eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Duninów › Budowa świetlicy wiejskiej w m. Popłacin



Ogłoszenie z dnia 2023-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej w m. Popłacin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWY DUNINÓW

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Rozwoju Gospodarczego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015796

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Osiedlowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Duninów

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-505

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24-26-10-236

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rrg@nowyduninow.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowyduninow.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowyduninow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy wiejskiej w m. Popłacin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ed5892d-c318-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233985

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051463/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa świetlicy wiejskiej w m. Popłacin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.3.2023.DM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac :
- roboty ziemne
- wykonanie fundamentów oraz ścian fundamentowych
- wykonanie kompletnej posadzki wraz z warstwą termiczną
- wykonanie ścian nadziemia, belek, słupów (trzpieni), wieńca, kanałów wentylacyjnych
- wykonanie kompletnego dachu z wiązarów kratowych, pokryciem , obróbkami blacharskimi, orynnowaniem, kominków
- wykonanie kompletnej elewacji z warstwą termiczną, tynkiem oraz pozostałymi pracami
- wykonanie schodów zewnętrznych wraz z podjazdem oraz barierka i pochwytem dla niepełnosprawnych
- wykonanie opaski betonowej
- wykonanie stolarki okienne i drzwiowej z pcv
- wykonanie tynków wewnętrznych cem. - wap.
- montaż sufitu podwieszanego
- wykonanie kompletnego ogrzewania elektrycznego panelowego
- wykonanie Rozdzielni R1
- wykonanie rozdzielni RO
- wykonanie instalacji oświetleniowej
- wykonanie instalacji gniazd wtykowych i wyrównawczych
- wykonanie instalacji odgromowej
- wykonanie instalacji wodociągowej wewnętrznej
- wykonanie instalacji kanalizacyjnej wewnętrznej
- wykonanie okładzin ścian i podłóg z płytek ceramicznych
- malowanie powierzchni sufitów oraz ścian bez okładzin
W ramach realizacji prac nie będą wykonywane przyłącza wod. – kan. do budynku oraz przyłącze energetyczne WLZ do budynku (należy zamontować rurę w budynku oraz pod podjazdem osłonową dla potrzeb wykonania linii w przyszłości)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 694827,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1137599,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 694827,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudoowlane Andrzej Wieczorek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740030384

7.3.3) Ulica: Wyspiańskiego 23

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 694827,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-02

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.