eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › ,,Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Łęcznej przy ul. Szkolnej 53 i ul. Marszałka Piłsudskiego 12 w okresie od 01 września 2022 roku do 22 grudnia 2022 roku"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
,,Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Łęcznej przy ul. Szkolnej 53 i ul. Marszałka Piłsudskiego 12 w okresie od 01 września 2022 roku do 22 grudnia 2022 roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 W ŁĘCZNEJ IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430396427

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 53

1.5.2.) Miejscowość: Łęczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@sp2leczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp2leczna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-leczna.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Łęcznej przy ul. Szkolnej 53 i ul. Marszałka Piłsudskiego 12 w okresie od 01 września 2022 roku do 22 grudnia 2022 roku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d287b1c-e56e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234192

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021632/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Łęcznej przy ul. Szkolnej 53 i ul. Marszałka Piłsudskiego 12 w okresie od 01 września 2022 roku do 22 grudnia 2022 roku”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00195219/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP2.272.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Trasa I:
Zofiówka – Łuszczów Kolonia – Nowogród - Osiedle Kol. Trębaczów - Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Szkolna 53 - Szkoła Podstawowa nr 2 ul. M. Piłsudskiego12.

Dowóz na 7.30
Długość trasy około 24 km, około 48 uczniów.
Odwóz:
• jeden pojazd o godz. 13.10
Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Szkolna 53 - Szkoła Podstawowa nr 2
ul. M. Piłsudskiego12- Osiedle Kol. Trębaczów - Nowogród – Łuszczów Kolonia – Zofiówka.
Długość trasy około 24 km, około 35 uczniów;
• drugi pojazd: o godz. 15.00
Szkoła Podstawowa nr 2 ul. M. Piłsudskiego 12 - Osiedle Kol. Trębaczów – Nowogród – Łuszczów Kolonia – Zofiówka.
Długość trasy około 24 km, około 12 uczniów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 604,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Trasa II:
Podzamcze - Stara Wieś-Kolonia – Stasin - Stara Wieś– Szkoła Podstawowa nr 2
ul. Szkolna 53.
Dowóz na 7.30
Długość trasy około33 km, około 47 uczniów.
Odwóz o 13.10
Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Szkolna 53 - Stara Wieś - Stasin - Stara Wieś-Kolonia – Podzamcze.
Długość trasy około33 km, około 47 uczniów.
Odwóz o 13.50
Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Szkolna 53 - Stara Wieś - Stasin - Stara Wieś-Kolonia – Podzamcze.
Długość trasy około33 km, około 14 uczniów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 820,41 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III- Trasa III:
Stara Wieś – Podzamcze – Stara Wieś-Kolonia – Stasin – Stara Wieś - Szkoła Podstawowa nr 2 ul. M. Piłsudskiego 12.
Dowóz na 7.30
Długość trasy około 33 km, około 32 uczniów.
Odwóz o 15.00
Szkoła Podstawowa nr 2 ul. M. Piłsudskiego 12 - Stara Wieś – Stasin– Stara Wieś-Kolonia – Podzamcze - Stara Wieś.
Długość trasy około 33 km, około 15 uczniów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 536,65 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV- Trasa IV:
Szkoła Podstawowa nr 2 ul. M. Piłsudskiego 12 – Podzamcze – Karolin – Ziółków – Witaniów.
Odwóz: o godz. 15.00
Długość trasy około 24 km, około 24 uczniów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 278,24 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V - Trasa V:
Podzamcze – Karolin – Ziółków -Witaniów – Podzamcze - Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Szkolna 53 - Szkoła Podstawowa nr 2 ul. M. Piłsudskiego 12.
Dowóz na 7.30
Długość trasy około 24 km, około 78 uczniów - 2 pojazdy.
Odwóz o 13.10
- Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Szkolna 53 - Szkoła Podstawowa nr 2 ul. M. Piłsudskiego 12– Podzamcze – Witaniów – Ziółków – Karolin - Podzamcze
Długość trasy około 24 km, około 68 uczniów- 2 pojazdy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 917,33 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI - Trasa VI:
Podzamcze– Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Szkolna 53 - Szkoła Podstawowa nr 2
ul. M. Piłsudskiego 12.
Dowóz na 7.30
Długość trasy około 25 km, około 54 uczniów.
Odwóz o 13.10
Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Szkolna 53 - Szkoła Podstawowa nr 2
ul. M. Piłsudskiego 12 – Podzamcze.
Długość trasy około 25 km, około 43 uczniów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 435,72 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII - Trasa VII:
Rossosz - Ciechanki Łęczyńskie - Ciechanki Krzesimowskie - Piotrówek Drugi – Zakrzów – Leopoldów – Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Szkolna 53 - Szkoła Podstawowa nr 2 ul. M. Piłsudskiego 12.
Dowóz na 7.30:
Długość trasy około 29 km, około 21 uczniów.
Odwóz:
• jeden pojazd o godz. 13.10
Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Szkolna 53 – Szkoła Podstawowa nr 2 ul. M. Piłsudskiego 12 - Leopoldów – Zakrzów - Piotrówek Drugi - Ciechanki Krzesimowskie - Ciechanki Łęczyńskie - Rossosz.
Długość trasy około 29 km, około 13 uczniów.
• drugi pojazd od poniedziałku do czwartku o godz. 15.00, w piątki o godz. 14.00
Szkoła Podstawowa nr 2 ul. M. Piłsudskiego 12 – Leopoldów – Zakrzów - Piotrówek Drugi - Ciechanki Krzesimowskie - Ciechanki Łęczyńskie – Rossosz.
Długość trasy około 29 km, około 3 uczniów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 631,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 652,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 652,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 652,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Górnik Transport Spółka z o.o. Bogdanka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132656020

7.3.4) Miejscowość: Bogdanka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51533,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2022-12-22

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 886,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 886,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 886,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Górnik Transport Spółka z o.o. Bogdanka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132656020

7.3.4) Miejscowość: Bogdanka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69997,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2022-12-22

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 579,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 579,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 579,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samochodowe Usługi Transportowe Wiesław Piątek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131005013

7.3.4) Miejscowość: Łęczna

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45787,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2022-12-22

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samochodowe Usługi Transportowe Wiesław Piątek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131005013

7.3.4) Miejscowość: Łęczna

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23739,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2022-12-22

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 990,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 990,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 990,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Górnik Transport Spółka z o.o. Bogdanka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132656020

7.3.4) Miejscowość: Bogdanka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78266,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2022-12-22

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 470,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 470,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samochodowe Usługi Transportowe Wiesław Piątek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131005013

7.3.4) Miejscowość: Łęczna

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37175,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2022-12-22

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 682,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 682,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 682,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS SERWIS JAROSŁAW DECYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132645720

7.3.4) Miejscowość: Zofiówka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53884,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2022-12-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.