eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołczygłowy › Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w gminie Kołczygłowy



Ogłoszenie z dnia 2024-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w gminie Kołczygłowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁCZYGŁOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979513

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słupska 56

1.5.2.) Miejscowość: Kołczygłowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-140

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598213909

1.5.8.) Numer faksu: 598213597

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@kolczyglowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kolczyglowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f5bc592f-a567-11ee-948d-82b0c04ef850

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w gminie Kołczygłowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5bc592f-a567-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00235154

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054437/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w gminie Kołczygłowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00576341

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RII.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1280710,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Modernizacja przepompowni ścieków PS1 i PS2 Wierszyno, PS2 Radusz, PS Kołczygłowy oraz kolektora tłocznego ścieków Kołczygłowy – Wierszyno
1. Przedmiotem zamówienia dla Części nr 1 jest realizacja robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją przepompowni ścieków: PS1 i PS2 Wierszyno, PS2 Radusz, PS Kołczygłowy wraz z modernizacją sieci kanalizacji tłocznej Kołczygłowy - Wierszyno. Do zadań Wykonawcy należeć będzie także przeszkolenie pracowników, obsługa geodezyjna, pomiary elektryczne, wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz sporządzenie instrukcji eksploatacji i bhp.
2. Zakres robót budowlanych będzie obejmować m. in. następujące elementy:
1) demontaż istniejącego układu technologicznego oraz elektrycznego przepompowni ścieków;
2) demontaż ogrodzenia oraz nawierzchni utwardzonych na terenie przepompowni ścieków;
3) montaż kompletnego układu technologicznego wraz z armaturą i pompami zatapialnymi stanowiącymi wyposażenie przepompowni ścieków;
4) montaż rozdzielnic elektrycznych wraz z systemem automatyki i telemetrii na terenie przepompowni ścieków;
5) montaż pomostów i drabin roboczych oraz płyt nastudziennych polimerobetonowych wraz z włazami i kominami wentylacyjnymi w komorach przepompowni;
6) montaż krat koszowych w komorach przepompowni PS2 Wierszyno i PS Kołczygłowy;
7) montaż słupów i opraw oświetleniowych;
8) wykonanie utwardzenia terenu o nawierzchni z kostki betonowej;
9) wykonanie ogrodzenia systemowego panelowego wraz z bramą bądź furtką;
10) montaż studni betonowych z zaworami odpowietrzająco – napowietrzającymi oraz uzbrojeniem towarzyszącym dla obsługi sieci kanalizacji tłocznej Kołczygłowy – Wierszyno;
11) montaż studni betonowych z klapami rewizyjnymi oraz uzbrojeniem towarzyszącym dla obsługi sieci kanalizacji tłocznej Kołczygłowy – Wierszyno;
12) dostawę wyposażenia do obsługi instalacji kanalizacyjnej obejmującej m.in. kontener samowyładowczy, mobilny zespół prądotwórczy, urządzenia do ciśnieniowego czyszczenia przepompowni napędzanego z ciągnika rolniczego poprzez wał przekaźnika mocy, motopompę szlamową, miernik wielogazowy oraz wentylator osiowy do dezodoryzacji przepompowni ścieków;
13) montaż tablicy informacyjno-promocyjnej o wym. 180x120cm (zgodnej z wytycznymi rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych);
14) wdrożenie i instalacja systemu monitoringu i wizualizacji pracy przepompowni ścieków w systemie SCADA.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ – Dokumentacja projektowa – Załącznik nr 1A, w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – Załącznik nr 1B oraz Przedmiarze robót – Załącznik nr 1C.
4. Roboty budowlane powinny zostać zorganizowane w taki sposób aby zapewnić ciągłość pracy modernizowanej infrastruktury kanalizacyjnej.
5. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 1A do SWZ oraz STWiORE stanowiącej Załącznik nr 1B do SWZ. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nie ujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia – jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej lub STWiORE stanowiącej Załącznik nr 1A oraz 1B do SWZ.
6. Zamawiający realizuje przedmiotową inwestycję na podstawie:
