Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00169407/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koszenie trawy przy elementach infrastruktury technicznej w obrębie Strefy S1, S1-3, S2 PPNT.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 86 76 238
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Koszenie trawy przy elementach infrastruktury technicznej w obrębie Strefy S1, S1-3, S2 PPNT.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2429627b-d814-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234399
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169407/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BS.2611.20.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 112682,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia:
1) koszenie rowów przy drogach wewnętrznych, skarpach i przeciwskarpach wraz z pasem drogowym o długości ok. 14 498,0 mb (suma długości wszystkich rowów na strefach S1, S1-3 i S2 o średniej szerokości będącej sumą wymiarów rowu i pasa drogowego 6,0 m) o łącznej powierzchni 86 988 m2;
2) Wykoszenie pasa o szerokości ok. 4,0 mb wzdłuż krawędzi zbiorników retencyjnych Z1 oraz Z2 znajdujących się na terenie strefy S2 - o łącznej powierzchni 6 914,00 m2;
3) Każdorazowe (tj. po każdym koszeniu) zamiatanie dróg wewnętrznych o szerokości 7,00m i łącznej długości 7249,0 mb w wyznaczonym terminie przez zamawiającego. Zbieranie śmieci oraz wywiezienie pozbieranych śmieci we własnym zakresie i na własny koszt;
4) Liczba oczekiwanego koszenia nie więcej niż 6 razy w trakcie trwania umowy;
5) zamawiający decyduje o każdorazowym koszeniu, wykonawca przystępuje do koszenia terenu w ciągu 3 dni od zgłoszenia;
6) planowana częstość koszenia to raz w miesiącu;
7) czas na jednorazowe koszenie - nie dłużej niż 7 dni;
8) łączny obszar do koszenia rowów przy drogach to 93 902 m2 x 6 =563 412 m2 ;
9) Koszenie obejmuje okres od podpisania umowy do 30 września 2022r.
10) płatność po każdorazowym koszeniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67609,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98250,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67609,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUH UNISERWIS mgr. inż. Łukasz Zawiślak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170027199
7.3.3) Ulica: Świlcza 238
7.3.4) Miejscowość: Świlcza
7.3.5) Kod pocztowy: 36-072
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowo Handlowa " UNISERWIS " Mgr inż.Łukasz Zawiślak
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowo Handlowa " UNISERWIS " Mgr inż.Łukasz Zawiślak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67609,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Remont rowerowni oraz remont otoczenia tarasu przy budynku PUW w Rzeszowie, ul. Grunwaldzka 15
- Świadczenie usługi cateringowej dla gości Święta Uniwersytetu Rzeszowskiego odbywającego się 11 czerwca 2024 r
- Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych przewidzianych w ramach inwestycji pn. : "Scalanie gruntów wsi Nowy Borek" - CZĘŚĆ III
- Remont i modernizacja budynku OSP Rzeszów-Drabinianka w formule zaprojektuj-zbuduj
- Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzacji typu multisplit w pomieszczeniach Filii nr 2 WiMBP w Rzeszowie
- Dostawa materiałów pomocniczych / informacyjno - edukacyjnych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowej zdalnie sterowanej maszyny koszącej na potrzeby PGK Sp. z o.o. z siedzibą w Biłgoraju"
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Opolskiej w Gliwicach (działki nr 208/4, 207/1)
- Usługa sprzątania i pielęgnacji terenów zielonych w obiektach Oddziału ZUS we Wrocławiu.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.