eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola w roku 2022



Ogłoszenie z dnia 2022-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych
dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2c84f940-cd12-11ec-b879-9a86e5ac3946

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych
dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola w roku 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c84f940-cd12-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234278

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040234/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.6 Sukcesywna dostawa art. ogólnospożywczych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00150827/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.72.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych dla wskazanych jednostek podległych
Gminie Stalowa Wola w roku 2022 r, określonych według grup asortymentowo – cenowych dla poszczególnych jednostek
obsługiwanych stanowiących załącznik nr 2 (Formularz asortymentowo-cenowy) do specyfikacji istotnych warunków
zamówienia :
2. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy dla jednostek organizacyjnych będących jednocześnie płatnikami
umowy:
1. Przedszkole nr 1
ul. Niezłomnych 2A
37-450 Stalowa Wola
2. Przedszkole nr 2 im. Jana Brzechwy
Al. Jana Pawła II 25A
37-450 Stalowa Wola
3. Przedszkole nr 3
ul. Poniatowskiego 57
37-450 Stalowa Wola
4. Przedszkole nr 4
ul. Wańkowicza 72/1
37-450 Stalowa Wola
5. Przedszkole nr 5 im. Juliana Tuwima
ul. Mieszka I-go 5
37-450 Stalowa Wola
6. Przedszkole nr 6
ul. Partyzantów 10
37-450 Stalowa Wola
7. Przedszkole nr 7 im. M. Konopnickiej
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
ul. Ks. J. Popiełuszki 29a
37-450 Stalowa Wola
8. Przedszkole nr 9
Al. Jana Pawła II 5
37-450 Stalowa Wola
9. Przedszkole nr 10 im. Marii Kownackiej
Al. Jana Pawła II 11
37-450 Stalowa Wola
10. Przedszkole nr 11
Al. Jana Pawła II 6
37-450 Stalowa Wola
11. Przedszkole Integracyjne nr 12 im. J. Ch. Andersena
ul. Okulickiego 20
37-450 Stalowa Wola
12. Przedszkole nr 15
ul. Obrońców Westerplatte 1
37-450 Stalowa Wola
13. Przedszkole nr 18
ul. Poniatowskiego 33
37-450 Stalowa Wola
14. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Wacława Górskiego
ul. Romana Dmowskiego 9
37-450 Stalowa Wola
15. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Bohaterów Westerplatte
ul. Prymas Wyszyńskiego 14
37-450 Stalowa Wola
16. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 im. E. Kwiatkowskiego
ul. Niezłomnych 1
37-450 Stalowa Wola
17. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. Energetyków
ul. Energetyków 18
37-450 Stalowa Wola
18. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 im. Szarych Szeregów
ul. Wojska Polskiego 9
37-450 Stalowa Wola
19. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12 im. Jana Pawła II
ul. J. Poniatowskiego 55
37-450 Stalowej Woli
20. Żłobek Miejski w Stalowej Woli
Al. Jana Pawła II 5A
37-450 Stalowa Wola
21. Miejski Żłobek Integracyjny
ul. Poniatowskiego 55 A
37-450 Stalowej Wola
22. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Dmowskiego 1
37-450 Stalowa Wola
23. Środowiskowy Dom Samopomocy nr 1
ul. Popiełuszki 29
37-450 Stalowa Wola
24. Środowiskowy Dom Samopomocy nr 2
ul. Wańkowicza 72/2
37-450 Salowa Wola
25. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Hutnicza 15
37-450 Stalowa Wola
26. Urząd Miasta Stalowa Wola
ul. Wolności 7
37-450 Stalowa Wola
3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w ilościach wynikających z zapotrzebowania składanych
bezpośrednio przez Jednostkę obsługiwaną. Dostawy następować będą na podstawie telefonicznego lub pisemnego
zamówienia, którego dokona pracownik upoważniony przez jednostkę.
4. Ceny jednostkowe artykułów spożywczych nie podlegają podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy.
5. Ilości określone w formularzu asortymentowo-cenowym są szacunkowe i trakcie realizacji umowy mogą uleć
zmniejszeniu/zwiększeniu, a Wykonawcy nie przysługuje z tego względu żadne roszczenie odszkodowawcze.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
6. Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru do wskazanych jednostek w dni robocze w godzinach
określonych przez daną jednostkę Zamawiającego, własnym środkiem transportu i na własne ryzyko oraz nie będzie
obciążać kosztami transportu jednostkę. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do magazynów
żywnościowych wskazanych przez Zamawiających znajdujących się w obiektach danych jednostek nie zależnie od tego czy
miejsce magazynowe znajduje się na paterze czy piętrze np. stołówki przedszkolnej.
7. Wszystkie oferowane artykuły muszą pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą być pełnowartościowe w pierwszym
gatunku, tzn. bez śladów uszkodzenia, opakowane oryginalnie z widocznym terminem przydatności do użytku. Opakowania
mają być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w
szczególności znak towarowy produktu lub markę producenta artykułu. Jakość oferowanych artykułów powinna być zgodna
z Polskimi Normami i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
8. Upoważnieni pracownicy poszczególnych jednostek (intendent i szefowa kuchni) będą dokonywać odbioru towaru pod
względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych. Jednostek przysługuje prawo odmowy
przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych lub jakościowych.
9. W przypadku zakwestionowania przez daną jednostkę obsługiwaną dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się
do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od zgłoszenia reklamacji. W przypadku
nie dostarczenia pełnowartościowego towaru po zgłoszonej reklamacji Jednostka obsługiwana uprawniona jest do zakupu
w/w towaru na koszt wykonawcy. Czas reklamacji stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert (Kt)
10. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Jednostka
obsługiwana nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 563059,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 563059,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 563059,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Almax-Dystrybucja Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432317337

7.3.3) Ulica: Panieńszczyzna

7.3.4) Miejscowość: Jastków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-002

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 563059,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.