1) Wstępnej Promesy Nr Edycja8/2023/4575PolskiLad dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą nie wcześniej niż po otrzymaniu przez Zamawiającego Promesy z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dla zadania będącego przedmiotem zamówienia.
7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji zamówienia, następujących osób wykonujących czynności w zamówieniu dla Części nr 1 polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465): roboty ziemne, roboty technologiczne, wykonanie robót instalacyjnych, wykonanie robót wykończeniowych, prace porządkowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 968566,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Barkocin
1. Przedmiotem zamówienia Części nr 2 jest realizacja robót budowlanych związanych z budową sieci wodociągowej Barkocin – Laski wraz z przyłączami wodociągowymi do budynków mieszkalnych zlokalizowanych na terenie miejscowości Laski. Do zadań Wykonawcy należeć będzie także opracowanie instrukcji eksploatacji i bhp, wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym geodezyjnej, skuteczne dokonanie zawiadomienia do organu nadzoru budowlanego o rozpoczęciu budowy, a także przygotowanie wszelkich obowiązujących prawem dokumentów umożliwiających dokonanie przez Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy. Z uwagi na fakt, iż roboty prowadzone będą na gruntach nie stanowiących własność Zamawiającego, na Wykonawcy ciąży obowiązek zawiadomienia zarządców nieruchomości gruntowych o planowanym rozpoczęciu robót budowlanych oraz poniesienia wszelkich kosztów związanych z zajęciem tychże nieruchomości na potrzeby prowadzenia robót budowlanych.
2. Zakres robót budowlanych będzie obejmować m. in. następujące elementy:
1) budowę sieci wodociągowej rozdzielczej (metodą przewiertu sterowanego oraz metodą wykopu otwartego) z rur PE 100 RC Ø 90 x 5,4 mm PN10 SDR17 o długości 1 426 mb wraz z uzbrojeniem tj. hydranty, zasuwy, oznakowanie trasy wodociągu;
2) budowę przyłącza wodociągowego z rur PE 100 RC Ø 40 x 2,4 mm PN10 SDR17 o długości 7 mb wraz z uzbrojeniem tj. zasuwa, oznakowanie trasy przyłącza;
3) budowę przyłączy wodociągowych z rur PE 100 RC Ø 32 x 2,2 mm PN10 SDR17 o długości 105 mb wraz z uzbrojeniem tj. zasuwy, studnie wodomierzowe z wyposażeniem, oznakowanie trasy wodociągu;
4) montaż tablicy informacyjno-promocyjnej o wym. 180x120cm (zgodnej z wytycznymi rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych).
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia został opisany w Załączniku nr 2 do SWZ – Dokumentacja projektowa – Załącznik nr 2A, w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – Załącznik nr 2B oraz Przedmiarze robót – Załącznik nr 2C.
4. Wykonawca po podpisaniu umowy przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy.
5. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 2A do SWZ oraz STWiORE stanowiącej Załącznik nr 2B do SWZ. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nie ujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia – jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej lub STWiORE stanowiącej Załącznik nr 2A oraz 2B do SWZ.
6. Zamawiający realizuje przedmiotową inwestycję na podstawie:
1) Wstępnej Promesy Nr Edycja8/2023/4575PolskiLad dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą nie wcześniej niż po otrzymaniu przez Zamawiającego Promesy z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dla zadania będącego przedmiotem zamówienia.
7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji zamówienia, następujących osób wykonujących czynności w zamówieniu dla Części nr 2 polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465): roboty ziemne, wykonanie robót instalacyjnych, wykonanie robót budowlanych, prace porządkowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 312144,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242073,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369088,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242073,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RBT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525639997

7.3.3) Ulica: Szkolna 2B

7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 83-400

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Doświadczenie zawodowe - wykonanie robót budowlanych
RemProConcpet Remigiusz Borzyszkowski 83 - 400 Kościerzyna, ul. Szkolna 2B

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242073,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.