eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej i techn.-infor. dla urządzeń drukujących i kopertujących, oprogramowania będących na wyposażeniu CM w Nysie wraz z niezbędną aktualizacja systemu(II)



Ogłoszenie z dnia 2024-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej i techn.-infor. dla urządzeń drukujących i kopertujących, oprogramowania będących na wyposażeniu CM w Nysie wraz z niezbędną aktualizacja systemu(II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Witolda Pileckiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-331

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.opole@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-623f0169-b519-11ee-b628-1a85378e6c0a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej i techn.-infor. dla urządzeń drukujących i kopertujących, oprogramowania będących na wyposażeniu CM w Nysie wraz z niezbędną aktualizacja systemu(II)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-623f0169-b519-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234550

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00232525/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej i techn.-infor. dla urządzeń drukujących i kopertujących, oprogramowania będących na wyposażeniu CM w Nysie wraz z niezbędną aktualizacja systemu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00051886

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1601-ILZ.260.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej
i techniczno-informatycznej Systemu do obsługi masowej korespondencji wraz
z aktualizacją istniejącej infrastruktury, gdzie w skład Systemu wchodzą:
1) dwa urządzenia drukujące Konica Minolta bizhub PRESS 1052e;
2) dwa urządzenia kopertujące Neopost DS200i;
3) dwa urządzenia drukujące Konica Minolta AccurioPress 6120;
4) jedno urządzenie kopertujące Neopost DS200i;
5) oprogramowanie AccurioPro Flux zainstalowane na serwerze FUJITSU PRIMERGY RX2540M2 oraz PlanetPress
Connect zainstalowane na serwerze HP ProLiant DL 360 Gen 10 wraz z workflow dla formularzy:
a) pism behawioralnych z sortowaniem i kopertowaniem tych dokumentów we wspólne koperty do tego samego odbiorcy,
oraz połączonych strumieni umożliwiających sortowanie i kopertowanie dokumentów we wspólne koperty do tego samego
odbiorcy,
b) upomnień i
c) zawiadomień RNP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232100-5 - Drukarki i plotery

79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

50310000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych

50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu

50312000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego

50300000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 438495,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 438495,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 438495,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konica Minolta Business Solutions Polska sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002204072

7.3.3) Ulica: Krakowiaków 44

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-255

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Docufield Sp. z o.o. ul. Polska 114, 60-401 Poznań, w zakresie usług serwisowych urządzeń kopertujących. Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy: 15 %.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 438495,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.