eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Zakup, dostawa i montaż sprzętu wizualnego do Biblioteki - Ośrodka Kultury w Biskupcu w ramach realizacji projektu pn.:"Dostosowanie BOK w Biskupcu do nowoczesnej działalności kulturalnej"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż sprzętu wizualnego do Biblioteki - Ośrodka Kultury w Biskupcu w ramach realizacji projektu pn.:”Dostosowanie BOK w Biskupcu do nowoczesnej działalności kulturalnej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BISKUPIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Biskupiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-340

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: PRZETARGI@GMINABISKUPIEC.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.biuletyn.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup, dostawa i montaż sprzętu wizualnego do Biblioteki - Ośrodka Kultury w Biskupcu w ramach realizacji projektu pn.:”Dostosowanie BOK w Biskupcu do nowoczesnej działalności kulturalnej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de779284-d9f0-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236262

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012527/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 DOSTOSOWANIE BOK W BISKUPCU DO NOWOCZESNEJ DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO NA LATA 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176321

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający trzykrotnie przeprowadzał postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1) na przedmiot zamówienia . 1) Numer ogłoszenia 2023/BZP 00083387. W prowadzonym postępowaniu złożono 2 oferty. Najtańsza złożona oferta została wyceniona na kwotę 272 334,30 zł. Ceny złożonych ofert przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 226 709,41 zł .
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP.
2) W dniu 03.03.2023r. nr ogłoszenia 2023/BZP 00119847. do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
3) W dniu 17 .03.2023r. nr ogłoszenia 2023/BZP 00140426 . do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
Zgodnie z brzmieniem art. 305 pkt 2 ustawy PZP zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c0e0e2e-a622-11ed-b8d9-2a18c1f2976f;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu wizualnego do Biblioteki - Ośrodka Kultury w Biskupcu w ramach realizacji projektu pn.:”Dostosowanie BOK w Biskupcu do nowoczesnej działalności kulturalnej”

Projekt „Dostosowanie BOK w Biskupcu do nowoczesnej działalności kulturalnej” realizowany jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 zgodnie z umową nr: RPWM.06.01.02-28-0001/22-00 z dnia 28 września 2022 2022r.

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup , dostawę i montaż n/w wyposażenia:
1. Ekran sufitowo-ścienny
2. Ekran przenośny
3. Kamera 4k 60p/50p z matrycą typu 1-celowego
4. Projektor laserowy główny
5. Obiektyw specjalistyczny krótkoogniskowy
6. Uchwyt do projektora
7. Projektor przenośny, plenerowy
8. Oświetlenie sceniczne
2. Przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów
3. Dostarczony sprzęt pochodzić będzie z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
4. Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia powinien być nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadne urządzenie nie może być wcześniej używana, wyprodukowane najpóźniej 12 miesięcy przed złożeniem oferty (dotyczy również podzespołów), być sprawne i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
5. Asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
6. Przedmiot umowy dostarczony zostanie Zamawiającemu z:
1) kartą gwarancyjną,
2) instrukcją obsługi i dokumentacją techniczną oferowanego sprzętu w języku polskim,
3) dokumentem określającym zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnymi pogwarancyjnym.
7. Zamawiający zastrzega, że w ofercie uwzględniony musi zostać koszt szkoleń z obsługi dostarczanego sprzętu . Zamawiający zastrzega jednak, że szkolenia muszą się odbyć na terenie instytucji kultury tj. BOK w Biskupcu, nie dopuszcza się szkoleń zdalnych. Zamawiający wymaga aby szkolenie z obsługi sprzętu odbyło się w dniu odbioru końcowego.
8. Koszt dostawy i montażu sprzętu, konfiguracji dostarczenia dokumentacji powykonawczej i przeprowadzenia szkoleń winien zostać uwzględniony w cenie oferowanego wyposażenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny

32321200-1 - Urządzenia audiowizualne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224999 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224999 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220519 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LOGON S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540231668

7.3.3) Ulica: PIOTROWSKIEGO 7A

7.3.4) Miejscowość: BYDGOSZCZ

7.3.5) Kod pocztowy: 85-098

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220519,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.