Og³oszenie z dnia 2022-07-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00244526/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-07
- 2022/BZP 00370012/01 - Wynik z dnia 2022-09-29
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug graficznych na potrzeby FRSE.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010393032
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 142a
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-305
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@frse.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.frse.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Fundacja korzystaj±ca ze ¶rodków publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug graficznych na potrzeby FRSE.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9a6109a9-f916-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00234559
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest finansowane z programów edukacyjnych UE obs³ugiwanych przez FRSE.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://frse.zamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://frse.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym sk³adanie ofert, wymiana
informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z
uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w p.z.p., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej
zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2019
r. poz. 123 i 730 z pó¼n. zm.).
2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe,
pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci
elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf,
.doc, .docx, .odt.
3. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem
niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym – tylko za po¶rednictwem Platformy prowadzonej w ramach Marketplanet
OnePlace, dostêpnej pod adresem: https://frse.ezamawiajacy.pl.
4. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±:
1) drog± elektroniczn±: dzp@frse.org.pl;
2) poprzez Platformê prowadzon± w ramach Marketplanet OnePlace, dostêpn± pod adresem:
https://frse.ezamawiajacy.pl.
5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub
elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich
wczytania na Platformê lub wp³ywu na adres e-mail.
6. Rejestracja na Platformie, w tym z³o¿enie oferty w formie elektronicznej, wymaga:
a) podania adresu email Wykonawcy,
b) utworzenia has³a,
c) zapoznania siê z Regulaminem korzystania z Marketplanet OnePlace oraz jego akceptacjê,
d) zapoznania siê oraz akceptacji informacji o przetwarzaniu danych osobowych,
e) wyra¿enia zgodny na kontakt telefoniczny na wskazany przy rejestracji konta numer telefonu w celu
weryfikacji danych oraz uruchomienia konta, a tak¿e w procesie jego obs³ugi w celu zapewnienia
wsparcia technicznego przez Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzib± w Warszawie. Zgoda jest
dobrowolna ale wymagana w celu ¶wiadczenia us³ugi. U¿ytkownik ma prawo cofn±æ zgodê w ka¿dym
czasie.
7. Szczegó³owe wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce wysy³ania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy
ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji dla Wykonawcy umieszczonej na Platformie w zak³adce
„Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plany zamówieñ publicznych”. W przypadku jakichkolwiek
w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z
Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji zwi±zanych z
procesem sk³adania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy (infolinia dostêpna w
dni robocze, w godzinach 9.00-17.00 pod numerem tel. +48 22 25 72 223), e-mail:
oneplace@marketplanet.pl.
8. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce komunikacjê pomiêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawc±, okre¶lone zosta³y w ust. 9.
9. Zgodnie z art. 67 p.z.p., Zamawiaj±cy podaje nastêpuj±ce wymagania techniczne zwi±zane z
korzystaniem z Platformy:
1) sta³y dostêp do sieci Internet i minimalna prêdko¶æ po³±czenia internetowego nie mniejsza ni¿ 512
Kb/s (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe);
2) komputer pc/mac z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
3) wybrana przegl±darka wspierana przez producenta np. MS Internet Explorer, Firefox, Google
Chrome, MS Edge;
4) zainstalowana bezp³atna wersja oprogramowania Oracle JAVA w wersji co najmniej 1.8.0_2020 lub
u¿ycie JAVA w wersji OpenJDK wydawanej na licencji GPL
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest FUNDACJA ROZWOJU SYSTEMU EDUKACJI;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod
adresem e-mail: iod@frse.org.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w
trybie podstawowym bez negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 p.z.p.;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od
dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych p.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w
przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie
du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych
na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego
postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z
prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z p.z.p. oraz nie mo¿e naruszaæ
integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,
lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.261.26.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie us³ug graficznych na potrzeby FRSE.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79822500-7 - Us³ugi projektów graficznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert
bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawca wraz z ofert± powinien
