7.3.3) Ulica: Moniuszki 8/10

7.3.4) Miejscowość: Nysa

7.3.5) Kod pocztowy: 48-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.