eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych II do Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w okresie od 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych II do Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w okresie od 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W BOCHNI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850012781

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Karolina 14 G

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 612 59 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@powiat.bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsbochnia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/dpswbochni

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Administracja samorządowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Dom Pomocy Społecznej w Bochni

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych II do Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w okresie od 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76269a40-e1a4-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234324

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002749/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00190517/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KS 271-1/2/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 414559,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych II do Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w okresie od 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r.
Przedmiot zamówienia został podzielony na XI pakietów Zamówienia.
Pakiet I Zamówienia pieczywo: weka ilość 3000 kg, bułka tarta ilość 90 kg, chałka ilość 250 kg, chleb graham ilość 1000 kg, pszenno- żytni ilość 4500 kg, słonecznikowy 500 kg, drożdżówka z owocami ilość 1250 szt, drożdżówka z serem ilość 1250 szt, ciasto drożdżowe z owocami ilość 25 kg, ciasto drożdżowe b/cukru ilość 7,5 kg. Wg grupy CPV 15800000-6 (art. spożywcze)

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 50670,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych II do Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w okresie od 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r.
Zamówienie zostało podzielone na XI Pakietów Zamówienia.
Pakiet II Zamówienia ciasta: bułeczki maślane ilość 800 szt., ciasta: jojo ilość 50 kg, sernik krakowski ilość 65 kg, szarlotka ilość 75 kg, deserowe ilość 25 kg; zawijaniec orzechowy ilość 25 kg., zawijaniec, z makiem ilość 50 kg, piernik ilość 100 kg, babka ilość 150 kg; ciastka kruche ilość 25 kg, kapuśniaki ilość 30 kg., rurki z kremem ilość 5 kg, Wg grupy CPV 15800000-6 (art. spożywcze)

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 14085,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych II do Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w okresie od 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r.
Zamówienie zostało podzielone na XI Pakietów Zamówienia.
Pakiet III Zamówienia jajka: jajka konsumpcyjne kurze ilość 11000 szt. Wg grupy CPV 03142500-3 (jaja)

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 5940,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych II do Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w okresie od 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r.
Zamówienie zostało podzielone na XI Pakietów Zamówienia.
Pakiet IV Zamówienia ryby: makrela wędzona ilość 120 kg, śledź marynowany „rolmopsy” ilość 65 kg, dorsz czerniak ilość 300 kg. Wg grupy CPV 15200000-0 (przetwory rybne)

4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.5.) Wartość części: 14670,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych II do Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w okresie od 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r.
Zamówienie zostało podzielone na XI Pakietów Zamówienia.
Pakiet V Zamówienia wędliny drobiowe: szynkowa z indyka ilość 100 kg, pasztet drobiowy pieczony 200 kg., polędwica z indyka w galarecie ilość 150 kg., polędwica z piersi kurczaka, ilość 100 kg. kiełbasa podsuszana z indyka 150 kg. Wg grupy CPV 15100000-9 (produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne)

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 14130,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych II do Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w okresie od 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r.
Przedmiot zamówienia został podzielony na XI Pakietów.
Pakiet VI Zamówienia mięso drobiowe: kurczak tuszka ilość 325 kg, udo z kurczaka ilość 650 kg., filet z piersi kurczaka ilość 400 kg., wątróbka z kurczaka ilość 65 kg, żołądki z kurczaka ilość 50 kg, porcja rosołowa ilość 550 kg, udziec z indyka ilość 500 kg, filet z piersi indyka ilość 160 kg.
Wg grupy CPV 15100000-9 (produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne)

