eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Świadczenie usługi jednorazowego wykoszenia trawy i usunięcia powstałej masy roślinnej z terenu Lotniska Wojskowego na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, Nr 33/22/P



Ogłoszenie z dnia 2022-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi jednorazowego wykoszenia trawy i usunięcia powstałej masy roślinnej z terenu Lotniska Wojskowego na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, Nr 33/22/P

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 261517818

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi jednorazowego wykoszenia trawy i usunięcia powstałej masy roślinnej z terenu Lotniska Wojskowego na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, Nr 33/22/P

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61dc0b5b-ee14-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234498

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041860/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.23 Koszenie nawierzchni darni lotniska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212810/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 33/22/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi na jednorazowe wykoszenie trawy i usunięcie powstałej masy roślinnej z terenu lotniska wojskowego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz załączniki do SWZ wskazane poniżej:

a) Załącznik nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
b) Załącznik nr 1a do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
d) Załącznik nr 5 do SWZ- Projektowane postanowienia umowy;

Załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.

Wykonawca jest zobowiązany do:

a. jednokrotnego wykoszenia trawy i usunięcia powstałej masy roślinnej z części terenu lotniska wojskowego w Dęblinie w terminie określonym przez Zamawiającego a następnie wywiezienia powstałej masy roślinnej poza teren lotniska i zagospodarowania jej we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami tzn. Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania powstałej masy roślinnej na własny koszt poza terenem Jednostki Wojskowej. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za użycie masy roślinnej powstałej po skoszeniu trawy przez Wykonawcę niezgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca w ramach realizowanej usługi koszenia lotniska staje się wytwórcą odpadu zgodnie z zapisami ustawy z dnia z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach z późn. zmianami i ciąży na nim obowiązek oraz odpowiedzialność związana z dalszym gospodarowaniem odpadem zgodnie z wyżej wymienioną ustawą;

b. wykonania przedmiotowej usługi na obszarze 124,5 ha, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia areału w związku z koniecznością wykonywania operacji lotniczych na nawierzchniach darniowych;

c. wykoszenia i usunięcia skoszonej masy roślinnej wraz z wywozem z terenu lotniska w terminie 15-24.07.2022 r.

d. zachowania wysokości koszenia: nie niżej niż 6 cm i nie wyżej niż 8 cm;

e. wykoszenia i zbioru trawy ze szczególną ostrożnością w odległości 1m od wbudowanych w grunt opraw oświetleniowych systemu świateł nawigacyjnych. Obkaszanie opraw Zamawiający wykona we własnym zakresie;

f. W przypadku zmniejszenia wykaszanej powierzchni zgodnie z § 1 ust. 5 b) Projektowanych postanowień umowy (Załącznik Nr 6 do SWZ) należność za wykonanie usługi zostanie odpowiednio zmniejszona w oparciu o podaną w formularzu ofertowym – załączniku Nr 1 do umowy - cenę jednostkową (za pokos i zbiór wraz z wywozem masy roślinnej: cena jednostkowa netto [zł] x wielkość wykoszonej powierzchni określona w zamówieniu [ha]). Ustalona w ten sposób wartość netto wykonanej usługi zostanie powiększona o kwotę należnego podatku VAT, co utworzy łącznie kwotę brutto.

g. wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć określoną część prac podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres tych prac. Umowa o udzielenie niniejszego zamówienia będzie musiała określać, jaki zakres czynności zostanie powierzony podwykonawcom. Zlecenie przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości zamówienia, tj. wykonywanych przez siebie i zleconych. Brak informacji, o której mowa jak wyżej będzie rozumiany przez Zamawiającego jako realizacja całości zamówienia przez Wykonawcę we własnym zakresie. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy;

h. wystąpienia z wnioskiem do Zamawiającego o zgodę na wjazd na teren Jednostki Wojskowej 4929 przed przystąpieniem do prac, po podpisaniu umowy. Wniosek o przepustki jednorazowe musi zawierać wykaz osób prowadzących prace związane z realizacją zamówienia (imię i nazwisko, nr dowodu osobistego) wraz z wykazem pojazdów (marka i nr rejestracyjny);

i. odbycia przeszkolenia w zakresie bhp i p.poż. oraz bezpiecznego poruszania się po lotnisku i znajomości zasad FOD. Wykonawca ma obowiązek przeszkolić pracowników biorących udział w pracach związanych z realizacją umowy w zakresie bezpiecznego poruszania się po lotnisku oraz znajomości zasad FOD oraz bhp i p.poż.;

j. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia takiej liczby pracowników (minimum 5 osób) i będącego w jego dyspozycji sprzętu, aby było możliwe sprawne wykonywanie powierzonych zadań w wyznaczonym terminie. Czas pozostawienia skoszonej masy roślinnej na nawierzchniach darniowych nie może przekraczać 3 dni, liczony od dnia wykosu. Całkowite wykoszenie i usunięcie masy roślinnej z jednorazowego pokosu nie może trwać dłużej niż 10 dni.

k. Osoby wykonujące prace przy koszeniu trawy i zbiorze masy roślinnej muszą przestrzegać postanowień umowy ( Załącznik Nr 6 do SWZ) oraz bezwzględnie stosować się do poleceń osób odpowiedzialnych za organizację porządku na lotnisku;

l. Bezpośredni nadzór nad wykonywanymi pracami sprawować będzie Dowódca Eskadry Zabezpieczenia/Dowódca KOL.

m. Podstawą dokonania odbioru usługi będzie podpisany przez strony bez uwag
Protokół odbioru usługi.

n. W przypadku nieterminowego wykonywania prac będących przedmiotem niniejszej umowy, Zamawiający może wyznaczyć Wykonawcy dodatkowy termin wykonania prac oraz nałożyć karę umowną.

o. zrealizowania przedmiotu umowy z własnych materiałów.

Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia.
Dokonanie wizji lokalnej nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. Wizja obejmować będzie teren będący przedmiotem świadczonej usługi. Zainteresowani udziałem w wizji lokalnej wykonawcy powinni zgłosić się w dniu 23 czerwca 2022r. (czwartek) o godz. 10.00 na biurze przepustek znajdującym się na wjeździe do 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie (brama główna).
Osobą upoważnioną w sprawie wizji lokalnej jest st. insp. TUN ds. lotniskowych p. Monika HABA (tel: 261 517 941) oraz st.chor.szt. Adam BONEK (tel: 261 518 884).

Wymagania dotyczące realizacji umowy oraz kar umownych zawarte są w Załączniku nr 5 do SWZ- Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242028,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 361050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242028,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "DUDA" Krzysztof Duda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161690829

7.3.3) Ulica: Chrząchów 102

7.3.4) Miejscowość: Końskowola

7.3.5) Kod pocztowy: 24-130

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242028,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-15 do 2022-07-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.