eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzywcza › Wykonanie projektu budowlanego rozbudowy szko³y o dodatkowe pomieszczenia dydaktyczne, budowa sali gimnastycznej z ³±cznikiem do budynku Szko³y Podstawowej w Babicach.



Og³oszenie z dnia 2024-03-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Wykonanie projektu budowlanego rozbudowy szko³y o dodatkowe pomieszczenia dydaktyczne, budowa sali gimnastycznej z ³±cznikiem do budynku Szko³y Podstawowej w Babicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Krzywcza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900393

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Krzywcza 36

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krzywcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-755

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 16 671 14 86

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krzywcza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.krzywcza.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie projektu budowlanego rozbudowy szko³y o dodatkowe pomieszczenia dydaktyczne, budowa sali gimnastycznej z ³±cznikiem do budynku Szko³y Podstawowej w Babicach.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d20ebed8-dc50-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00234899

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00062400/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Wykonanie projektu budowlanego rozbudowy szko³y o dodatkowe pomieszczenia dydaktyczne, budowa sali gimnastycznej z ³±cznikiem do budynku Szko³y Podstawowej w Babicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/krzywcza

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/krzywcza

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu platformy zakupowej, która dostêpna jest pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/krzywcza.
2. Zapytania, wnioski i inne informacje (z wy³±czeniem oferty i dokumentów sk³adanych wraz z ni±) Wykonawcy przekazuj± za po¶rednictwem funkcji „Wy¶lij wiadomo¶æ” dostêpnej na stronie dedykowanej niniejszemu postêpowaniu.
3. W celu z³o¿enia oferty i komunikowania siê z Zamawiaj±cym nie jest konieczne posiadanie przez Wykonawcê konta U¿ytkownika na Platformie, Wykonawca musi natomiast posiadaæ aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail). Adres e-mail, którego Wykonawca chce u¿ywaæ do komunikowania siê w postêpowaniu Wykonawca podaje w Ofercie, Adres e - mail wskazany w Ofercie powinien byæ to¿samy z adresem, który Wykonawca wska¿e na Platformie zakupowej przesy³aj±c Ofertê. Na stronie postêpowania wskazany jest
link do Instrukcji dla Wykonawców.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu Platformy zakupowej opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z Platformy (adres: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin). Sk³adaj±c ofertê Wykonawca akceptuje Regulamin.
5. Je¶li Wykonawca bêdzie chcia³ za³o¿yæ konto U¿ytkownika na Platformie wówczas konieczne jest posiadanie przez U¿ytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail). Adres e - mail wskazany w Formularzu Oferty powinien byæ to¿samy z adresem u¿ywanym przez Wykonawcê/U¿ytkownika do obs³ugi jego konta na Platformie. Po zarejestrowaniu siê na Platformie Wykonawca
bêdzie mia³ dostêp do Instrukcji dla Wykonawców równie¿ pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Platformy to 150 MB, dopuszczalna ilo¶æ plików to 10.
7. Korzystanie z Platformy odbywaæ siê mo¿e wy³±cznie na zasadach i w zakresie wskazanym w Regulaminie.
8. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na www.platformazakupowa.pl.
9. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wed³ug czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
10. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452).11.Zamawiaj±cy, zgodnie z
ww.rozporz±dzeniem , okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na www.platformazakupowa.pl,
tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji:
a) pamiêæ min. 2 GB Ram,
b) procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
c) jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
d) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa za wyj±tkiem Internet Explorer,
e) w³±czona obs³uga JavaScript,
f) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
3) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UEL119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:1)administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio Wykonawca pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu jest Wójt Gminy Krzywcza;
2)Inspektorem Ochrony Danych w Gminie Krzywcza jest Dariusz Surówka, kontakt:Urz±d Gminy Krzywcza, Krzywcza 36, 37 – 755 Krzywcza, e-mail: surowkalegal@surowkalegal.pl,+48 16 671 14 86;
3)Pani/a dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiot. postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
4)odbiorcami Pani/a danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokument. postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5)Pani/a dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat liczone od pierwszego dnia roku nastêpnego po roku, w którym zakoñczono postêp. o udziel. zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowyw. obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/a danych osobowych bezpo¶rednio Pani/a dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpow. o udzielenie zamówienia publicz.; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/a danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;
8) posiada Pan/i:
a) na podst. art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/a dotycz±cych,
b) na podst. art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/a danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêp. o udzielenie zamówienia publicz. ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±cz.,
c) na podst. art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêp. o udzielenie zamówienia,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/a dotycz±cych narusza przepisy RODO,
9) nie przys³uguje Pani/u:a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podst. art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SGI.271.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi pn. Wykonanie projektu budowlanego rozbudowy szko³y o dodatkowe pomieszczenia dydaktyczne, budowa sali gimnastycznej z ³±cznikiem do budynku Szko³y Podstawowej w Babicach. Us³uga obejmowaæ bêdzie: opracowanie kompletnej wielobran¿owej dokumentacji projektowej dla potrzeb realizacji zadania inwestycyjnego jakim bêdzie rozbudowa szko³y o dodatkowe pomieszczenia dydaktyczne, budowa sali gimnastycznej z ³±cznikiem do budynku Szko³y Podstawowej w Babicach. W ramach zadania nale¿y opracowaæ kompleksow±, wielobran¿ow± dokumentacjê projektow± w zakresie rozwi±zania architektonicznego, konstrukcyjnego, instalacyjnego, usuniêcia ewentualnych kolizji z istniej±cym uzbrojeniem wystêpuj±cym na terenie inwestycji w czasie realizacji robót budowlanych.
Jednostka projektowa wykona we w³asnym zakresie mapê do celów projektowych, sporz±dzi dokumentacjê niezbêdn± do wydania decyzji pozwolenia na budowê w tym przygotowanie wniosków do poszczególnych organów o wydanie stosownych opinii i decyzji przewidzianych prawem w tym miêdzy innym uzyska decyzjê o lokalizacji inwestycji celu publicznego, uzyska warunki zasilania obiektu w energiê elektryczn±, wodê i odprowadzenie ¶cieków, pozwolenia wodno prawnego (o ile zajdzie konieczno¶æ). Wykonawca sporz±dzi dokumentacjê na przebudowê lub budowê infrastruktury technicznej w przypadku wyst±pienia kolizji z projektowanym obiektem. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienie jest zawarty w za³±czniku nr 5 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie poddane zostan± oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami oceny ofert wg opisu poni¿szej.
a). Kryterium: cena - 60% = 60 pkt.
b). Kryterium: deklarowany okres gwarancji dot. ca³ej dokumentacji projektowe - 40%= 40 pkt.
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w kryterium deklarowany okres gwarancji dot. ca³ej dokumentacji projektowe – licz±c od daty odbioru koñcowego, z wynikiem pozytywnym
– min okres: 37 miesiêcy,
– max okres: 48 miesiêcy

