eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz odcinkiem sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Gronowo Górne

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz odcinkiem sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Gronowo Górne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Elbląg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Browarna 85

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 552341884

1.5.8.) Numer faksu: 552340871

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaelblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminaelblag.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/879965

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz odcinkiem sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Gronowo Górne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b29a735-bc3a-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234042

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064446/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz odcinkiem sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Gronowo Górne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - Edycja ósma

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00070493

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.01.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1348700 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz odcinkiem sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Gronowo Górne”. Inwestycja realizowana będzie w oparciu o finansowe wsparcie ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - Edycja ósma.
2. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz odcinkiem sieci kanalizacji deszczowej ma za zadanie poprawę gospodarki ściekowej w miejscowości Gronowo Górne umożliwiające sprawne odprowadzenie ścieków sanitarnych z istniejącego osiedla budynków wielorodzinnych przy ulicy Diamentowej 8, 10; Szmaragdowej 1, 3, 5, 7, 9 oraz Rubinowej 1-7, 9 w miejscowości Gronowo Górne, gmina Elbląg. Obecnie ścieki kierowane są do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej, a następnie do istniejącej przepompowni ścieków. Istniejąca kanalizacja sanitarna nie działa prawidłowo z powodu jej złego stanu technicznego. Rurociągi są pozarywane i w wielu miejscach rozszczelnione, co skutkuje infiltracją wód gruntowych. Ponadto do istniejącej sieci kanalizacji częściowo podłączone są rurociągi prowadzące wody opadowe, co dodatkowo potęguje ilości powstających ścieków i permanentne przelewanie się studzienek w porach deszczowych. Zakres inwestycji obejmuje budowę nowego kolektora kanalizacji sanitarnej zlokalizowanego w ulicy Diamentowej, Szmaragdowej oraz Rubinowej wraz z podłączeniem istniejących budynków oraz odcinek sieci kanalizacji deszczowej umożliwiający zmianę funkcji użytkowej istniejącego kolektora sanitarnego na deszczowy. Przedmiotowa sieć kanalizacji sanitarnej zaprojektowana jest w układzie grawitacyjnym. Rurociągi układane będą w pasach drogowych dróg gminnych oraz częściowo po terenach prywatnych należących do wspólnot mieszkaniowych przełączanych budynków. Z uwagi na możliwe, niezinwentaryzowane podłączenia instalacji drenażowych obecną sieć kanalizacji sanitarnej postanowiono zostawić jako czynną zmieniając jej funkcję użytkową na sieć kanalizacji deszczowej z przełączeniem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej zlokalizowanej na obszarze opracowania. Istniejące przyłącza kanalizacji sanitarnej przewidziano do unieczynnienia.
Charakterystyczne wielkości:
1) długość sieci kanalizacji sanitarnej Ø200 PVC – ok. 235m,
2) długość sieci kanalizacji sanitarnej Ø225 PP – ok. 517m,
3) długość przyłączy kanalizacji sanitarnej Ø160 PVC – ok. 265m,
4) długość przyłączy kanalizacji sanitarnej Ø180 PP – ok. 48m,
5) długość sieci kanalizacji deszczowej Ø200 PVC – ok. 10m.
6) bilans ilościowy ścieków (ulice): Diamentowa – 85 osób, Szmaragdowa - 160 osób, Rubinowa - 313 osób.
3. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem został określony zgodnie z art. 103 ust. 1 ustawy Pzp za pomocą: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także pomocniczo w oparciu o przedmiary.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1658901,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2458280,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1658901,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ZUK" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891801358

7.3.3) Ulica: Akacjowa

7.3.4) Miejscowość: Glincz

7.3.5) Kod pocztowy: 83-330

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1658901,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.