eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › SUKCESYWNE DOSTAWY PRODUKTÓW DEZYNFEKCYJNYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNE DOSTAWY PRODUKTÓW DEZYNFEKCYJNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192953946

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Styczniowego 9b

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-519

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ucmmit.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucmmit.gdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/871084

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SUKCESYWNE DOSTAWY PRODUKTÓW DEZYNFEKCYJNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c17f508-aee6-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234762

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00021800

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.282.04.2024.TP-fn

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 628195,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Zamawiana ilość
1 Gotowy do użycia bezapachowy preparat do szybkiej dezynfekcji wyrobów medycznych oraz małych i trudnodostępnych powierzchni poprzez spryskiwanie, na bazie alkoholu etylowego do 70g/100g skażonego. Spektrum działania B, F, Tbc-1 min, V (HIV, HCV, HBV, Vaccina-30s Adeno, Noro-30s) , V (Polio) w czasie 5min. dopuszczony do dezynfekcji powierzchni kontaktujących się z żywnością. Dostarczany w butelkach z atomizerem o poj. 1L.Wyrób medyczny kl. II a i produkt biobójczy kat. I gr. 2 i 4. opakowanie 1 500,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 45360,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Zamawiana ilość
1 Preparat alkoholowy w płynie do higienicnej i chirurgicznej dezynfekcji rąk.Przebadany zgodnie z normą EN 1500 oraz EN 12791.Spektrum działania bakterie,prątki,grzyby(C.albicans)Wirusy(HIV,HBV,HCV).Nie pozostawia uczucia lepkości dłoni,na bazie etanolu.Preparat w systemie zamkniętym poj 700ml.pełne spektrum biobójcze w czasie 1min(Polio,Adeno,Noro).Nie zawiera konserwantów,subst zapachowych,barwników).Wyrób medyczny i produkt biobójczy opakowanie 2 200,00
2 Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk na bazie etanolu(zwartość min 75%)Postać wodno-alkoholowego żelu.Nie zawiera barwników , substancji zapachowych.Zawiera emolienty i glicerol.Hypoalergiczny.Czas dezynfekcji chirurgicznej i działanie przedłużone określane zgodnie z metodyką EN12791-3 min.Produkt biobójczy.Spektrum działania B,F,Y-30s,Virusobójczy(Polio,Adeno,Noro-30s,wirusy BVDV(HCV),Vaccinia,Rota,HIV,HBV-15s.Opakowanie 500ml z wbudowaną pompką dozujacą. opakowanie 300,00
3 Syntetyczne mydło do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk i ciała.Przebadane zgodnie z normą EN 1499.Zawierająca środki pielęgnujące,ph 5,5.Konfekcjonowany w worki o pojemności 700ml z zastawką zapobiegającą zasysaniu powietrza i zanieczyszczeń z otoczenia.Przebadane dermatologicznie Opakowanie kompatybilne z dozownikiem łokciowym systemu sterisol.Kompatybilność między produktami dezynfekcyjny i pielęgnacyjny. opakowanie 2 200,00
4 Dozownik łokciowy ramieniowy,ścienny do dozowania preparatów konfekcjonowanych w jednorazowe opakowania sterisol.Przeznaczone do dozowania płynnychi żelowych preparatów do dezynfekcji rąk.Kompatybilność z poz 1 i 3 pakietu opakowanie 600,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 146877,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Zamawiana ilość
1 Bezzapachowy preparat myjąco-dezynfekcyjny do dużych powierzchni, do wszelkego rodzaju wodoodpornych powierzchni wrazliwych na działanie alkoholu(w tym powierzchni kontaktujących się z żywnością)Preparat na bazie QAV, chlorków, kationowych środków powierzchniowo czynnych i niejonowych środków powierzchniowo czynnych ,bez zawartości fenoli, chloru,substancji nadtlenowych, glukoprotaminy.Skuteczność w stęż 0,5% wobec B( w tym legonella)grzybów drożdzopodobnych(C.albicans)prątków(M.avium oraz M.terrae)wirusów HIV,HBV,HCV,Vaccina,Rota z mozliwością poszerzenia działania wobec Noro,Adeno oraz grzybów A.niger(5min)Stabilnoąć roztworu roboczego 28 dni.Konfekcjonowany w opakowaniach a 5L kanister.Produkt biobójczy opakowanie 100,00
