Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00162428/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-03
- 2023/BZP 00169148/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku warsztatowo-administracyjnego na potrzeby Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Markowej“ w systemie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MARKOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581809
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1399
1.5.2.) Miejscowość: Markowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-120
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 226 53 52
1.5.8.) Numer faksu: 17 226 56 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@markowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://markowa.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39c17c83-d194-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku warsztatowo-administracyjnego na potrzeby Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Markowej“ w systemie zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39c17c83-d194-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236190
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027434/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku warsztatowo-administracyjnego na budynek użyteczności publicznej z zagospodarowaniem terenu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162428
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje: rozbudowę, nadbudowę i przebudowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku warsztatowo-administracyjnego na budynek użyteczności publicznej w Markowej na działce nr ew. 4218, 4213/2, obręb Markowa w gminie Markowa wraz z zagospodarowaniem terenu: budowa obiektów małej architektury, miejsc postojowych oraz instalacji zewnętrznych, w celu utworzenia Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego (COM) w Markowej. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót, w wyniku których budynek COM oraz jego otoczenie w całości będą dostępne dla osób z niepełnosprawnościami. Zakres obejmuje:
1) Zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji (w tym uzyskanie pozwolenia na budowę), zezwoleń oraz uzgodnień niezbędnych do realizacji inwestycji w zakresie rozbudowy budynku (w imieniu i na rzecz Zamawiającego), w tym:
a) koncepcję,
b) projekt budowlany wielobranżowy (zawierający niezbędne uzgodnienia i opinie zgodne z prawem budowlanym, decyzje, inwentaryzacje, badania itp.) w skład którego powinny wchodzić:
- projekt techniczny zawierający część opisową i załączniki rysunkowe,
- projekt architektoniczno-budowlany zawierający część opisową i załączniki rysunkowe,
- projekt zagospodarowania terenu.
Projekt budowlany musi spełniać warunki Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz.U. z 2022r., poz. 1679) oraz ustawy prawo budowlane,
c) projekty wykonawcze branżowe,
d) kosztorysy inwestorskie,
e) przedmiary robót,
f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
g) informacja BIOZ,
h) w razie potrzeby niezbędnych ekspertyz technicznych, badań, odkrywek, itp.
2) Realizacja robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz uzyskanej decyzji pozwolenie na budowę, tj. rozbudowa, nadbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku warsztatowo-administracyjnego na budynek użyteczności publicznej w Markowej w celu utworzenia Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego (COM) w Markowej, w tym m.in.:
a) Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku.
b) Wykonanie podbicia oraz izolacji fundamentów budynku.
c) Przebudowanie w całości układu komunikacyjnego w obiekcie ze względu na niespełnianie warunków technicznych istniejącej klatki schodowej, w tym wykonanie windy dla osób niepełnosprawnych i wejścia do budynku.
d) Wykonanie wewnętrznych instalacji:
- sanitarnych: wody ciepłej i zimnej, hydrantowej, c.w.u. i p.poż., kotłowni CO opalanej gazem ziemnym i centralnego ogrzewania, wentylacji grawitacyjnej, kanalizacji sanitarnej,
- instalacji wewnętrznych elektrycznych, klimatyzacji, wentylacji,
- instalacji teletechnicznych, niskoprądowych, w tym monitoringu, instalacji przyzywowych w każdym pomieszczeniu COM, w którym będą przebywać osoby niepełnosprawne oraz system zabezpieczający przed pożarem i domofon,
e) Wykonanie zewnętrznych instalacji oraz przyłączy (wymiana lub wykonanie nowego przyłącza teletechnicznego, wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, lub innej),
f) Wykonanie wyburzenia części ścian konstrukcyjnych (z wykonaniem niezbędnych podciągów), wyburzenia części ścianek działowych, wykonanie nowych ścianek działowych w celu zmiany układu funkcjonalnego, wykonanie posadzek – nowa aranżacja wnętrz w celu dostosowania do potrzeb utworzenia COM (parter i kondygnacja I). Aranżacja i zagospodarowanie wnętrz przeznaczonych na COM powinny uwzględniać potrzeby:
- pobytu dziennego osób (pomieszczenia do terapii zajęciowej, dla psychologa i innych specjalistów, zabiegowe, do rekreacji i wypoczynku, świetlico-jadalnię, zaplecze higieniczno-sanitarne, zaplecze gastronomiczne – do cateringu (aneks kuchenny+zmywalnia), pokój ćwiczeń, zaplecza socjalne, pomieszczenie biurowe, gospodarcze/pralnia, itp.) z rozmieszczeniem na obu kondygnacjach oraz
- mieszkalne całodobowe, tj. 2 jednoosobowych mieszkań z łazienkami, z których każde musi mieć powierzchnię co najmniej 15 m2
g) Wykonanie nowych otworów drzwiowych / okiennych (w razie potrzeby).
h) Pełna wymianę stolarki okiennej i drzwiowej.
i) Przebudowa kotłowni z montażem nowego kotła gazowego z oprzyrządowaniem.
j) Opomiarowanie mediów.
