Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG OBSŁUGI PRAWNEJ BIURA RZECZNIKA FINANSOWEGO Z ZAKRESU PRAWA PRACY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: RZECZNIK FINANSOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011335893
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowogrodzka 47A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-695
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: rf.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wspieranie klientów indywidualnych w sporach z podmiotami rynku finansowego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG OBSŁUGI PRAWNEJ BIURA RZECZNIKA FINANSOWEGO Z ZAKRESU PRAWA PRACY2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0a58592-fad5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236189
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00109739/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 ŚWIADCZENIE USŁUG OBSŁUGI PRAWNEJ BIURA RZECZNIKA FINANSOWEGO Z ZAKRESU PRAWA PRACY
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Udzielenie przedmiotowego zamówienia w trybie z wolnej ręki uzasadnia treść przepis art. 305 pkt 2 PZP w związku z przepisem art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b) PZP, zgodnie z treścią którego:
art. 305 pkt 2 PZP „w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione”
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 2023/BZP 00173037/01
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1192000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja usług przez proponowanego Wykonawcę obejmuje:
1) Opracowanie kontraktów menedżerskich zawierających KPI (kluczowe wskaźniki efektywności) skupionych na kluczowych obszarach działalności Rzecznika Finansowego (planowane 17);
2) Przygotowanie procedur wewnętrznych Zamawiającego umożliwiających weryfikację KPI zawartych w opracowanych kontraktach managerskich (zgodnie z pkt 1 powyżej) i narzędzi umożliwiających ich mierzenie.
3) Okresowa weryfikacja (nie rzadziej niż 1 raz w kwartale kalendarzowym) wykonania KPI zawartych w opracowanych kontraktach managerskich (zgodnie z pkt 1 powyżej) na podstawie procedur i narzędzi przygotowanych przez Wykonawcę (zgodnie z pkt 2 powyżej).
4) Przygotowanie wzorów umów o prace zaktualizowanych do obowiązujących przepisów prawa, zgodnie z wykazem stanowisk, statutem i Regulaminem organizacyjnym przekazanym przez Zamawiającego po podpisaniu umowy (planowane do 20).
5) Dalsze współdziałanie z Zamawiającym w zakresie realizacji zadań, zaktualizowanie procedur wewnętrznych Zamawiającego (Regulaminu pracy), przygotowywanie aneksów, porozumień, pełnomocnictw i innych dokumentów dotyczących stosunku pracy, a także opiniowanie rozwiązań dotyczących obszaru HR z perspektywy przepisów prawa pracy, w tym umów (po opracowaniu przez Wykonawcę wzorów umów o pracę zgodnie z pkt 3 powyżej) w wymiarze nie przekraczającym 60h/mies.
6) Bieżąca obsługa postępowań sądowych z zakresu prawa pracy w wymiarze nie przekraczającym 15h/mies. (z możliwością zwiększenia limitu godzinowego o kolejne 5h/mies.) w przypadku konieczności wytoczenia powództwa przeciwko byłemu pracownikowi Biura Rzecznika Finansowego, bądź otrzymania pozwu od byłego pracownika Biura Rzecznika Finansowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1466160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1466160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A. Sobczyk i Współpracownicy” Kancelaria Radcy Prawnego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9490987307
7.3.3) Ulica: ul. Zaleskiego 8/3B
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-525
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1466160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa prawna Oddziału Regionalnego AMW w Bydgoszczy
- Modernizacji łazienek i korytarzy wraz z placem zabaw i boiskiem sportowym w Szkole Podstawowej nr 169 im. Orła Białego przy ul. Uprawnej 9/17 cz. 1
- Świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla środowiska Microsoft SharePoint
- Remont jazu na rz. Jeziorka w km 33+518 w m. Zawodne
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej w Parku Praskim wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie.
- 384/2024 Remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Brzostowskiej 26 w Warszawie oraz roboty brukarskie przed wejściem do ww. budynku.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna Oddziału Regionalnego AMW w Bydgoszczy
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PRAWNA ODDZIAŁU GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD W GDAŃSKU
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.