eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bisztynek › "Świadczenie usług żywienia na potrzeby Żłobka Miejskiego w Bisztynku, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bisztynku, Szkoły Podstawowej w Sątopach i Szkoły Podstawowej w Grzędzie"



Ogłoszenie z dnia 2021-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług żywienia na potrzeby Żłobka Miejskiego w Bisztynku, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bisztynku, Szkoły Podstawowej w Sątopach i Szkoły Podstawowej w Grzędzie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BISZTYNEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743597

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 2

1.5.2.) Miejscowość: Bisztynek

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-230

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bisztynek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bisztynek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/504843

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług żywienia na potrzeby Żłobka Miejskiego w Bisztynku, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bisztynku, Szkoły Podstawowej w Sątopach i Szkoły Podstawowej w Grzędzie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f794551-117d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234179

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003392/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 „Świadczenie usług żywienia na potrzeby Żłobka Miejskiego w Bisztynku, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bisztynku, Szkoły Podstawowej w Sątopach i Szkoły Podstawowej w Grzędzie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176283/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GMP.271.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 619111,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług żywienia na potrzeby Żłobka Miejskiego w Bisztynku, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bisztynku, Szkoły Podstawowej w Sątopach i Szkoły Podstawowej w Grzędzie”, który obejmuje:
1) przygotowywanie całodziennego żywienia (obejmującego śniadanie, drugie śniadanie, obiad i podwieczorek) dla:
a. Żłobka Miejskiego w Bisztynku, ul. Kolejowa 7, 11-230 Bisztynek,
b. Przedszkola Samorządowego w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Bisztynku, ul. Kolejowa 5, 11-230 Bisztynek.
2) przygotowywanie obiadu (zupa, drugie danie, kompot) dla:
a. Szkoły Podstawowej im. Ziemi Warmińskiej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Bisztynku, ul. Kolejowa 5, 11-230 Bisztynek,
b. Szkoły Podstawowej im. Polskiego Towarzystwa Leśnego w Grzędzie, Grzęda 31A, 11-230 Bisztynek,
c. Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Sątopach, Sątopy 1, 11-230 Bisztynek.
2. Usługi, o których mowa w ust. 1 pkt 1 świadczone będą w okresie od 01.10.2021r. do 29.07.2022r. od poniedziałku do piątku w dni sprawowania opieki z wyłączeniem dni ustawowo wolnych.
3. Usługi, o których mowa w ust. 1 pkt 2 świadczone będą w okresie od 01.10.2021r. do 24.06.2021r. od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz dni ustalonych jako wolne od zajęć przez dyrektora danej jednostki.
4. Przy realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić zapotrzebowanie kaloryczne, zgodnie z rozdz. IV ust. 4 SWZ.
5. Zamówienie obejmuje przygotowanie w trakcie trwania umowy:
1) całodziennego żywienia w ilości 14 910.
2) obiadów w ilości 19 320.
Ilości posiłków będą ulegały zmianom uzależnionym od frekwencji w poszczególnych jednostkach.
6. Posiłki należy przygotować z takim wyprzedzeniem, aby mogły być wydane w poniżej podanych godzinach:
1) Żłobek Miejski w Bisztynku - całodzienne żywienie wydawane przez Wykonawcę w specjalistycznych pojemnikach do przechowywania żywności, do okienka - wydawanie na stołówce szkolnej po stronie Zamawiającego:
- śniadanie do godz. 8:30, nie wcześniej niż godz. 8.15
- II śniadanie do godz. 9:45, nie wcześniej niż godz. 9.30
- obiad do godz. 11:15, nie wcześniej niż godz. 11.00
- podwieczorek do godz. 14:00, nie wcześniej niż godz. 13.45
Zmywanie po stronie Zamawiającego.