2 Preparat na bazie stabilizowanego aktywnego chloru w postaci tabletek do dezynfekckcji sprzętu, powierzchni i przedmiotów.Jedna tabletka zawiera 1,5g aktywnego chloru-100g produktu zawiera 99g dichloroizocyjanuranu sodu.Opakowanie 300 tabletek.Produkt biobójczy Spektrum :War.czyste:B,F,V 1000ppm-15min.B,F,Tbc,V-2000ppm-15min,B,F,TBC,V,S(Clostridium dificile -10000ppm-15min. opakowanie 50,00
4 Gotowy do użycia preparat do dezynfekcji endoskopów i narzędzi medycznych.Skład 0,55%aldehydu ortoftalowego.Zachowuje aktywność przez 14 dni.Do użycia manualnego oraz w półautomatycznych i automatycznych myjniach do endoskopów giętkich.Nie powoduje korozji.Spektrum działania B(Pseudomonas aeruginosa,Staphylococus aureus,Enterococus hirae)-5min,Grzyby (Candida albicans,Aspergillus niger)5min,Prątki -5 min,Wirusy(HIV,HBV,HCV,BVDV,Vaccina,Adeno,Polio-5 min, S-5min(EN13704).Opakowanie a 5L opakowanie 45,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 21513,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 środek na bazie poliaminy w postaci chusteczek nasączonych środkiem do dezynfekcji wyrobów medycznych (m.in.. Głowic USG) i małych powierzchi,Chusteczki 400-450sztuk w opakowaniu- do mycia i dezynfekcji wysokiego poziomu wszelkich powierzchni. Spektrum działania B, V (HBV, HCV, HIV, Polio, Adeno), F, Tbc, S w czasie max do 5 min. posiadający dobre właściwości myjące, rozpuszczający krew, białko, wydzielinę, ropę. Nie zawierający alkoholi, kwasu nadoctowego. Wymiary chusteczki: min. 115x220mm.Opakowanie a 400-450 chusteczek w wiaderku z wieczkiem opakowanie 60,00
2 2%- gotowy preparat do dezynfekcji wyrobów medycznych, do stosowania zewnętrznych elementów centralnych i obwodowych cewników dożylnych, na bazie chlorheksydyny w alkoholu izopropylowym, spektrum działania: B, F, drozdże, V (Rota, HBV, HCV, HIV) w czasie max do 1 min., opakowanie 250ml. opakowanie 60,00
3 Preparat w postaci koncentratu do mycia i dezynfekcji wysokiego poziomu, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych. Dostarczany w postaci koncentratu o zapachu lawendowym lub innym łagodnym niedrażniącym. Nie wymagający po wykorzystaniu spłukiwania i nie pozostawiający śladów i osadów na powierzchniach. Spektrum Działania roztworu 5%: B (Clostridium difficile, MRSA, Tbc), F, V (HBV, HCV, HIV, Polio, Adeno), S w czasie, 1) nie dłużej niż 5 minut przy myciu i dezynfekcji powierzchni, 2) nie dłużej niż 10 minut przy myciu i dezynfekcji narzędzi. Aktywność roztworu roboczego: niezanieczyszczonego do dnia ważności koncentratu z którego został przygotowany dany roztwór roboczy. Rr. do używania po sporządzeniu przez min 14dni. Opakowanie koncentratu: 5 litrów. Załączony do każdego opakowania koncentratu dozownik lub dodadkowa pusta butelka 1,0L z dozownikiem. opakowanie 130,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 59076,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Zamawiana ilość
1 Koncentrat płynu zapachowego w posatci gotowych do sporządzenia r.r. saszetek, do mycia i dezynfekcji powierzchni, w tym do dezynfekcji podłóg, ścian, sprzętów, wyposażenia medycznego, łóżek szpitalnych, na bazie dwutlenku chloru, o przyjemnym, nie drażniącym zapachu. Nie wymagający po wykorzystaniu spłukiwania i nie pozostawiający śladów i osadów na powierzchniach. Nie zawierający aldehydów, fenoli, kwasu nadoctowego, QAC, z możliwością stosowania w obecności pacjentów. Spektrum działania: sporobójcze (Clostridium difficile), bakteriobójcze (MRSA), prątkobójcze, grzybobójcze, wirusobójcze (Adeno, HBV, HCV, HIV, Polio), w czasie nie dłuższym niż 5 min. Aktywność roztworu roboczego min. 12 godzin. 1 opakowanie/saszetka koncentratu wystarczające na przygotowanie min.5 litrów kompletnego (opakowanie / saszetka zawiera wszystkie niezbędne składniki potrzebne do sporządzenia roztworu roboczego) i gotowego do użycia roztworu roboczego o ww. spektrum. saszetka 500,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 5940,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Zamawiana ilość
1 Płyn do płukania ran,ran oparzeniowych 1 i 2 stopnia na bazie kwasu podchlorawego o ph 7,3.Spektrum działania bakterie G+, G-, w tym MRSA, wirusy,grzyby i spory. Opakowanie o pojemności 1L opakowanie 160,00
2 Płyn do płukania ran,ran oparzeniowych 1 i 2 stopnia na bazie kwasu podchlorawego o ph 7,3.Spektrum działania bakterie G+, G-, w tym MRSA, wirusy,grzyby i spory.Opakowanie o pojemności 0,25L ze spryskiwaczem opakowanie 100,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 11167,20 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Zamawiana ilość