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 32101,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych II do Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w okresie od 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r.
Zamówienie zostało podzielone na XI Pakietów Zamówienia.
Pakiet VII zamówienia mięso wołowo-wieprzowe: mięso wołowe – gulasz ilość 200 kg, mięso wieprzowe – schab ilość 125 kg, łata wołowa ilość 25 kg., szynka wieprzowa bez kości ilość 150 kg., łopatka wieprzowa bez kości ilość 250 kg., mięso wołowe rosołowe z kością ilość 25 kg, kiełbasa: wiejska ilość 75 kg., toruńska ilość 90 kg., śląska ilość 50 kg., podwawelska ilość 100 kg, biała parzona ilość 40 kg., szynka konserwowa ilość 175 kg., kiełbasa: szynkowa ilość 150 kg., parówkowa ilość 200 kg., kaszanka wieprzowa ilość 115 kg, szynka gotowana ilość 125 kg., parówki z szynki ilość 250 kg., flaki parzone ilość 35 kg., kiełbasa parzona ilość 150 kg, podsuszana ilość 50 kg, polędwica ilość 130 kg., schab pieczony ilość 90 kg., szynka cygańska ilość 130 kg, żywiecka ilość 80 kg., kiełbasa z liściem laurowym ilość 130 kg., słonina ilość 2,5 kg. , smalec ilość 115 kg. boczek wędzony ilość 7,5 kg, szynka wiejska ilość 25 kg. Wg grupy CPV 15100000-9 (produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne)

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 53069,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych II do Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w okresie od 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r.
Zamówienie zostało podzielone na XI Pakietów Zamówienia.
Pakiet VIII Zamówienia mleko i produkty mleczarskie: mleko ilość 10500 l., kefir ilość 650 szt., twaróg ilość 900 kg., ser żółty ilość 155 kg., ser topiony ilość 135 kg, ser twarogowy homogenizowany ilość 1500 szt., ser twarogowy homogenizowany z wsadem owocowym ilość 1500 szt., serek twarogowy ziarnisty ze śmietanką ilość 750 szt. serek typu „fromage” ilość 25 kg., serek maślany ilość 750 szt., śmietana ilość 450 kg, jogurt owocowy ilość 4750 szt. jogurt naturalny ilość 500 szt. , masło 800 kg. Wg grupy CPV 15500000-3 (Produkty mleczarskie)

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 96992,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych II do Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w okresie od 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r.
Zamówienie zostało podzielone na XI Pakietów Zamówienia.
Pakiet IX Zamówienia art. spożywcze: różne artykuły spożywcze: produkty sypkie – produkty przemiału ziarna (mąki, kasze, płatki, makarony), sypkie inne (sól, cukier, ryż), herbaty, artykuły puszkowane, w butelkach i słoikach (majonez, chrzan, musztarda, oleje, koncentraty, groszek, sałatki, ogórki, soki, dżemy itp.), konserwy rybne, tłuszcze roślinne, przyprawy sypkie, aromaty i dodatki do ciast, budynie i kisiele, cukierki itp. Wg grupy CPV 15800000-6(art. spożywcze) Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został dla każdego wydzielonego Pakietu Zamówienia oddzielnie w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ Wg grupy CPV 15800000-4(produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych) Wg grupy CPV 15300000-1(owoce, warzywa i podobne produkty) Wg grupy CPV 15980000-1 (napoje bezalkoholowe) Wg grupy CPV 15100000-9(produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne) Wg grupy CPV 15400000-2(oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne) Wg grupy CPV 15200000-0(ryby przetworzone i konserwowe)

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15980000-1 - Napoje bezalkoholowe

4.5.5.) Wartość części: 69254,90 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych II do Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w okresie od 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r.
Zamówienie zostało podzielone na XI Pakietów Zamówienia.
Pakiet X Zamówienia warzywa i owoce mrożone: mieszanka warzywna ilość 75 kg, włoszczyzna ilość 750 kg., mieszanka kompotowa ilość 200 kg, fasola szparagowa ilość 100 kg., truskawka ilość 200 kg., śliwka ilość 40 kg., kalafior ilość 100 kg., brokuł ilość 175 kg., jagoda ilość 8 kg., borówka amerykańska ilość 8 kg., marchew kostka ilość 140 kg, papryka kolorowa paski ilość 10 kg., porzeczka czarna ilość 45 kg., porzeczka czerwona ilość 15 kg leczo ilość 12,5 kg., pieczarki plastry ilość 75 kg., szpinak rozdrobniony ilość 50 kg. Wg grupy CPV 15331170-9 (Warzywa mrożone)