k) Termomodernizację budynku do WT 2021.
l) Zamontowanie instalacji fotowoltaicznej – 20kW
m) Wymiana więźby dachowej i pokrycia dachowego.
n) Podniesienie konstrukcji dachu do wysokości zapewniającej możliwość umieszczenia urządzeń technicznych typu klimatyzacja na potrzeby Centrum, swobodnego dostępu do urządzeń kominowych.
o) Wykończenie wnętrz z zachowaniem wymogów dla osób niepełnosprawnych:
- wykonanie stropu podwieszanego z płyt gipsowo-kartonowych lub z prasowanej wełny mineralnej w pomieszczeniach „mokrych” oraz korytarzach;
- okładziny ścian w pomieszczeniach sanitarnych wg obowiązujących przepisów (co najmniej płytki ceramiczne, w pomieszczeniach sanitarnych co najmniej do wysokości 2m);
- wykończenie posadzek w pomieszczeniach sanitarnych, socjalnych i gospodarczych oraz ciągach komunikacyjnych wg obowiązujących przepisów (co najmniej płytki gresowe o nawierzchni antypoślizgowej);
- montaż urządzeń sanitarnych (min. umywalek, podwieszanych sanitariatów, natryski, wodooszczędne baterie, wklejane lustra, uchwyty podwieszane do sanitariatów – zgodnie z Standardami dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami uwzględniając koncepcję uniwersalnego projektowania);
- montaż zabudowy kuchennej, magazynowej, szaf gospodarczych i innej wykonywanej na wymiar – montowanej na zamówienie, na stałe - dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
- montaż zabudowy z płyt HPL w pomieszczeniach sanitarnych,
- wykończenie posadzek w pomieszczeniach przeznaczonych pod działalność usług społecznych elastyczna wykładzina PCW z wykonaniem owalnej krawędzi na styku podłoga cokół;
- malowanie pomieszczeń, co najmniej farbami zmywalnymi odpornymi na zabrudzenia, w kotłowni farby przepuszczalne dla pary wodnej;
- wykończenie korytarzy w sposób ułatwiający utrzymanie czystości, odporne na zabrudzenia (co najmniej tapeta natryskowa lub tynk mozaikowy lub farba lateksowa pokryta lakierem);
- wykonanie izolacji przeciwwodnej i termicznej ścian fundamentowych wraz z ich osuszeniem;
- wykonanie izolacji termicznej stropodachu wg aktualnie obowiązujących przepisów.
Ostateczny zakres przebudowy, rozbudowy i nadbudowy uzgodnić z Zamawiającym na etapie opracowywania koncepcji i projektu budowlanego.
3) Zagospodarowanie terenu na potrzeby COM:
a) przebudowa ogrodzenia zewnętrznego znajdującego się w granicy działki od strony wschodniej oraz ogrodzenie pozostałej części terenu,
b) wycinka lub pielęgnacja drzew oraz wprowadzenie nowych nasadzeń, w tym odtworzenie trawników, konieczne uzupełnienie warstwy humusu,
c) przebudowa istniejących / budowa nowych ciągów komunikacji zewnętrznej (alejek spacerowych, chodników, drogi dojazdowej, miejsc postojowych),
d) budowa oświetlenia zewnętrznego,
e) budowa urządzeń i obiektów małej architektury, w tym ławek, stolików, altanki, koszy na śmieci, miejsca grillowego, siłownia zewnętrzna, panelowy ogród sensoryczny i warzywnik.
4) Wykonanie dokumentacji odbiorowej, w tym dokumentacji powykonawczej na bazie projektu budowlanego i wykonawczego, przeprowadzeniu badań, prób koniecznych do oceny jakości robót oraz innych dokumentów przewidzianych przepisami ustawy Prawo Budowlane i innych przepisów szczegółowych, uzyskanie prawomocnej decyzji zezwalającej na użytkowanie obiektu przez PINB w Łańcucie, zgodnie z art. 54, 56 i 57 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88 z późn. zm.).
5) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie na rzecz i w imieniu Zamawiającego (w tym właściwych organów i instytucji tj. PINB, SANEPID, służby ochrony pożarowej – w zakresie w jakim będzie wymagane).
Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w treści załączników nr 11 do SWZ:
1) Program Funkcjonalno–Użytkowy,
2) Koncepcja zagospodarowania pomieszczeń oraz terenu,
3) Przedmiar robót,
4) Inwentaryzacja,
5) Ekspertyza budowlana,
6) Geotechniczne warunki posadowienia budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PP Polanów termomodernizacja, modernizacja i przebudowa infrastruktury - Etap II
- Wymiana pokrycia dachowego zabytkowego dworku Zygmunta Krasińskiego w Złotym Potoku, gm. Janów.
- ZP.63.2024. Przebudowa dachu budynku dla Komisariatu Policji w Kętach przy ul. Krakowskiej 25
- "Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kąpielach Wielkich"
- Przebudowa budynku w Kłobucku oraz budowa garażu jednostanowiskowego
- "Budowa chłodni wraz z magazynem środków chemicznych - II postępowanie"
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.