eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stryków › Budowa SUW w Warszewicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbudowa SUW w Strykowie i Zelgoszczy wraz z infrastrukturą towarzyszącą



Ogłoszenie z dnia 2023-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa SUW w Warszewicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbudowa SUW w Strykowie i Zelgoszczy wraz z infrastrukturą towarzyszącą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stryków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Stryków

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-010

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 427198002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strykow@strykow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strykow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_strykow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa SUW w Warszewicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbudowa SUW w Strykowie i Zelgoszczy wraz z infrastrukturą towarzyszącą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25c31660-ac65-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019344/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa SUV w Warszewicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbudowa SUV w Strykowie i Zelgoszczy wraz z infrastrukturą towarzyszącą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00095209

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.04.2023.IZ.PZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 13350000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. „Budowa SUW w Warszewicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbudowa SUW w Strykowie i Zelgoszczy wraz z infrastrukturą towarzyszącą”.
Część 1 – Budowa SUW w Warszewicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
Dokumentacja projektowa zostanie opracowana na podstawie załączonego do postępowania programu funkcjonalno- użytkowego (PFU).
Zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączonym Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU).
II. Etap projektowania:
W ramach tego etapu Wykonawca opracuje kompletną dokumentację projektową niezbędną do wykonania robót budowlano-montażowych w formule Zaprojektuj i Wybuduj.
III. Etap robót budowlanych:
Zakres przedmiotu zamówienia został określony szczegółowo w załączonym Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU).
Inwestycja polega na budowie Stacji Uzdatniania Wody w Warszewicach na terenie gminy Stryków.
Inwestycja będzie realizowana na terenie działek nr 197, 198,202/2 obręb 0029 Warszewice, gmina Stryków.
W ramach zadania planowane są do wykonania następujące czynności:
a) Opracowanie dokumentacji projektowej, pozyskanie wszelkich wymaganych pozwoleń, uzgodnień i decyzji wymaganych przepisami prawa,
b) Wyłączenie z eksploatacji istniejącej obiektu SUW w Warszewicach,
c) Remont ujęć głębinowych,
d) Budowa nowego budynku SUW Warszewice,
e) Budowa dwóch zbiorników retencyjnych o pojemności 300 m3 każdy,
f) Wykonanie zbiornika wód popłucznych,
g) Montaż bezodpływowych zbiorników na ścieki i neutralizatora chloru,
h) Budowę sieci uzbrojenia terenu niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu,
i) Wykonanie instalacji technologicznych służących do pobierania, uzdatniania i dystrybucji wody do sieci wodociągowej,
j) Zagospodarowanie terenu, w tym utwardzenie terenu, budowa wjazdu, oświetlenia, ogrodzenia itp.,
k) Wykonanie multimedialnego systemu edukacyjnego,
l) Montaż agregatów prądotwórczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno – Użytkowym – Tom IV SUW Warszewice.

UWAGA!!! Prace projektowe oraz roboty budowlane będące przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w części 1 są elementem szerszego opracowania– Programu Funkcjonalno- Użytkowego, załączonego do SWZ. Realizowany przez Zamawiającego zakres dotyczy tylko prac projektowych oraz robót budowlanych związanych z budową SUW w Warszewicach, z wyłączeniem pompowni w Sierżni.

Oferta musi uwzględniać koszty związane z opracowaniem projektów, organizacją placu budowy, obsługą geodezyjną budowy, zapewnieniem kierowania pracami bezpośrednio we wszystkich branżach/specjalnościach, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonanie sprawdzeń, badań i rozruch technologiczny.
Zakres zamówienia obejmuje także obsługę geodezyjną, zapewnienie nadzoru bezpośredniego nad realizacją zamówienia.
Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w PFU. Zaleca się aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się zakresem zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 6470000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. „Budowa SUW w Warszewicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbudowa SUW
w Strykowie i Zelgoszczy wraz z infrastrukturą towarzyszącą”.