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.5.) Wartość części: 9616,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych II do Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w okresie od 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r.
Zamówienie zostało podzielone na XI Pakietów Zamówienia.
Pakiet XI Zamówienia warzywa i owoce świeże: banan ilość 1150 kg., burak ilość 750 kg., cebula ilość 350 kg., cytryna ilość 150 kg., czosnek ilość 100 pałka, fasola ilość 100 kg., grapefruit czerwony ilość 450 kg, groszek ilość 30 kg., gruszki ilość 75 kg, jabłka ilość 4000 kg, kapusta biała ilość 750 kg, kapusta czerwona ilość 130 kg. kapusta kiszona ilość 400 kg., kapusta pekińska ilość 175 kg., kiwi ilość 250 kg., koper ilość 500 szt., mandarynka ilość 325 kg., marchew ilość 800 kg, ogórek zielony 150 kg., ogórki kiszone 300 kg., papryka czerwona 15 kg., pieczarka świeża ilość 40 kg., pietruszka korzeń ilość 325 kg. pietruszka natka zielona 500 pęczek, pomarańcza ilość 800 kg., pomidor ilość 800 kg., por ilość 130 kg, rzodkiewka ilość 150 pęczek, sałata ilość 1000 szt., seler korzeń ilość 500 kg., szczypior ilość 600 pęczek, ziemniak ilość 8000 kg., ziemniaki młode ilość 1500 kg., śliwa ilość 100 kg. arbuz ilość 100 kg. truskawka ilość 150 kg., brzoskwinia ilość 100 kg. owoce suszone ilość 3 kg. Wg grupy CPV 15800000-6 (Różne produkty spożywcze).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 56667,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50670,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80896,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50670,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia Tomasz Nosek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 683 148 86 39

7.3.4) Miejscowość: Grabie 225; 32-002 Węgrzce Wielkie

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50670,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14085,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14085,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14085,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia Cukiernia Tyrka Anita Tyrka, Tomasz Tyrka Spółka Cywilna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 993 065 63 95

7.3.3) Ulica: Klikowska 84

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14085,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jajco Mariusz Turczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 676 232 22 31

7.3.3) Ulica: Pana Tadeusza 6 B

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-727

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14670,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18243,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14670,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jawit A. i J. Białas, L. i W. Lampara Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 684 000 67 98

7.3.3) Ulica: Mięsowicza 2 A

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14670,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14130,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16983,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14130,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Mięsne Wiesław Leśniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340000451

7.3.3) Ulica: Axentowicza 20 A

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14130,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32101,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41454,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32101,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Pyzik Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 734 359 90 23

7.3.3) Ulica: Piątkowa 333

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32101,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53069,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65958,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53069,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Pyzik Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 734 359 90 23

7.3.3) Ulica: Piątkowa 333

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53069,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-12-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96992,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103435,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96992,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 868 000 07 52

7.3.3) Ulica: Wygoda 147

7.3.4) Miejscowość: Bochnia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-765

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96992,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-12-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69254,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70514,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69254,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H. U. In - Plus Paweł Kiełbasa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 734 310 70 20

7.3.3) Ulica: Dojazdowa 3

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69254,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-12-31

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9616,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11147,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9616,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jawit A. i J. Białas, L. i W. Lampara Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 684 000 67 98

7.3.3) Ulica: Mięsowicza 1 A

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9616,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-12-31

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56667,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56802,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56667,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo - Handlowo Usługowe Agata Dumana

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 868 164 33 86

7.3.3) Ulica: Kobyle 16

7.3.4) Miejscowość: Nowy Wiśnicz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-720

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56667,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.