eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Poprawa efektywności energetycznej budynków Domu Pomocy Społecznej w Foluszu - I etap



Ogłoszenie z dnia 2022-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Poprawa efektywności energetycznej budynków Domu Pomocy Społecznej w Foluszu - I etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Jasielski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440258

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 18

1.5.2.) Miejscowość: Jasło

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@powiat.jaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatjaslo.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej budynków Domu Pomocy Społecznej w Foluszu - I etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21577b23-cc6f-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00236411

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021091/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku stołówki w Domu Pomocy Społecznej w Foluszu ramach zadania: „Montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie Domu Pomocy Społecznej w Foluszu”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147414/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.II.272.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 184627,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku stołówki w Domu Pomocy Społecznej w Foluszu w ramach zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków Domu Pomocy Społecznej w Foluszu – I etap”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę i montaż modułów fotowoltaicznych monokrystalicznych o mocy min. 500 [W] na dachu budynku stołówki i pralni Domu Pomocy Społecznej w Foluszu zgodnie z opracowanym rozmieszczeniem zawartym w dokumentacji projektowej,
b) montaż inwerterów fotowoltaicznych hybrydowych DC/AC,
c) montaż osprzętu w postaci rozdzielnic DC oraz AC wraz z zabezpieczeniami,
d) wykonanie nowych, wewnętrznych i zewnętrznych tras kablowych na potrzeby systemu fotowoltaicznego,
e) wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej w zakresie ochrony paneli PV,
f) wykonanie systemu monitoringu instalacji PV.
3. Łączna moc szczytowa generowana przez panele fotowoltaiczne w warunkach STC ma wynosić min. 48,0 [kWp]. Panele fotowoltaiczne należy zainstalować na dachu budynku stołówki i jadalni na połaci południowo-zachodniej i południowo-wschodniej w układzie dwóch generatorów PV (po trzy stringi) pracujących na dwa inwertery hybrydowe po min. 20 [kW]. Dopuszcza się zmianę rozmieszczenia paneli fotowoltaicznych na dachu pod warunkiem zachowania ogólnej mocy. Panele należy zamontować na płaszczyźnie dachu skrośnie do krokwi za pomocą systemowej wsporczej konstrukcji aluminiowej. Na wszelkie zmiany w stosunku do projektu należy uzyskać akceptację Zamawiającego i projektanta.
4. Minimalne wymagane parametry techniczne na moduły fotowoltaiczne:
1) Gwarancja na wady ukryte – nie mniej niż 10 lat,
2) Gwarancja na moc – nie krótsza niż 25 lat. Liniowa przy rocznym spadku nie większym niż 0,8% rocznie przy max spadku mocy w pierwszym roku max 3%.
5. Moduły należy dostarczyć w technologii szkło/backsheet, szyba o grubości poniżej 3,2mm
w celu zminimalizowanych strat optycznych oraz zwiększenia uzysków energii elektrycznej.
Szkło frontowe ma zawierać niską zawartość żelaza. Obciążenia wynikające z wagi modułów fotowoltaicznych mają wynosić nie więcej niż 12 kg/m2. Przy takim obciążeniu nie planuje się dodatkowego wzmocnienia konstrukcji więźby dachowej. Moduły mają być zbudowane z krzemowych, monokrystalicznych ogniw z przednią czarną metalizacją, posiadać aluminiowa ramkę barwy koloru czarnego.
Wyprodukowana energia elektryczna przez panele PV (strona DC) przekazywana będzie kolejno:
- do instalacji wewnętrznej,
- nadmiar wyprodukowanej energii do sieci energetycznej.
Zastosowanie inwerterów hybrydowych pozwoli w przyszłości Inwestorowi zainstalować magazyny energii umożliwiające m.in. pobór energii PV przy braku napięcia sieciowego
w trybie pracy Back-up. Inwertery mają posiadać moduł komunikacyjny umożliwiający transmisję danych do komputera PC przez lokalną sieć LAN, dodatkowo mają posiadać kontrolny wyświetlacz LCD. Inwerter ma umożliwić pomiar sumarycznej energii wyprodukowanej dziennie i całościowo.
Inwentery wraz z rozdzielnicami DC i AC mają zostać zamontowane w części wydzielonego pomieszczenia na parterze budynku.
6. Przewody elektryczne prowadzić w kanałach instalacyjnych. Trasy kablowe wyznaczyć zgodnie z projektem oraz w uzgodnieniu z użytkownikiem budynku. Należy wykonać ochronę przeciwporażeniową, przeciwzwarciową i przeciwprzepięciową instalacji fotowoltaicznej. Wykonać połączenie wyrównawcze istniejącej instalacji odgromowej z projektowaną instalacją odgromową paneli fotowoltaicznych. Przed połączeniem należy sprawdzić parametry istniejącej instalacji odgromowej. Zgodnie z uzgodnieniem projektu z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń pożarowych należy zamontować wyłącznik bezpieczeństwa odcinający automatycznie napięcie DC z paneli PV po awaryjnym wyłączeniu napięcia z sieci publicznej.
Połączenie paneli od strony DC wykonać przy wykorzystaniu przewodów solarnych. Okablowanie po stronie AC należy wykonać przewodami miedzianymi o przekrojach i parametrach dobranych odpowiednio do mocy zainstalowanych urządzeń. Planowaną instalację PV należy nawiązać do istniejącej instalacji elektrycznej w rozdzielnicy głównej RG zlokalizowanej w przedsionku budynku przy wejściu do pralni.
Szczegóły dotyczące planowanej do wykonania instalacji fotowoltaicznej zostały zawarte w dołączonej do postępowania dokumentacji projektowej.
7. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić dokumentację powykonawczą zawierającą m. in. wyniki pomiarów i badań wybudowanej instalacji fotowoltaicznej. Parametry mają być zgodne z obowiązującymi przepisami i normami oraz mają umożliwić włączenie wybudowanej instalacji fotowoltaicznej z urządzeniami do sieci operatora dystrybucji energii elektrycznej.
8. Na potwierdzenie parametrów poszczególnych urządzeń Wykonawca przedstawi przed zainstalowaniem dokumenty między innymi kartę katalogową producenta lub certyfikat.
9. Wykonawca przygotuje wszystkie wymagane dokumenty niezbędne do zawarcia umowy z operatorem sieci energetycznej.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178104,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246617,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178104,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Elektryczne Telemechanika Andrzej Gawrych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371334294

7.3.3) Ulica: Łukowica

7.3.4) Miejscowość: Łukowica

7.3.5) Kod pocztowy: 34-606

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178104,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.