Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostęp do opracowanego kursu online pn. „Okruchy utraconej pełni. Muzyka antyku i średniowiecza”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Edukacji Artystycznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010600070
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika 36/40
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-924
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 421 06 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cea.art.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cea-art.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostęp do opracowanego kursu online pn. „Okruchy utraconej pełni. Muzyka antyku i średniowiecza”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1d7cdfe-25f6-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235835
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014682/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostęp do opracowanego kursu online pn. „Okruchy utraconej pełni. Muzyka antyku i średniowiecza”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00212011/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawą wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki jest art. 305 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1) lit. b) ustawy Pzp z dnia 19.09.2019 roku, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki m. in. w przypadku jeżeli dostawy, mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów.
Zamawiający wykazuje zapotrzebowanie dysponowania narzędziem umożliwiającym podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez doszkalanie w formie kursu online. W tym celu zamierza skorzystać z autorskiego opracowania pn. "Okruchy utraconej pełni. Muzyka antyku i średniowiecza”.
Uczestnikami kursu będą przedstawiciele rozmieszczonych na terenie całego kraju szkół artystycznych o profilu muzycznym.
Wykonawca dysponuje wyłącznymi i nieograniczonymi prawami autorskimi do stworzonego przez siebie oprogramowania.
Tak więc wszystkie wymogi ustawowe zostały dochowane.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.230.161.2021.KM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 85000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia polegająca na umożliwieniu na rzecz prowadzonych przez ministra właściwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego szkół muzycznych dostępu do opracowanego przez Wykonawcę w sposób autorski kursu online pn. „Okruchy utraconej pełni. Muzyka antyku i średniowiecza”.
2. Kurs będzie dostępny po zalogowaniu na stronie internetowej www.arkanamelomana.edu.pl
3. Wykonawca zobowiązuje się do wygenerowania i przekazania szkołom muzycznym prowadzonym przez ministra 11.139 (słownie: jedenastu tysięcy stu trzydziestu dziewięciu) kodów dostępu do kursu.
4. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia kodów dostępu w terminie 3 dni od dnia dostarczenia przez Zmawiającego listy szkół muzycznych i adresów mailowych na które ma nastąpić udostępnienie, wraz z podaniem liczby dostępów przyporządkowanej każdej ze szkół.
5. Warunki finansowe rozliczeń zostały zapisane we wzorze umowy.
6. Termin realizacji dostępu rozumiany jako aktywność wygenerowanych przez siebie kodów i tym samym dostępu do kursu będzie możliwa do dnia 31 sierpnia 2022 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72210000-0 - Usługi programowania pakietów oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Severinus Marek Dolewka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 727-276-43-18
7.3.3) Ulica: ul. Teligi 26/39
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-835
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Zakup i dostawa sprzętu AGD na potrzeby wyposażenia budynku nowej siedziby Prokuratury Okręgowej w Sosnowcu przy ul. Czarnej 14 w Sosnowcu
- Utrzymanie i konserwacja dróg zarządzanych przez Burmistrza Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
- Dostawa rękawic diagnostyczno-zabiegowych lateksowych i akcesoriów do spirometru LUNGEST 1000 określonych w 2 pakietach.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-078/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów, oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby WUP w Zielonej Górze
- Dostawa sprzętu informatycznego.
- Dostawa wyposażenia pracowni komputerowej oraz wyposażenia sal lekcyjnych w sprzęt komputerowy w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego
- Zakup urządzeń i oprogramowania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.