2) Przedszkole Samorządowe w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Bisztynku - całodzienne żywienie wydawane przez Wykonawcę w specjalistycznych pojemnikach do przechowywania żywności – wydawanie w salach po stronie Zamawiającego:
- śniadanie do godz. 8:30, nie wcześniej niż godz. 8.15
- II śniadanie do godz. 9:45, nie wcześniej niż godz. 9.30
- obiad do godz. 11:30, nie wcześniej niż godz. 11.15
- podwieczorek do godz. 14:00, nie wcześniej niż godz. 13.45
Zmywanie po stronie Zamawiającego.
3) Szkoła Podstawowa im. Ziemi Warmińskiej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Bisztynku – obiad wydawany na talerzach po stronie Wykonawcy:
— do godz. 11:40, nie wcześniej niż godz. 11.25
— oraz do godz. 12:40, nie wcześniej niż godz. 12.25.
Zmywanie po stronie Wykonawcy.
4) Szkoła Podstawowa im. Polskiego Towarzystwa Leśnego w Grzędzie – obiad dostarczany w specjalistycznych pojemnikach do przechowywania i transportu żywności, wydawany na talerzach po stronie Wykonawcy:
— Oddział Przedszkolny do godz. 11:00, nie wcześniej niż godz. 10.45,
— Szkoła Podstawowa do godz.11:20, nie wcześniej niż godz. 11.05.
Zmywanie po stronie Wykonawcy.
5) Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Sątopach – obiad dostarczany przez Wykonawcę w specjalistycznych pojemnikach do przechowywania i transportu żywności – wydawanie po stronie Zamawiającego:
— Oddział Przedszkolny godz. 11:00, nie wcześniej niż godz. 10.45
— Szkoła Podstawowa godz. 11:30, nie wcześniej niż godz. 11.15
Zmywanie po stronie Zamawiającego.
7. Czas przeznaczony na każdy posiłek wynosi około 20 min.
8. Dostarczane posiłki powinny charakteryzować się w momencie ich wydawania temperaturą: zupa – min. 75°C, obiad typu drugie danie – min. 65°C. Wykonawca winien dysponować sprawnym urządzeniem umożliwiającym sprawdzenie przez Zamawiającego spełnienie wymogu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
9. Wymaga się przygotowania posiłków w miejscach, którymi dysponuje Wykonawca, przystosowanych do przygotowania posiłków z całym niezbędnym zapleczem, a następnie dostarczanie przygotowanych posiłków przez Wykonawcę i na jego koszt, zgodnie z ust. 6.
10. Osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia (przygotowujące posiłki i zajmujące się ich wydawaniem) muszą posiadać aktualne badania sanitarno – epidemiologiczne wystawione przez uprawnionego lekarza stwierdzającego brak przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością.
11. Uwagi do jadłospisu i wydawania posiłków - zgodnie z rozdz. IV ust. 12 SWZ.
12. Wykonawca odpowiada za jakość przygotowywanych posiłków oraz przyjmuje na siebie odpowiedzialność za negatywne skutki zdrowotne wynikłe w następstwie spożycia wydawanych dań.
13. Wykonawca samodzielnie przygotowuje posiłki i dostarcza je własnym transportem w specjalistycznych pojemnikach zapewniających właściwą temperaturę i posiadających wymagane atesty dopuszczające ich wykorzystanie w żywieniu ludzi. Posiłek, sposób jego przygotowywania oraz transport powinien odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych oraz spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz w przepisach wykonawczych.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nadzoru i kontroli jakości świadczonych usług na każdym etapie działania, w tym przygotowywania i transportu posiłków.
15. W związku z zaistniałą sytuacją epidemiczną Zamawiający zastrzega możliwość zawieszenia obiadów na czas nieokreślony lub zamówienia mniejszej ilości obiadów w trakcie trwania umowy. Wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu realizacji umowy w mniejszym zakresie.
16. Naczynia (talerze, szklanki, sztućce, itp.) związane z realizacją zamówienia zapewnia Wykonawca.
17. Zamawiający nie zezwala na wprowadzenie zdalnego systemu prowiantowania posiłków.
18. Odpady pokonsumpcyjne należy usuwać niezwłocznie składając je w przystosowanych do tego pojemnikach, zachowując przepisy ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (t.jedn. Dz. U. z 2021 poz. 779 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.jedn. Dz. U. z 2021r. poz. 888). Zagospodarowanie odpadów i koszty z tym związane pokrywa Wykonawca, z wyjątkiem Szkoły Podstawowej w Sątopach i Przedszkola Samorządowego w ZSP w Bisztynku.
19. W przypadku zmiany obowiązujących w dniu ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia, przepisów prawnych dotyczących dożywiania dzieci i młodzieży w placówkach oświatowych Wykonawca ma obowiązek uwzględnić obowiązujące przepisy w trakcie realizacji zadania co nie będzie miało żadnego wpływu na jego wynagrodzenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 668640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 668640,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 668640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "Po Sąsiedzku"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7432042552

7.3.3) Ulica: Plac Wolności 5

7.3.4) Miejscowość: Bisztynek

7.3.5) Kod pocztowy: 11-230

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 668640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-01 do 2022-07-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.