eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zbydniów › Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Zbydniów



Ogłoszenie z dnia 2023-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Zbydniów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Zbydniowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 831301103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ks. Nai 1

1.5.2.) Miejscowość: Zbydniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-415

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158459420

1.5.8.) Numer faksu: 158459424

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zbydniow@straz.stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaleszany.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4c94cb9f-edd5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Stowarzyszenie

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ochrona przeciwpożarowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Zbydniów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c94cb9f-edd5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235822

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00205291/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Zbydniów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207707

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSP.272.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo gaśniczego na podwoziu z napędem 4x2 z motopompą dla OSP Zbydniów.
1.1. Opis samochodu:
- Pojazd kompletny fabrycznie nowy, nie używany, rok produkcji min. 2023,
- Maksymalna wysokość pojazdu nie może przekroczyć 2 550 mm z zabudową,
- Maksymalna długość pojazdu nie może przekroczyć 6 999 mm z zabudową,
- Szerokość nie większa niż 2290 mm – bez lusterek,
- Rozstaw osi nie większy niż 3800 mm.
- Pojazd dostosowany do ruchu prawostronnego,
- Podwozie samochodu z fabrycznym napędem 4x2 na tylnią oś,
- Manualna skrzynia biegów,
- Pojemność silnika min. 2990 cm3, moc min. 175 KM.
- kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa.
Szczegółowy opis minimalnych wymagań techniczno-użytkowych dla lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowa specyfikacja techniczna.
Wymagania dodatkowe:
-Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia kierowcy i innych osób obsługujących pojazd w zakresie bezpiecznej obsługi i eksploatacji pojazdu.
- Przedmiot zamówienia zostanie przekazany Zamawiającemu w siedzibie Wykonawcy.
- Oferowany sprzęt musi posiadać wszelkie świadectwa dopuszczenia, homologacje, certyfikaty i atesty wymagane przepisami Prawa Polskiego i UE
- W trakcie realizacji zamówienia należy stosować materiały i wyroby posiadające obowiązujące świadectwa dopuszczenia do stosowania.
1.2. W ramach realizacji przedmiotu zamienienia Wykonawca zobowiązany będzie zamontować w dostarczonym przedmiocie zamówienia – samochodzie ratowniczo – gaśniczym wyposażenia stanowiącego własność Zamawiającego zgodnie z zapisami ust. 1.3. SWZ.
1.3. Przedmiot zamówienia ma być zgodny z obowiązującymi normami i przepisami, oraz:
a) posiadać świadectwo dopuszczenia do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wystawione przez CNBOP – PIB ważne na dzień składania ofert,
b) posiadać wyciąg ze świadectwa homologacji typu podwozia.
1.4. posiadać aktualne pozwolenie producenta oraz importera podwozia na wykonywanie zabudów pożarniczych. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i przekazania Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu.
1.5. Zamawiający dokona odbioru przedmiotu zamówienia w siedzibie Wykonawcy. W trakcie odbioru Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu wszystkie dokumenty niezbędne do zarejestrowania samochodu w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli.
1.6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 12 miesiące, ale nie dłuższy niż 24 miesięcy. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy pisemnej gwarancji jakości. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli Zamawiającemu gwarancji zgodnie z oświadczeniem zawartym w formularzu ofertowym.
1.7. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z SWZ, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń (w tym odbioru UDT). Wykonawca winien w ramach przedmiotu zamówienia zapewnić przeszkolenie osób obsługujących.
1.8. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
1.9. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia. Rękojmia na warunkach określonych przepisami Kodeksu Cywilnego z zastrzeżeniem zapisów SWZ rozszerzających odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi. Rękojmia dotyczy wszystkich usterek i wad nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz powstałych w okresie użytkowania. Okres rękojmi za wady przedmiotu zamówienia jest tożsamy z okresem gwarancji jakości.
1.10. Zamówienie nie jest podzielone na części. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34114000-9 - Pojazdy specjalne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta. Wykonawca wraz z ofertą nie złożył wymaganych przedmiotowych środków dowodowych. Na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp oraz postanowień zawartych w pkt. 5.9 i 5.10 ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający wezwał Wykonawcę do złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
- świadectwo CNBOP oferowanego samochodu,
- aktualne pozwolenie producenta oraz importera podwozia na wykonywanie zabudów pożarniczych,
w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 26.05.2023 r. do godz. 9:00.
Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył wymaganych przedmiotowych środków dowodowych.
Wobec powyższego na podstawie art. 226. ust. 1 pkt 2 lit c ustawy Pzp oferta podlega odrzuceniu.
Wobec powyższego na podstawie art. 255 pkt ustawy Pzp postępowanie zostało unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 488000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 488000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.