Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00211063/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa windy zewnętrznej” w ramach projektu „Dostępny Samorząd-Granty” realizowany przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 programu operacyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Giby
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671082
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 74A
1.5.2.) Miejscowość: Giby
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-506
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 5165 038
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.giby.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.giby.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://giby.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa windy zewnętrznej” w ramach projektu „Dostępny Samorząd-Granty” realizowany przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 programu operacyjnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0be98c8b-efce-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235107
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524621/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa windy zewnętrznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
W ramach projektu „Dostępny Samorząd-Granty” realizowany przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 programu operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211063
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku urzędu gminy Giby oraz budowa szybu windowego w celu dostosowania obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych. W zakres prac wejdzie budowa szybu windowego jako wylewany żelbetowy lub murowany z dużą ilością przeszkleń, ocieplony metodą lekką, dostawa i montaż windy, przebudowa istniejących pomieszczeń w celu dostosowania układu funkcjonalnego budynku do zmienionych potrzeb użytkownika ,komunikacja z windy na każdy poziom budynku Urzędu Gminy, budowa toalety dla osób niepełnosprawnych, na podstawie art.100 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zakres inwestycji obejmuje roboty budowlane:
-rozbiórkowe,
-roboty ziemne,
-roboty ogólnobudowlane,
-ściany,
-tynki,
-posadzki,
-stolarka i ślusarka,
-elementy kowalsko-ślusarskie,
-Instalacje sanitarne,
-wewnętrzne instalacje wodno-kanalizacyjne,
-instalacje grzewcze,
-demontaże,
-tablice rozdzielcze,
-instalacje gniazdowe,
-instalacje oświetleniowe,
-instalacje odgromowe i połączenia wyrównawcze,
-pomiary i badania odbiorcze.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji i odbioru robót określają:
• Projekt techniczny stanowiący załącznik nr 9 do SWZ ( realizacja zgodnie z zakresem przedstawionym na załączniku nr 4 oraz przedmiarem – załącznik nr 8)
• Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 do SWZ,
• Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ,
• Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5 do SWZ
• Zakres inwestycji przedstawiony na planie sytuacyjnym, stanowiący Załącznik nr 4
Ogólne wymagania:
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność wykonywanych robót z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy;
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia;
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie rozbudowy i przebudowy budynku Urzędu Gminy Giby oraz budowę szybu windowego w celu dostosowania obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych
Przedsięwzięcie współfinansowane jest z programu„ Dostępny Samorząd-Granty” realizowany przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 programu operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020”.Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń spełniających standardy jakości określone w dokumentacji technicznej. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia Polskich norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zmówienia zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w opisie przedmiotu zamówienia.
Pod pojęciem „parametry” rozumie się m.in. funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Proponowane przez Wykonawcę rozwiązania równoważne będą w równoważnym stopniu spełniać wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach, Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu, o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z opisem przedmiotu zamówienia. Za materiały/urządzenia równoważne uważa się takie, które posiadają co najmniej te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na pogorszenie funkcjonowania rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia powinny być nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021r., poz. 2351 t.j.) oraz rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy i wymaganiom dokumentacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262690-4 - Remont starych budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej ofertySEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.