1. Warto¶æ oferty brutto ogó³em podana w formularzu ofertowym dot. przedmiotu zamówienia – wg za³. nr 1 do SWZ - 60 %

cena oferty o najni¿szej warto¶ci *
--------------------------------------------- x max. ilo¶æ pkt x waga %
cena oferty badanej
(max. ilo¶æ punktów do obliczeñ: 100)

2. Deklarowany okres gwarancji dot. ca³ej dokumentacji projektowe – licz±c od daty odbioru koñcowego, z wynikiem pozytywnym.
– min okres: 37 miesiêcy,
– max okres: 48 miesiêcy - 40 %

okres gwarancji (m-ce) wg oferty badanej
----------------------------------------------------------------- x max. ilo¶æ pkt x waga %
okres gwarancji (m-ce) wg oferty o najd³u¿szym okresie *
(max. ilo¶æ punktów do obliczeñ: 100)

1) wymagany minimalny okres gwarancji (G) wynosi 36 miesiêcy, w przypadku zaoferowania przez Wykonawcê okresu krótszego ni¿ 36 miesiêcy, oferta taka zostanie uznana za niezgodn± z warunkami zamówienia i bêdzie odrzucona.
2) w przypadku niewskazania w formularzu ofertowym okresu gwarancji Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca zaoferowa³ okres gwarancji wynosz±cy 36 miesiêcy i taki Wykonawca otrzyma 0 punktów w tym kryterium.
3) w przypadku zaoferowania gwarancji d³u¿szej ni¿ 48 miesiêcy, Wykonawcy zostanie przyznane 40 pkt a do umowy zostanie wpisany zadeklarowany przez Wykonawcê okres gwarancji.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± sumaryczn± liczbê punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.
5. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert - ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Zamawiaj±cy jako najkorzystniejsz± uzna ofertê z najwiêksz± liczb± punktów sumowanych zgodnie z kryterium oceny.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: deklarowany okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia objêtego niniejszym postêpowaniem mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce: 1)zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
2)uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca znajduje siê w sytuacji pozwalaj±cej na nale¿yte wykonanie przedmiotu zamówienia, je¿eli Wykonawca udokumentuje, ¿e:
-osoby skierowane do realizacji zamówienia publicznego (po 1 osobie w ka¿dej specjalno¶ci), posiadaj± uprawnienia budowlane do projektowania w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów albo uprawnienia do sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrêbnych przepisów prawa w specjalno¶ci:
- architektonicznej (bez ograniczeñ) - osoba winna posiadaæ do¶wiadczenie w wykonaniu co najmniej 2 dokumentacji projektowych o warto¶ci min. 50 000,00 z³ netto ka¿da dokumentacja budowy i/lub przebudowy budynku,
- konstrukcyjno – budowlanej (bez ograniczeñ),
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeñ),
-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych (bez ograniczeñ)
- posiada do¶wiadczenie i przed³o¿y wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – zrealizowa³ co najmniej dwie us³ugi polegaj±cych na wykonaniu dokumentacji projektowych o warto¶ci min. 50 000,00 z³ netto ka¿da dokumentacja budowy i/lub przebudowy budynku wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
- O¶wiadczenie w zakresie w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp dotycz±cego zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji, w szczególno¶ci je¿eli nale¿±c do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z³o¿yli odrêbne oferty, oferty czê¶ciowe lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, chyba ¿e wyka¿±, ¿e przygotowali te oferty lub wnioski niezale¿nie od siebie – wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 9 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej i zawodowej:
- Wykonawca udokumentuje, ¿e do realizacji zamówienia publicznego bêdzie dysponowa³ osobami: po 1 osobie w ka¿dej specjalno¶ci, posiadaj± uprawnienia budowlane do projektowania w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów albo uprawnienia do sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrêbnych przepisów prawa w specjalno¶ci:
- architektonicznej (bez ograniczeñ) - osoba winna posiadaæ do¶wiadczenie w wykonaniu co najmniej 2 dokumentacji projektowych o warto¶ci min. 50 000,00 z³ netto ka¿da dokumentacja budowy i/lub przebudowy budynku,
- konstrukcyjno – budowlanej (bez ograniczeñ),
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeñ),
-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych (bez ograniczeñ)
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, o których mowa w rozdziale XXVIII pkt 4 SWZ, wzór wykazu osób stanowi Za³±cznik Nr 8 do SWZ