1 Detergent do procesu PAA do myjni endoskopowej Olympus ETD . Skład: niejonowe środki powierzchniowo czynne, środek wspomagający czyszczenie, Mycie w temp min ETD2-40 stopniC i 43 stopnie CETD4. Dozowanie min stężenie ETD2-7ml/l i ETD4-6ml/l. Wielkość opakowania handlowego 3 x 5L. opakowanie 23,00
2 Środek do dezynfekcji do procesu PAA do myjni endoskopowej ETD Skład kwas nadoctowy, nadtlenek wodoru, kwas octowy.Spektrum działania B,F,Tbc,,V,S.Dezynfekcja w temp min ETD2-35 stopni C, ETD4 -35 stopni C. Wielkość opakowania handlowego 3x 2,8L. opakowanie 23,00
3 Aktywator do poz wyżej do procesu PAA ,.Wiekość opakowania 3 x5L opakowanie 18,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 78192,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Zamawiana ilość
1 Antybakteryjna (w tym na MRSA) i przeciwgrzybicza emulsja myjąca do mycia ciała i włosów pacjenta, bez mydła, barwników i substancji zapachowych, zawiera octenidynę, alantoinę i kwas mlekowy, opakowanie 500ml opakowanie 30,00
2 Płyn do płukania jamy ustnej- gotowy preparat do płukania jamy ustnej o smaku mięty, bezbarwny, nie zawiera alkoholu i chlorheksydyny, na bazie octenidyny. Hamuje rozwój bakterii w jamie ustnej, stosowany do leczenia kandydoz w jamie ustnej. Butelka o poj. 0,25L. opakowanie 40,00
3 Antybakteryjne i przeciwgrzybicze rękawice do mycia ciała pacjenta bez użycia wody, mycie nie wymagające spłukiwania, rękawice nasączone preparatem zawierającym w składzie octenidynę i alantoinę, bez substancji zapachowych i barwników, możliwość podgrzania w kuchence mikrofalowej, skuteczne wobec bakterii (w tym MRSA/ORSA/ESBL) oraz grzybów, gotowe do użycia, 1 opakowanie zawiera min. 10 sztuk rękawic opakowanie 300,00
4 Gotowy środek alkoholowy do dezynfekcji skóry, barwiony ale bez jodu, na bazie 3 substancji aktywnych -alkoholi i nadtlenku wodoru, bez związków amoniowych i pochodnych chlorheksydyny. Skuteczny na bakterie z Tbc i MRSA, grzyby, wirusy (Adeno , Herpes simplex, Rota, HCV, HBV, HIV, Vaccinia), Dobrze odtłuszczający skórę. Opakowanie 0,25L. z atomizerem opakowanie 40,00
5 Gotowy bezbarwny środek alkoholowy do dezynfekcji skóry, na bazie 3 substancji czynnych- alkoholi i nadtlenku wodoru, bez związków amoniowych i pochodnych chlorheksydyny. Skuteczny na bakterie z Tbc i MRSA, grzyby, wirusy (Adeno , Herpes simplex, Rota, HCV, HBV, HIV, Vaccinia), . Dobrze odtłuszczający skórę. Opakowanie 0,25L. z atomizerem opakowanie 1 200,00
6 Gotowy preparat dezynfekujący do błon śluzowych, do pielęgnacji ran, oparzeń, bezbarwny, bez pochodnych jodu, chlorheksydyny-na bazie octenidyny i fenoksyetanolu Spektrum B G(+), G(-), MRSA, Chlamydium, F, V (Herpes simplex, HBV, HIV). Butelki o poj. 1l. opakowanie 350,00
7 Gotowy preparat dezynfekujący do błon śluzowych, do pielęgnacji ran, oparzeń, bezbarwny, bez pochodnych jodu, chlorheksydyny, na bazie octenidyny i fenoksyetanolu Spektrum B G(+), G(-), MRSA, Chlamydium, F, V (Herpes simplex, HBV, HIV). Butelka z atomizerem o poj. 0,250L opakowanie 300,00
8 żel do nosa przeznaczony do nawilżania i dekontaminacji przedsionków nosa poprzez czyszczenie fizyczne i do wspomagania leczenia ran w przypadku uszkodzeń nabłonka nosa, zawierający octenidynę opakowanie 30,00
9 Czyszcząco - pielęgnująca pianka przeznaczona do oczyszczania i pielęgnacji zanieczyszconej skóry Zawiera pielęgnujące i odtłuszczające składniki, jak również alkohol benzylowy i fenyloetylowy o właściwościach przeciwbakteryjnych i przeciwgrzybicznych. Pochłanania nieprzyjemne zapachy moczu i kałuPoj 500ml. opakowanie 300,00
10 Gotowy preparat nawilżający i oczyszczający przewlekłe rany, usuwający biofilm bakteryjny z ran, bezbarwny, bezwonny, bez pochodnych jodu, chlorheksydyny, zawierający octenidynę. Po otwarciu można używać min. 7 tyg.bez zmiany parametrów preparatu. Butelka o poj. 0,35L opakowanie 250,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 77711,70 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Zamawiana ilość
1 Enzymatyczny preparat o neutralnym pH do manualnego mycia endoskopów, narzędzi manualnie lub w myjkach ultradziwiękowych w temp. do 35st. C . Dokładnie się spłukuje, ochrania sprzęt przed korozją. Preparat na bazie enzymów i niejonowych tenzydów. Opakowanie -2l opakowanie 100,00
