eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Samborzec › Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Samborzec - II etap

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Samborzec – II etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Samborzec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409778

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Samborzec 43

1.5.2.) Miejscowość: Samborzec

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-650

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158314443

1.5.8.) Numer faksu: 158314443 w. 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@samborzec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.samborzec.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_samborzec/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Samborzec – II etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0eb306c-a22b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236212

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015405/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Samborzec II etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Całość zamówienia jest współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 12.1 „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej – REACT-EU” Osi Priorytetowa 12 „REACT-EU dla Świętokrzyskiego” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00113980

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Ig.III.271.2.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2650756,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 pn.: „Głęboka modernizacja energetyczna budynku Szkoły Podstawowej w Złotej”. Zakres prac obejmuje: ocieplenie ścian wewnętrznych między nieogrzewanym strychem i ogrzewaną klatką schodową styropianem o wsp. l = 0,031 W/(mK)) i o grubości 10 cm, wymianę okien na nowe o współczynniku U = 0,9 W/(m2K) z montażem nawiewników, wymianę drzwi zewnętrznych i drzwi wewnętrznych na nieogrzewany strych na nowe U = 1,3 W/(m2K), modernizację instalacji c.o. (między innymi wymiana grzejników, zaworów termostatycznych, montaż zaworów przy grzejnikowych powrotnych, montaż izolacji termicznej), modernizację instalacji c.w.u. (między innymi wymiana przewodów poziomych, montaż izolacji termicznej, zastosowanie czasowego sterowania pracą pomp obiegowych), modernizację kotłowni (między innymi demontaż istniejących kotłów i podgrzewacza c.w.u., montaż nowych kotłów na cele c.o. i c.w.u., zasobników c.w.u., automatyki i technologii, licznika ciepła), modernizację oświetlenia (między innymi wymiana opraw na LED (ok. 318 szt.)), wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 8,25 kWp, montaż paneli na dachu budynku, wymianę systemu detekcji gazu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik nr 10 do SWZ,
2) przedmiary robót, które stanowią załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 905707,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 pn.: „Głęboka modernizacja energetyczna budynku Szkoły Podstawowej w Śmiechowicach”. Zakres prac obejmuje: wymianę okien na nowe, o współczynniku U = 0,9 W/(m2K) z montażem nawiewników, wymianę drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku U = 1,3 W/(m2K), wymianę instalacji c.o. (między innymi wymiana grzejników, zaworów termostatycznych, przewodów, montaż zaworów powrotnych, montaż izolacji termicznej), modernizację instalacji c.w.u. (między innymi wymiana przewodów, montaż izolacji termicznej, zastosowanie czasowego sterowania pracą pomp obiegowych), modernizację kotłowni (między innymi demontaż istniejących kotłów i podgrzewacza c.w.u., montaż nowych kotłów na cele c.o. i c.w.u., zasobników c.w.u., automatyki i technologii, licznika ciepła), modernizacje oświetlenia (między innymi wymiana opraw starego typu (216 szt.) na oprawy LED (283 szt.) wraz z montażem instalacji elektrycznej zasilającej nowe oprawy), wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 9,9 kWp, montaż paneli fotowoltaicznych na gruncie, wymianę systemu detekcji gazu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik nr 10 do SWZ,
2) przedmiary robót, które stanowią załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 977414,01 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 pn.: „Głęboka modernizacja energetyczna budynku strażnicy OSP w Zajeziorzu”. Zakres prac obejmuje: wykonanie docieplenia budynku styropianem o wsp. l = 0,031 W/(mK)) i o grubości 14 cm z tynkiem silikonowym oraz wymiana obróbek blacharskich, wykonanie stolarki okiennej o współczynniku U = 0,9 W/(m2K), docieplenie stropu wewnętrznego wełną mineralną gr. 22 - 26 cm, docieplenie ściany w gruncie, modernizację oświetlenia (między innymi wymiana opraw starego typu na oprawy LED - 8 szt. oraz wymiana źródła światła w oprawach wewnętrznych LED – 33 szt.), modernizację kotłowni, wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 1,08 kWp, przebudowę instalacji gazowej w kotłowni.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik nr 10 do SWZ,
2) przedmiary robót, które stanowią załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 447605,45 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 pn.: „Głęboka modernizacja energetyczna budynku strażnicy OSP w Samborcu”. Zakres prac obejmuje: wykonanie docieplenia budynku styropianem o wsp. l = 0,031 W/(mK)) i o grubości 13 cm z tynkiem silikonowym oraz wymiana obróbek blacharskich, wymianę stolarki okiennej o współczynniku U = 0,9 W/(m2K), wymianę zewnętrznej stolarki drzwiowej o współczynniku U = 1,3 W/(m2K), docieplenie stropu wewnętrznego wełną mineralną, modernizację systemu grzewczego, modernizację systemu ciepłej wody użytkowej, modernizację oświetlenia (między innymi wymiana opraw starego typu na oprawy LED - 24 szt. oraz wymiana źródła światła w oprawach wewnętrznych LED – 16 szt., wymiana źródła światła w oprawach wewnętrznych LED HALOGEN – 16 szt.), wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 1,08 kWp, przebudowę instalacji gazowej w budynku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik nr 10 do SWZ,
2) przedmiary robót, które stanowią załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 320029,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 787379,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 935000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 787379,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. KAROCEZA CEZARY LUZAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8641699104

7.3.4) Miejscowość: Konary

7.3.5) Kod pocztowy: 27-640

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 787379,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 873361,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 999953,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 873361,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Trans-Energo Połaniec Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8661000194

7.3.4) Miejscowość: Zawada

7.3.5) Kod pocztowy: 28-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 873361,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362363,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 451845,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362363,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Trans-Energo Połaniec Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8661000194

7.3.4) Miejscowość: Zawada

7.3.5) Kod pocztowy: 28-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362363,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381515,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 317000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ-BUDOWA PATRYCJA ŻYŁA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8661738037

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 317000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.