z³o¿yæ:
-projekt motywu przewodniego programu V Kongresu Edukacji a tak¿e projekt wizualizacji sceny g³ównej Kongresu, w celu uzyskania punktów w ramach kryterium „Projekty graficzne” oceny ofert;
-portfolio osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, w celu uzyskania punktów w ramach kryterium oceny ofert „Portfolio osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Projekty graficzne osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Portfolio osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunek dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
dysponuje (lub bêdzie dysponowa³ na zasadach okre¶lonych w Rozdziale XI SWZ) podczas realizacji zamówienia min. 5 grafikami, z których ka¿dy posiada:
a) minimum 2-letnie do¶wiadczenie w tworzeniu ró¿nego rodzaju projektów graficznych,
b) minimum 2-letnie do¶wiadczenie w tworzeniu wizualizacji projektów graficznych
w formatach 2 D i 3D,
c) bieg³± znajomo¶æ programów graficznych, a w szczególno¶ci aktualnych pakietów Adobe CS lub równowa¿nych
d) umiejêtno¶æ projektowania kreacji na potrzeby komunikacji marketingowej
(np.: identyfikacja wizualna, branding);
e) umiejêtno¶æ przygotowywania elementów kampanii marketingowych on-line (np.: banery, mailingi),
f) umiejêtno¶æ ³amania tekstów,
g) umiejêtno¶æ przygotowania plików do druku offsetowego i cyfrowego,
h) umiejêtno¶æ retuszu i obróbki zdjêæ;
i) umiejêtno¶æ przygotowania mailingów html.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)O¶wiadczenie
Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynale¿no¶ci do tej
samej
grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz. U. z 2019 r. poz. 369 z pó¼n. zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê
czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o
przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi
przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do
SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3
miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia – za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy ¿±da na podstawie art. 106 ust 1 p.z.p. przedmiotowych ¶rodków dowodowych (materia³ów wskazanych w Rozdziale XIX pkt. 1 SWZ: ppkt 2) i 3), w celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych us³ug z wymaganiami, cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert.Zgodnie z art. 107 ust. 3 p.z.p. w zwi±zku z art. 107 ust. 2 p.z.p., je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych wraz z ofert± lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy nie wzywa do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia
w wyznaczonym terminie.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno
byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w
zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty
o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania
sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian w zapisach umowy w nastêpuj±cym zakresie:1) zmiany przepisów maj±cych zastosowanie przy wykonaniu Umowy;
2) zmiana terminu realizacji Umowy ze wzglêdu na przyczyny bêd±ce konsekwencj± zaistnienia zdarzeñ spowodowanych przez „si³ê wy¿sz±” (tj. zdarzenia nag³e powsta³e niezale¿nie od Stron Umowy, które s± poza kontrol± Stron Umowy, na których czas trwania Strony nic maj± jakiegokolwiek wp³ywu, a których zaistnienie uniemo¿liwia wype³nienie któregokolwiek z zobowi±zañ wynikaj±cych z Umowy);
3) zmiany stawki podatku VAT w odniesieniu do ca³o¶ci przedmiotu zamówienia – w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i us³ug;
4) zaistnienie zdarzeñ si³y wy¿szej oraz nieznane Stronom i niezale¿ne od ich woli lub starania okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ;
5) poprawy jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu objêtego przedmiotem Umowy lub zmiany technologii na równowa¿n± lub lepsz±, podniesienia wydajno¶ci urz±dzeñ oraz klasy bezpieczeñstwa – w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakoñczenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcê przedmiotu Umowy.
Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-11 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://frse.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-11 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-09
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa macierzy i prze³±czników SAN wraz ze wsparciem
- Dostawa materia³ów medycznych jednorazowych, w podziale na 4 (cztery) pakiety, w tym aspiratory, bagietki okulistyczne, sztance, cewniki, ostrza, papierki do podbródkow
- Wykonanie kompozycji kwiatowych oraz us³ug florystycznych
- Dostawa ¼ród³a sejsmicznego do badañ geofizycznych metodami sejsmicznymi w celu pokrycia rozpoznaniem g³êboko¶ci w strefie 100-500 m p.p.t
- Bie¿±ce utrzymanie budynków i terenu administrowanego przez ZGN Targówek ul. Go¶cieradowska 5 w sprawno¶ci technicznej w zakresie bran¿y elektrycznej
- Ob³o¿enia i drobny sprzêt medyczny - RZP-23/OC/2024
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga opracowania graficznego oraz sk³ad, ³amanie, korekta i przygotowanie do druku pisma Samorz±du Województwa Mazowieckiego pt. "Mazowsze serce Polski" oraz numeru specjalnego w 2024 r.
- Kompleksowa produkcja serii podcastów na potrzeby cyklu "TOBcast - O transporcie i funduszach Unii Europejskiej (UE) z Centrum Unijnych Projektów Transportowych (CUPT)".
- Opracowanie oraz druk folderu tematycznego pt. "Wycieczki po Warmii i Mazurach".
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materia³ów informacyjno-promocyjnych do siedziby Zamawiaj±cego".
wiêcej: Us³ugi projektów graficznych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.