2 Preparat w postaci proszku z zawartością nadwęglanu sodu i TEAD (substancja czynna kwas nadoctowy) do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych. Posiadający szerokie spektrum działania bez użycia dodatkowego aktywatora. Spektrum działania: B, F (C. albicans, A. niger), V (Polio, Adeno, Noro , Rota, HIV, HBV,HCV), Tbc (M. avium, M.terrae, M.tuberculosis), S (B.subtilis, C. difficile) w stężeniu 2% czasie 10min potwierdzone badaniami wg obowiązujących norm europejskich dla obszaru medycznego (faza 2 etap 2) . Preparat zachowujący stabilność roz. roboczego przez 36 godz. Opakowania – 6kg opakowanie 42,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 14817,60 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Zamawiana ilość
1 Chusteczki- z włókniny wiskozowej nasączone preparatem dezynfekcyjnym na bazie alkoholu, bez związków amoniowych, pochodnych chlorheksydyny, chlorheksydyny, aldehydów i pochodnych jodu. Spektrum B, Tbc, MRSA, F, V (Adeno, Polio, Rota, Papova, Noro, HBV, HCV, HIV). Wymiar chusteczki min. 13cmx18,5cm, max. 20cmx27cm. Pojemnik na chusteczki sztywny, po otwarciu z możliwością zamknięcia chroniącego przed wyschnięciem chusteczek; zawierający 200sztuk chusteczek opakowanie 1 200,00
2 Chusteczki bez zawartości alkoholu, aldehydów. Do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego wrażliwego na działanie alkoholu np. głowice ultradźwiękowe, sondy. Spektrum B, Tbc, F, V (HIV, HBV, HCV, Rota, Papova, Vaccina). Wymiar chusteczki min. 14cmx20cm, max. 20cmx20cm. Pojemnik na chusteczki sztywny, po otwarciu z możliwością zamknięcia chroniącego przed wyschnięciem chusteczek; zawierający 100szt. chusteczek opakowanie 1 200,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 77760,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Zamawiana ilość
1 Chusteczki do stosowania na sucho i mokro- wkłady, wykonane z włókniny niskopyłowej, chłonne i wytrzymałe na rozdarcie, o gramaturze 50g/m2, opakowanie min. 250sztuk chusteczek o wymiarach min.18x39cm. Wkłady do wykorzystania w pojemnikach określonych w poz. nr 2. opakowanie 800,00
2 Chusteczki wkłady z pojemnikiem, do stosowania na sucho i mokro-pojemnik kompatybilny z wkładami z pozycji 1, chusteczki wykonane z włókniny niskopyłowej, chłonne i wytrzymałe na rozdarcie, o gramaturze 50g/m2, opakowanie min.250sztuk chusteczek o wymiarach min.18x39cm opakowanie 300,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 31242,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Zamawiana ilość
1 Gotowy roztwór wodny PVP-jodu do dezynfekcji skóry, śluzówki, świeżych ran oparzeniowych i trudno gojących się. Stosowany do nawilżania środków opatrunkowych. Spektrum działania bakterie (w tym MRSA), prątki, pierwotniaki, grzyby, wirusy i spory. Butelka o poj. max 1 litr. opakowanie 6,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 401,76 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Zamawiana ilość
1 "Preparat w koncentracie do manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi, endoskopów, zawierający kompleks enzymów (proteaza, lipaza, amylaza) i niejonowe i kationowe związki powierzchniowo czynne, bez pochodnych biguanidyny, alkoholu, chlorheksydyny, amin i pochodnych fenolowych, bez dodatków zapachowych, skuteczny wobec biofilmu, wykazujący działanie bójcze wobec B, F(C.albicans), V(HIV,HBV,HCV,Herpes,Vaccinia) w stężeniu 0,5% w czasie 10 minut, z możliwością rozszerzenia o Tbc, o potwierdzonej skuteczności wirusobójczej wg EN 17111, z możliwością zastosowania w myjkach ultradźwiękowych, o wysokiej kompatybilności materiałowej, potwierdzona analizą elektrochemicznej korozji wżerowej zgodnie z normą NF S94-402-1.
Wyrób medyczny kl. II b" opakowanie 85,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 17442,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Zamawiana ilość
1 Preparat do dezynfekcji wysokiego poziomu i sterylizacji, na bazie kwasu nadoctowego i diazaadamantany (ISAZONE), zgodny z PN- EN 14937, przetestowany w warunkach brudnych i czystych zgodnie z wymogami PN- EN 14885.Sterylizacja sprzętu medycznego już w 10 minut Działanie sporobójcze w 5 minut. Pojemność opakowania a 5 l opakowanie 240,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 40694,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medilab Firma Wytwórczo-Usługowa sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420202664

