Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00187539/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa naturalnej wody mineralnej (gazowanej i niegazowanej) w opakowaniach typu PET o poj 1,5 litra w ilości 138 600 szt. dla jednostek i komórek organizacyjnych Policji woj. dolnośląskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 47 8713978
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.rosolowicz@wr.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa naturalnej wody mineralnej (gazowanej i niegazowanej) w opakowaniach typu PET o poj 1,5 litra w ilości 138 600 szt. dla jednostek i komórek organizacyjnych Policji woj. dolnośląskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68e7edc5-e032-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235489
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016033/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Dostawa wody mineralnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187539
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-028-052-028/2023/MR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150084,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa naturalnej wody mineralnej (gazowanej i niegazowanej) w opakowaniach typu PET o pojemności 1,5 litra w ilości 138 600 szt. dla jednostek i komórek organizacyjnych Policji woj. dolnośląskiego.
1.Naturalna woda mineralna będąca przedmiotem zamówienia winna spełniać m.in. :
- wymogi stawiane naturalnym wodom mineralnym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 31 marca 2011 r. w sprawie naturalnych wód mineralnych, naturalnych wód źródlanych i wód stołowych (Dz. U. 2011 Nr 85, poz. 466 ze zmianami)
- musi być objęta minimum 46 tygodniowym okresem przydatności do spożycia, licząc od daty dostawy.
- pod pojęciem jednej palety wody mineralnej Zamawiający rozumie – 84 zgrzewek (po 6 sztuk butelek o pojemności 1,5 litra każda) tj. łącznie 504 sztuki butelek wody.
3. W ramach całego zamówienia Zamawiający przewiduje dostawę 168 palet wody gazowanej i 107 palet wody niegazowanej. Specyfikacja ilościowa – ilość palet, które będą dostarczone do konkretnej jednostki (adres jednostki) określono w załączniku nr 2 do PPU, stanowiących załącznik nr 2 do niniejszej SWZ.
4. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach dostawy jednorazowej, z wyłączeniem dostawy do jednostek: KMP we Wrocławiu, KPP w Lubinie i KWP we Wrocławiu , gdzie wymagane są dostawy sukcesywne.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do PPU, stanowiących załącznik nr 2 do niniejszej SWZ. Warunki realizacji zamówienia Zamawiający opisał w załączniku nr 2 do SWZ tj. projektowane postanowienia umowy.
6.Oferty częściowe. Zamawiający nie dzieli zamówienia na części ze względu na rodzaj asortymentu. Dostawa obejmuje jeden rodzaj towaru. Zamówienie jest dostosowane do realizacji przez małych i średnich przedsiębiorców. Brak jest podstaw do podziału na części ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141372,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234234,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141372,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowiska Kłodzkie S.A.-Grupa PGU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000288337
7.3.3) Ulica: Zdrojowa 39
7.3.4) Miejscowość: Polanica - Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 57-320
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UZDROWISKA KŁODZKIE S.A. - GRUPA PGU
jakie przetargi wygrała firma
UZDROWISKA KŁODZKIE S.A. - GRUPA PGU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141372,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1.Umowa zostaje zawarta na okres 20 tygodni liczonych od dnia podpisania umowy, przy czym ulegnie wcześniejszemu
wygaśnięciu w razie pełnego wykorzystania kwoty – wartości zamówienia, przed upływem okresu jej obowiązywania. (podano w pkt.
4 ogłoszenia - 140 dni w systemie nie ma tygodni )
2.Termin dostawy wody dla poszczególnych jednostek Policji został określony w załączniku nr 2 do PPU, które stanowią załącznik nr
2 do niniejszej SWZ tj. dostawy sukcesywne do jednostek: KMP we Wrocławiu, KPP w Lubinie i KWP we Wrocławiu – pierwsza
dostawa max w terminie 14 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego od daty zawarcia umowy. Kolejne do 3 dni roboczych
licząc od dnia następnego po przekazaniu informacji – zapotrzebowania na kolejną partię. Dostawa jednorazowa do pozostałych
jednostek Policji – realizowane max do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego od daty zawarcia umowy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana stolarki budowlanej - drzwi wejściowe do budynków mieszkalnych stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o.Zamówienie podzielone na 2 zadania
- Wymiana okien segmentu A budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1.
- WM/SZP/TP/38/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w nieruchomościach Gminy Wrocław
- SZP/242-078/2024 Dostawa optycznego profilometru 3D z funkcjami pomiarowymi CAD w ramach potrzeb Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Druk, magazynowanie i dostawę formularzy "zwrotne potwierdzenie odbioru" wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego.
- Dostawa urządzeń, rozbudowa systemu wideonadzoru na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną na terenie miasta Wrocławia oraz włączenie tych urządzeń do systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2024
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Dostawę wody mineralnej i źródlanej
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola nr 3 w Andrychowie
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów wraz z rozładunkiem do wskazanego miejsca.
więcej: Wody mineralne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.