eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › "Usługa pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego przy zadaniu pn. "Budowa nowego budynku na potrzeby poradni specjalistycznych dla dzieci wraz z wyposażeniem w SP ZOZ Zespole Szpitali Miejskich....



Ogłoszenie z dnia 2024-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego przy zadaniu pn. "Budowa nowego budynku na potrzeby poradni specjalistycznych dla dzieci wraz z wyposażeniem w SP ZOZ Zespole Szpitali Miejskich....

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ZESPÓŁ SZPITALI MIEJSKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271503410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 11

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zsm.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsm.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl lub bezpośredni link do postępowania https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/pn/zsm-chorzow/demand/143192/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego przy zadaniu pn. "Budowa nowego budynku na potrzeby poradni specjalistycznych dla dzieci wraz z wyposażeniem w SP ZOZ Zespole Szpitali Miejskich....

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61a04021-aee5-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236075

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00038034

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSM/ZP/2/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 425507,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie dotyczy pełnienia funkcji Koordynatora oraz wszystkich branżowych inspektorów nadzoru inwestorskiego przy budowie inwestycji pn. "Budowa nowego budynku na potrzeby poradni specjalistycznych dla dzieci wraz z wyposażeniem w SP ZOZ Zespole Szpitali Miejskich w Chorzowie przy ul. Truchana 7".

2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Określenie przedmiotu oraz szczegółowego zakresu zamówienia:
1. Obowiązek kompleksowego odpłatnego pełnienia obowiązków Koordynatora oraz wszystkich branżowych inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. "Budowa nowego budynku na potrzeby poradni specjalistycznych dla dzieci wraz z wyposażeniem w SP ZOZ Zespole Szpitali Miejskich w Chorzowie przy ul. Truchana 7".
2. Wykonawca przyjmuje do realizacji przedmiotowe zadanie w zakresie przewidzianym przepisami w szczególności ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Zadanie dotyczy wykonywania kompleksowego nadzoru inwestorskiego w specjalności:
a. konstrukcyjno – budowlanej,
b. drogowej,
c. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
d. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych,
3. Zakres rzeczowy inwestycji określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71530000-2 - Doradcze usługi budowlane

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84444 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283392 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106272 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SWECO POLSKA Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220004190

7.3.3) Ulica: ul. Franklina Roosevelta 22,

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-892

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1067272 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-11

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Brak możliwości zaznaczenia w ogłoszeniu rodzaj przedsiębiorcy - Duże.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.