7.3.3) Ulica: Niedźwiedzia 60

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-531

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160395,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160395,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160395,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OSS sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570902721

7.3.3) Ulica: Siennicka 25

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-758

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160395,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20126,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20126,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20126,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OSS sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570902721

7.3.3) Ulica: Siennicka 25

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-758

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20126,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37064,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37064,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37064,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OSS sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570902721

7.3.3) Ulica: Siennicka 25

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-758

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37064,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5049,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5049,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medim sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270204028

7.3.3) Ulica: Puławska 45b

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5049,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9698,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17340,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9698,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biachem sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662115698

7.3.3) Ulica: Sowlany, Alejkowa 21, lok. B9

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-528

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9698,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51332,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90061,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51332,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Schulke Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270010985

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 132

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-305

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51332,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68430,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68430,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68430,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Schulke Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270010985

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 132

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-305

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68430,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19266,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19266,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19266,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OSS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570902721

7.3.3) Ulica: Siennicka 25

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-758

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19266,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38102,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68104,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38102,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biachem Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662115698

7.3.3) Ulica: Sowlany, Alejkowa 21 lok. B9

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-528

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38102,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21684,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44772,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21684,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe C.E.G. Olga Perlińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7722126599

7.3.3) Ulica: Pryzmaty 15

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-226

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21684,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 486,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039

7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-546

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 486,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17442,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17442,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17442,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Schulke Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270010985

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 132

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-305

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17442,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22032,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56687,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22032,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medilab Firma Wytwórczo-Usługowa sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420202664

7.3.3) Ulica: Niedźwiedzia 60

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-531

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22032,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.