- posiada do¶wiadczenie i przed³o¿y wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie zrealizowa³ co najmniej dwie us³ugi polegaj±cych na wykonaniu dokumentacji projektowych o warto¶ci min. 50 000,00 z³ netto ka¿da dokumentacja budowy i/lub przebudowy budynku wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy; o tym mowa w rozdziale XXVIII pkt 4 SWZ wzór wykazu us³ug stanowi Za³±cznik nr 10 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1.Formularza Oferty, którego wzór stanowi Za³±cznik Nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiaj±cego wzoru, w tre¶ci oferty nale¿y zamie¶ciæ co najmniej wszystkie informacje wymagane w Formularzu Oferty.
2. Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
3.Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
4.O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu –wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 3 do SWZ w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia;
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenie z art. 117ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Za³±cznik Nr 7 do SWZ- je¶li dotyczy;
6.O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Za³±cznik Nr 6 do SWZ - je¶li dotyczy;
7.Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia- Za³±cznik Nr 4 do SWZ - je¶li dotyczy;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt 1, nale¿y do³±czyæ do oferty.
3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
4. Wykonawca bêd±cy pe³nomocnikiem Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie sk³adaj±cych ofertê za po¶rednictwem www.platformazakupowa.pl wype³nia dane na Platformie dotycz±ce wszystkich podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, badanie braku podstaw do wykluczenia przeprowadzane bêdzie w odniesieniu do ka¿dego z Wykonawców, natomiast spe³nianie przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu oceniane bêdzie ³±cznie.
6. W odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których zdolno¶ci te s± wymagane.
7. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawi± Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê tych Wykonawców.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia ponosz± wspóln± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia, okre¶lon± w art. 366 Kodeksu cywilnego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z akceptacj± przez Wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy- za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy, zosta³y one uregulowane w § 21 projektowanych postanowieñ umowy jako Zmiany umowy.
3. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿ona na pi¶mie w formie aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Zmiany nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 455 ustawy
Prawo zamówieñ publicznych

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-15 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/krzywcza

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-15 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-13

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Wszystkie koszty zwi±zane z uczestnictwem w postêpowaniu , w szczególno¶ci z przygotowaniem i z³o¿eniem oferty ponosi Wykonawca sk³adaj±cy ofertê. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.
2.Tajemnica przedsiêbiorstwa- protokó³, oferty oraz wszelkie o¶wiadczenia i za¶wiadczenia sk³adane w postêpowaniu o zamówienie publiczne s± jawne. Je¿eli oferta zawiera informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r. poz. 1233 ze zm.),
Wykonawca powinien nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert, zastrzec, ¿e nie mog± one byæ udostêpnione oraz wykazaæ i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa . Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych
informacji, powinien przekazaæ je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. Zamawiaj±cy udostêpni na wniosek zainteresowanego jawn± czê¶æ dokumentacji.
3.Zamawiaj±cy nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê i Podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracê, osób wykonuj±cych czynno¶ci polegaj±ce na ¶wiadczeniu pracy w rozumieniu art. 22§1 przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 z zm.) w trakcie realizacji zamówienia. Zamówienie mo¿e byæ wykonane przez osoby wykonuj±ce dokumentacjê projektow± w rozumieniu art. 12 ust.1pkt.1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.