eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard › Obsługa eksploatacyjna i remontowa dróg na terenie gminy Stargard w 2024 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Obsługa eksploatacyjna i remontowa dróg na terenie gminy Stargard w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STARGARD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685987

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Staromiejski 5

1.5.2.) Miejscowość: Stargard

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@przetargi.stargard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.stargard.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/865576

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa eksploatacyjna i remontowa dróg na terenie gminy Stargard w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6f090c1-9d9b-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233987

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00074399/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remonty dróg 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00006313

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKI.271.257.2023.G.Ch.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa eksploatacyjna i remontowa dróg na terenie gminy Stargard w 2024 roku.
2. Zamówienie jest podzielone na 2 części:
1) Część 1 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg gminnych o nawierzchni mineralno- bitumicznej.
2) Część 2 Obsługa remontowa i eksploatacyjna dróg gminnych w zakresie dróg gruntowych, chodników, krawężników.
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.31.40 - 2 - Roboty drogowe, w tym także:
45.23.31.42 - 6 - Roboty w zakresie napraw dróg,
45.23.32.00 - 1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni,
45.23.32.53 - 7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 500000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa eksploatacyjna i remontowa dróg na terenie gminy Stargard w 2024 roku.
2. Zamówienie jest podzielone na 2 części:
1) Część 1 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg gminnych o nawierzchni mineralno- bitumicznej.
2) Część 2 Obsługa remontowa i eksploatacyjna dróg gminnych w zakresie dróg gruntowych, chodników, krawężników.
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.31.40 - 2 - Roboty drogowe, w tym także:
45.23.31.42 - 6 - Roboty w zakresie napraw dróg,
45.23.32.00 - 1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni,
45.23.32.53 - 7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 2950000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w części 1-szej złożono dwie oferty. Oferty opiewa na kwoty od 2.278.267,50 zł brutto do kwoty 3.379.300,00 zł brutto. Na realizację zamówienia w tej części zamierzano przeznaczyć kwotę w wysokości 500.000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty budżetu do zaoferowanego wynagrodzenia.

W konsekwencji aktualizuje się podstawa unieważnienia postępowania w części 1-szej, o jakiej stanowi art. 255 pkt 3 p.z.p., zgodnie z którym unieważnienie postępowania następuje gdy „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2925425 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3020566,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2925425 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Wiesław Kachniarz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8541003327

7.3.4) Miejscowość: Kobylanka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2925425 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.