Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00194053/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
- 2023/BZP 00203760/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona przed powodzią oraz poprawa jakości wód zlewni Wierzyca na terenie miasta Kościerzyna etap IV – pełnienie funkcji inspektora nadzoru – część 2: przepust ul. Skarszewska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kościerzyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675126
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 9a
1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 58 680 23 00
1.5.8.) Numer faksu: 58 680 23 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wizp@koscierzyna.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koscierzyna.gda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/koscierzyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona przed powodzią oraz poprawa jakości wód zlewni Wierzyca na terenie miasta Kościerzyna etap IV – pełnienie funkcji inspektora nadzoru – część 2: przepust ul. Skarszewska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-404e227a-4ae2-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235741
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028018/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Ochrona przed powodzią oraz poprawa jakości wód zlewni Wierzycy na terenie miasta Kościerzyna ETAP IV - pełnienie funkcji inspektora nadzoru – część 2 – przepust ul. Skarszewska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Ochrona przez powodzią oraz poprawa jakości wód zlewni Wierzyca na terenie miasta Kościerzyna” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Osi Priorytetowej 11 - Środowisko, Działania 11.1 – Ograniczanie zagrożeń naturalnych, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194053
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 13/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 13010,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. Ochrona przed powodzią oraz poprawa jakości wód zlewni Wierzyca na terenie miasta Kościerzyna - etap IV: Regulacja zlewni rzeki Bibrowej - przepust ul. Skarszewska. Zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych. W ramach przedsięwzięcia planuje się m.in.:
rozbiórkę nawierzchni:
nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego na podbudowie z kruszywa ograniczona z obu stron krawężnikiem betonowym
nawierzchnia chodnika z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, podbudowa
z kruszywa, ograniczona obrzeżem
rozbiórkę przyczółków betonowych lub betonowo-kamiennych,
rozbiórkę barier stalowych,
przebudowę kolizji z istniejącym uzbrojeniem
rozbiórkę istniejącego przepustu betonowego,
wykonanie szalunków,
wykonanie podsypki i ławy betonowej,
ułożenie rury spiralnej karbowanej o przekroju kołowo-eliptycznym,
obustronne warstwowe zasypanie z zagęszczeniem obsypki żwirowej,
wykonanie nowych przyczółków,
wykonanie nawierzchni:
nawierzchnia jezdni:
1) warstwa ścieralna - beton asfaltowy 4 cm
2) warstwa wiążąca – beton asfaltowy 8 cm
3) podbudowa – kruszywo łamane 22 cm
4) warstwa odcinająca – kruszywo niezwiązane 15 cm
5) krawężnik betonowy na ławie betonowej z oporem
nawierzchnia chodnika:
1) kostka betonowa 6 cm
2) podsypka cementowo-piaskowa 5 cm
3) podbudowa z kruszywa łamanego 15 cm
4) obrzeże betonowe na podsypce cementowo-piaskowej
montaż barier stalowych
Po wykonaniu robót budowlanych przed dokonaniem odbioru ostatecznego i przekazaniem wybudowanego obiektu do eksploatacji Wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych właściwemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego i uzyskania jego stanowiska lub uzyskania decyzji na użytkowanie (w zależności od zapisów decyzji).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6765,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6765,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Obsługa Inwestycji Budowlanych Andrzej Domeracki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 842-135-78-38
7.3.3) Ulica: Jaworowa 6
7.3.4) Miejscowość: Mądrzechowo
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OBSŁUGA INWESTYCJI BUDOWLANYCH ANDRZEJ DOMERACKI
jakie przetargi wygrała firma
OBSŁUGA INWESTYCJI BUDOWLANYCH ANDRZEJ DOMERACKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6765,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-15INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym w Małym Klinczu
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kościerzynie oraz odbiór i kasacja tablic wycofanych z obiegu
- Prace remontowe w Szkole Podstawowej im. Kontradmirała Xawerego Czernickiego w Wielkim Podlesiu polegające na remoncie dwóch łazienek
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji dla zadania "Wykonanie projektu wraz z termomodernizacją i przebudową DS. nr 1 Zabrze - Rokitnica".
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Przeniesienie infrastruktury drogowej w zamian za stabilizację osuwisk wraz z odbudową drogi gminnej ul. Jałowcowa w Dobczycach
- Modernizacja /remont sieci dróg gminnych na terenie Gminy Lipinki wraz z nadzorem inwestorskim oraz budowa drogi wewnętrznej - etap II
- Przebudowa (modernizacja) istniejącej oczyszczalni ścieków z lokalizacją na działce nr 9/105 położonej w miejscowości Klępczewo, gmina Świdwin
- Nadzór inwestorski "Suchy Las - przebudowa sali gimnastycznej przy SP1 oraz projekt i budowa rozwiązań przeciwpożarowych w SP1".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac zagospodarowania poscaleniowego dla projektu: "Scalenie gruntów wsi Krasne, Pawłowa gm. Adamówka"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.