Część 2 – Rozbudowa SUW w Strykowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
Dokumentacja projektowa zostanie opracowana na podstawie załączonego do postępowania programu funkcjonalno-użytkowego (PFU).
Zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączonym Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU).
II. Etap projektowania:
W ramach tego etapu Wykonawca opracuje kompletną dokumentację projektową niezbędną do wykonania robót budowlano-montażowych w formule Zaprojektuj i Wybuduj.
III. Etap robót budowlanych:
Zakres przedmiotu zamówienia został określony szczegółowo dla każdej części w załączonym Programie funkcjonalno- użytkowym (PFU).
Inwestycja polega na rozbudowie Stacji Uzdatniania Wody w Strykowie wraz z budową zbiornika retencyjnego.
Inwestycja będzie realizowana na działkach nr 30/2, 32/10, 33/8, 33/9, 33/10, 34/10 obręb 0006 Stryków. Zakres realizacji rozbudowy nie przekroczy zasięgiem granic obecnie zajmowanych działek ewidencyjnych.
W ramach zadania planowane do wykonania są następujące prace:
a) Opracowanie dokumentacji projektowej, pozyskanie wszelkich wymaganych pozwoleń, uzgodnień i decyzji wymaganych przepisami prawa,
b) Roboty rozbiórkowe,
c) Remont ujęcia głębinowego,
d) Rozbudowa i modernizacja układu technologicznego,
e) Wymiana zestawu pomp sieciowych IIo oraz pompy płuczącej,
f) Wykonanie układu dezynfekcji – instalacja chloratora wraz z montażem instalacji rozprowadzającej, montaż lampy UV,
g) Budowa żelbetowego, ocieplonego zbiornika retencyjnego o objętości czynnej 600 m3,
h) Wykonanie sieci międzyobiektowych niezbędnych do właściwej eksploatacji obiektu,
i) Rozbudowa i remont budynku SUW,
j) Wykonanie terenów utwardzonych z kostki betonowej oraz wymiana ogrodzenia,
k) Wykonanie rozdzielnic sterowniczych, systemu sterowania, monitoringu i systemu powiadamiania o stanach awaryjnych oraz rozbudowa instalacji elektrycznych i AKPiA na obiekcie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno – Użytkowym – Tom II SUW Stryków
Oferta musi uwzględniać koszty związane z opracowaniem projektów, organizacją placu budowy, obsługą geodezyjną budowy, zapewnieniem kierowania pracami bezpośrednio we wszystkich branżach/specjalnościach, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonanie sprawdzeń, badań i rozruch technologiczny.
Zakres zamówienia obejmuje także obsługę geodezyjną, zapewnienie nadzoru bezpośredniego nad realizacją zamówienia.
Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w PFU. Zaleca się aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się zakresem zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 4790000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. „Budowa SUW w Warszewicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbudowa SUW w Strykowie i Zelgoszczy wraz z infrastrukturą towarzyszącą”.

Część 3 – Rozbudowa SUW w Zelgoszczy wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
Dokumentacja projektowa zostanie opracowana na podstawie załączonego do postępowania programu funkcjonalno-użytkowego (PFU).
Zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączonym Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU).

II. Etap projektowania:
W ramach tego etapu Wykonawca opracuje kompletną dokumentację projektową niezbędną do wykonania robót
budowlano-montażowych w formule Zaprojektuj i Wybuduj.
III. Etap robót budowlanych:
Zakres przedmiotu zamówienia został określony szczegółowo dla każdej części w załączonym Programie funkcjonalno- użytkowym (PFU).

Część 3: Rozbudowa SUW w Zelgoszczy wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Inwestycja polega na rozbudowie Stacji Uzdatniania Wody w Zelgoszczy wraz z budową zbiornika retencyjnego.
Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr 107 obręb 0035 Zelgoszcz, gmina Stryków. Zakres realizacji rozbudowy nie przekroczy zasięgiem granic obecnie zajmowanej działki ewidencyjnej.
W ramach zadania planowane do wykonania są następujące prace:
a) Opracowanie dokumentacji projektowej, pozyskanie wszelkich wymaganych pozwoleń, uzgodnień i decyzji wymaganych przepisami prawa,
b) Roboty rozbiórkowe,
c) Remont ujęć głębinowych,
d) Rozbudowa układu dezynfekcji – montaż lampy UV,
e) Budowa żelbetowego, ocieplonego zbiornika retencyjnego o pojemności czynnej 300 m3,
f) Wykonanie sieci międzyobiektowych niezbędnych do właściwej eksploatacji obiektu,
g) Wykonanie terenów utwardzonych z kostki betonowej wraz z wymiana ogrodzenia,
h) Wykonanie rozdzielnic sterowniczych, systemu sterowania, monitoringu i systemu powiadamiania o stanach awaryjnych oraz rozbudowa instalacji elektrycznych i AKPiA na obiekcie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno- Użytkowym – Tom VI SUW Zelgoszcz.

Oferta musi uwzględniać koszty związane z opracowaniem projektów, organizacją placu budowy, obsługą geodezyjną budowy, zapewnieniem kierowania pracami bezpośrednio we wszystkich branżach/specjalnościach, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonanie sprawdzeń, badań i rozruch technologiczny.
Zakres zamówienia obejmuje także obsługę geodezyjną, zapewnienie nadzoru bezpośredniego nad realizacją zamówienia.
Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w PFU. Zaleca się aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się zakresem zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 2090000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8134542,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8134542,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8134542,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOMATYK ZBIERSK Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9681005048

7.3.3) Ulica: Zbiersk- Cukrownia

7.3.4) Miejscowość: Zbiersk

7.3.5) Kod pocztowy: 62-830

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

EBG PROJEKT Sp. z o.o.- roboty żelbetowe


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8134542,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6270000,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6270000,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6270000,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOMATYK ZBIERSK Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9681005048

7.3.3) Ulica: Zbierska- Cukrownia

7.3.4) Miejscowość: Zbierska

7.3.5) Kod pocztowy: 62-830

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

EBG PROJEKT Sp. z o.o.- roboty żelbetowe


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6270000,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3915890,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3915890,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3915890,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOMATYK ZBIERSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9681005048

7.3.3) Ulica: Zbiersk- Cukrownia

7.3.4) Miejscowość: Zbiersk

7.3.5) Kod pocztowy: 62-830

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

EBG PROJEKT Sp. z o.o.- roboty żelbetowe


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3915890,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.