eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z rewitalizacją skweru przy ul. Mostowej/Trynitarskiej, w ramach projektów budżetu obywatelskiego pn.: "Kieszonkowy Park sąsiedzki na Kazimierzu"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z rewitalizacją skweru przy ul. Mostowej/Trynitarskiej, w ramach projektów budżetu obywatelskiego
pn.: „Kieszonkowy Park sąsiedzki na Kazimierzu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12-20-10-240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zzm.krakow.pl/index.php/przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z rewitalizacją skweru przy ul. Mostowej/Trynitarskiej, w ramach projektów budżetu obywatelskiego
pn.: „Kieszonkowy Park sąsiedzki na Kazimierzu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba764c86-cb80-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00236288

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018518/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.27 Roboty budowlane w zakresie wykonania zadania pn. Kieszonkowy park sąsiedzki na Kaziemierzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143801/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.23.22.JC1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 144055,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z rewitalizacją skweru przy ul. Mostowej/Trynitarskiej, w ramach projektów budżetu obywatelskiego
pn.: „Kieszonkowy Park sąsiedzki na Kazimierzu”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.23.22.JC1.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje w między innymi roboty ogólnobudowlane wraz z zakupem lub wykonaniem, dostawą i montażem elementów małej architektury, wykonaniem nawierzchni oraz nasadzeniami roślinnymi, przedstawione w treści SWZ i jej załącznikach, w szczególności w załączonej
do SWZ dokumentacji projektowej z załącznikami.
1.3 Miejsce wykonywania robót budowlanych obejmuje działki ewidencyjne
nr 69/5, 70 obręb 15, jednostka ewidencyjna Śródmieście.
1.4 Zakres zamierzenia inwestycyjnego obejmuje prace związane z rewitalizacją skweru przy ul. Mostowej/Trynitarskiej. W ramach zadania „Kieszonkowy Park sąsiedzki na Kazimierzu” należy wykonać zagospodarowanie terenu skweru zlokalizowanego pomiędzy kwartałami zabudowy.
1.5 Zakres prac przewiduje między innymi roboty budowlanego oraz zakup, dostawę i montaż elementów małej architektury, jak i nasadzenia zieleni, tj.:
1.5.1 Ławka z oparciem – 2 szt., Ławka bez oparcia– 1 szt., Kosz na śmieci– 2 szt.,
1.5.2 Demontaż i likwidację istniejących elementów małej architektury, tj. Ławka z oparciem – 2szt., Tablica informacyjna - 1 szt., Karmnik -1 szt.,
1.5.3 Wymiana wierzchniej nawierzchni betonowych płyt, pozostawiając wszystkie warstwy podbudowy,
1.5.4 Wywóz i utylizacja rozebranych elementów,
1.5.5 Budowa nawierzchni mineralnej typu hansegrande, ścieżka zaprojektowana z zatokami pod ławki,
1.5.6 Przy nawierzchni oraz pomiędzy rabatami a trawnikiem budowa obrzeża stalowego,
1.5.7 Adaptacja i przesadzenie istniejącej zieleni, lokalizacja grup krzewów i bylin przeznaczonych do przesadzenia załączona w projekcie (Rys. 15 Schemat przesadzenia krzewów i byli z ul. Mostowej na teren projektowanego skweru),
1.5.8 Nasadzenia zaprojektowanej zieleni, czyli drzew – robinia akacjowa – 4 szt., krzewów soliterowych – lilak pospolity ‘Miss Ellen Willmont’ – 6 szt., krzewów sadzonych w grupach – jaśminowiec ‘Schneestsum’ – 62 szt., żywopłotów – grab pospolity – 99 szt., bylin i roślin okrywowych – kopytnik pospolity – 989 szt., liliowiec ‘Crimson Pirate’ – 157 szt., liliowiec ‘Ed Murray’ – 105 szt.
1.5.9 Przygotowanie terenu pod nasadzenia oraz wyłożenie kory pod nasadzeniami.
1.5.10 Uwaga: Byliny do wysadzenia oznaczone na schemacie kolorem pomarańczowym, zostaną przesadzone do wysadzenia w inną lokalizację wskazaną przez Zamawiającego.
1.5.11 Po zakończonych pracach teren należy uporządkować i opracować kompleksową dokumentację powykonawczą wraz z inwentaryzacją geodezyjną, w wersji umożliwiającej import do aplikacji GreenSpaces.
1.5.12 Teren powstałej inwestycji należy oznaczyć tabliczką z dibondu
(1 szt.) z informacją o realizacji projektów ze środków budżetu obywatelskiego. Instrukcja wykonania projektu tabliczki znajduje się w Załączniku do SWZ. Zatwierdzoną przez Zamawiającego tabliczkę należy umiejscowić przy wejściu do skweru. Oznakowanie należy wliczyć do ceny oferty.
1.6 Przyjęty zakres prac należy zrealizować w oparciu o wytyczne zawarte w dokumentacjach projektowych, stanowiących załącznik do niniejszego postępowania.
1.7 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacje projektowe wraz z uzgodnieniami, przedmiary robót, tabele elementów wytworzonych, wzory kart akceptacji materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów, książka obiektu i protokoły z okresowych kontroli obiektów budowlanych i inne stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip).
1.8 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary stanowią jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja postępowania.
1.9 Zamawiający zaznacza, iż w wycenie oferty należy uwzględnić specyfikę terenu, jego ukształtowanie oraz należy założyć, iż część robót należy wykonać
w sposób ręczny zgodnie z przygotowaną dokumentacją projektową
oraz z uwzględnieniem wytycznych innych jednostek miejskich oraz właścicieli sieci uzbrojenia terenu.
1.10 Szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w pkt 5) SWZ
i Załączniku nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ, a wraz z ofertą musi złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe:
4.1 foldery lub karty katalogowe lub karty produktowe lub karty charakterystyki lub karty materiałowe lub oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia itp.
wraz z zwymiarowanymi rysunkami technicznymi, kolorowymi zdjęciami lub wizualizacjami, potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia,
w odniesieniu do typowych (produkowanych seryjnie) elementów,
tj. ławka z oparciem, ławka bez oparcia, kosz na śmieci, spełnia wymagania opisane w SWZ (w szczególności techniczne, funkcjonalne, technologiczne, architektoniczne, użytkowe, estetyczne, materiałowe, kolorystyczne, konstrukcyjne, dotyczące bezpieczeństwa itp.), wraz
z jednoznacznym podaniem marki/typu/modelu/ symbolu itp. oraz producenta/ów pozwalających na jednoznaczną identyfikację oferowanych poszczególnych urządzeń i elementów.
5. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie, jeżeli Wykonawca ich nie złożył lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne. Zamawiający odstępuje od wezwania, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
6. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

39113600-3 - Ławki

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112330-7 - Rekultywacja terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45451000-3 - Dekorowanie

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176436,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176436,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Przebinda VOGT STUDIO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751412025

7.3.3) Ulica: ul. Olszyny, nr 11

7.3.4) Miejscowość: Czernichów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-070

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176436,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-07

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.