eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zarszyn › "Przebudowa dróg gminnych w gminie Zarszyn". Zadanie realizowane w ramach PROW na lata 2014 - 2020.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg gminnych w gminie Zarszyn”. Zadanie realizowane w ramach PROW na lata 2014 – 2020.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zarszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440784

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bieszczadzka 74

1.5.2.) Miejscowość: Zarszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-530

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zarszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zarszyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa dróg gminnych w gminie Zarszyn”. Zadanie realizowane w ramach PROW na lata 2014 – 2020.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-749f851c-baa7-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236213

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027671/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg gminnych w gminie Zarszyn w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej ...” objętego PROW na lata 2014–2020.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

PROW na lata 2014 – 2020 w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00063508

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IDG.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa dróg gminnych w Gminie Zarszyn” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego PROW na lata 2014 – 2020,
w zakresie:
1. Przebudowa drogi gminnej Nr 117663R, ul. Szkolna w miejscowości Nowosielce:
1) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych – 1 kpl.
2) rozbiórki elementów dróg – 1 kpl.
3) zdjęcie warstwy humusu i/lub darniny – 1 kpl.
4) wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych – 1 kpl.
5) profilowanie i zagęszczenie podłoża – 1 kpl.
6) podbudowa – 1 kpl.
7) oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych – 1 kpl.
8) nawierzchnia z betonu asfaltowego 20 – 1 kpl.
9) regulacja wysokościowa nawierzchni z kostki – 1 kpl.
10) pobocza – 1 kpl.
11) odmulenie rowu wraz z przepustami – 1 kpl.
12) inwentaryzacja geodezyjna – 1 kpl.

Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi 563,46 mb. Jezdnia o stałej szerokości 3,5 m o nawierzchni z masy bitumicznej oraz obustronne pobocza z kruszywa o szerokości 0,75 m na całości odcinka drogowego.

2. Przebudowa drogi gminnej Nr 117619R, ul. Karpacka w miejscowości Pielnia:
1) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych – 1 kpl.
2) rozbiórki elementów dróg – 1 kpl.
3) zdjęcie warstwy humusu i/lub darniny – 1 kpl.
4) wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych – 1 kpl.
5) profilowanie i zagęszczenie podłoża – 1 kpl.
6) podbudowa – 1 kpl.
7) oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych – 1 kpl.
8) nawierzchnia z betonu asfaltowego – 1 kpl.
9) regulacja wysokościowa zjazdów – 1 kpl.
10) pobocza – 1 kpl.
11) odmulenie rowu – 1 kpl.
12) oznakowanie pionowe – 1 kpl.
13) inwentaryzacja geodezyjna – 1 kpl.

Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi 989,97 mb. Jezdnia o stałej szerokości 3,5 m o nawierzchni z masy bitumicznej oraz obustronne pobocza z kruszywa o szerokości 0,75 m na całości odcinka drogowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1831682,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2546393,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1831682,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 5210421928

7.3.3) Ulica: ul. Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1831682,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.