eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ŚWIADCZENIE USŁUG OBSŁUGI PRAWNEJ BIURA RZECZNIKA FINANSOWEGO Z ZAKRESU PRAWA PRACY



Ogłoszenie z dnia 2023-05-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG OBSŁUGI PRAWNEJ BIURA RZECZNIKA FINANSOWEGO Z ZAKRESU PRAWA PRACY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: RZECZNIK FINANSOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011335893

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowogrodzka 47A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-695

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: rf.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wspieranie klientów indywidualnych w sporach z podmiotami rynku finansowego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG OBSŁUGI PRAWNEJ BIURA RZECZNIKA FINANSOWEGO Z ZAKRESU PRAWA PRACY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0a58592-fad5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236189

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00109739/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 ŚWIADCZENIE USŁUG OBSŁUGI PRAWNEJ BIURA RZECZNIKA FINANSOWEGO Z ZAKRESU PRAWA PRACY

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Udzielenie przedmiotowego zamówienia w trybie z wolnej ręki uzasadnia treść przepis art. 305 pkt 2 PZP w związku z przepisem art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b) PZP, zgodnie z treścią którego:

art. 305 pkt 2 PZP „w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione”

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 2023/BZP 00173037/01

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1192000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja usług przez proponowanego Wykonawcę obejmuje:

1) Opracowanie kontraktów menedżerskich zawierających KPI (kluczowe wskaźniki efektywności) skupionych na kluczowych obszarach działalności Rzecznika Finansowego (planowane 17);
2) Przygotowanie procedur wewnętrznych Zamawiającego umożliwiających weryfikację KPI zawartych w opracowanych kontraktach managerskich (zgodnie z pkt 1 powyżej) i narzędzi umożliwiających ich mierzenie.
3) Okresowa weryfikacja (nie rzadziej niż 1 raz w kwartale kalendarzowym) wykonania KPI zawartych w opracowanych kontraktach managerskich (zgodnie z pkt 1 powyżej) na podstawie procedur i narzędzi przygotowanych przez Wykonawcę (zgodnie z pkt 2 powyżej).
4) Przygotowanie wzorów umów o prace zaktualizowanych do obowiązujących przepisów prawa, zgodnie z wykazem stanowisk, statutem i Regulaminem organizacyjnym przekazanym przez Zamawiającego po podpisaniu umowy (planowane do 20).
5) Dalsze współdziałanie z Zamawiającym w zakresie realizacji zadań, zaktualizowanie procedur wewnętrznych Zamawiającego (Regulaminu pracy), przygotowywanie aneksów, porozumień, pełnomocnictw i innych dokumentów dotyczących stosunku pracy, a także opiniowanie rozwiązań dotyczących obszaru HR z perspektywy przepisów prawa pracy, w tym umów (po opracowaniu przez Wykonawcę wzorów umów o pracę zgodnie z pkt 3 powyżej) w wymiarze nie przekraczającym 60h/mies.
6) Bieżąca obsługa postępowań sądowych z zakresu prawa pracy w wymiarze nie przekraczającym 15h/mies. (z możliwością zwiększenia limitu godzinowego o kolejne 5h/mies.) w przypadku konieczności wytoczenia powództwa przeciwko byłemu pracownikowi Biura Rzecznika Finansowego, bądź otrzymania pozwu od byłego pracownika Biura Rzecznika Finansowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1466160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1466160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A. Sobczyk i Współpracownicy” Kancelaria Radcy Prawnego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9490987307

7.3.3) Ulica: ul. Zaleskiego 8/3B

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-525

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1466160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.