Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00157824/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa siłowni zewnętrznej oraz street workout parku przy ul Piaskowej w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/335-04-54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/124891.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa siłowni zewnętrznej oraz street workout parku przy ul Piaskowej w Gliwicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06ffc1ca-0187-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233921
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000492/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Budowa siłowni zewnętrznej i Street Workout na terenie Piaskowej Doliny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00157824/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.63.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:
„Roboty budowlane związane z montażem urządzeń siłowych i street workout oraz wykonaniem nawierzchni w ramach budowy siłowni zewnętrznej przy ul. Piaskowej w Gliwicach”, teren inwestycyjny zlokalizowany jest na działce 125, obręb Przyszówka w Gliwicach.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w tym:
1. Wykonanie podbudowy i nawierzchni bezpiecznej z płyt EPDM.
2. Wykonanie podbudowy i nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych.
3. Montaż 7 szt. urządzeń siłowych – własność MZUK.
4. Zakup i montaż urządzenia do street workout.
5. Zakup i montaż 2 szt. tablic regulaminowych.
6. Zakup i montaż 7 szt. stojaków na rowery.
7. Przeniesienie 2 szt. istniejących ławek.
Wszystkie prace zostaną wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i według projektu budowlano – wykonawczego.
Zakres prac obejmuje:
1. Roboty wytyczeniowe.
2. Roboty przygotowawcze i ziemne.
3. Wykonanie podbudowy pod stanowiska do ćwiczeń oraz nawierzchnię.
4. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod urządzeniami. Nawierzchnie segmentowe wykonane z granulatu gumowego EPDM w różnych kolorach RAL i o zróżnicowanej grubości, odpowiedniej dla maksymalnej swobodnej wysokości upadku z urządzeń i spełniającą normę PN-EN 1177. Nawierzchnia EPDM
pod urządzeniami siłowymi HIC poniżej 1 m. Nawierzchnia EPDM pod urządzeniem typu street workout – HIC 2,8 m. Nawierzchnie gumową EPDM w postaci płytek należy układać na podbudowie z kruszywa utwardzonego, stabilizowanego mechanicznie, zabezpieczone obrzeżami. Płyty o wymiarach 50 x 50 cm. Nawierzchnia posiadająca wszystkie wymagane certyfikaty oraz atesty, w tym atest higieniczny PZH.
5. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej z czarnych mat przerostowych. Maty muszą posiadać certyfikat zgodności z Normą PN-EN 1177 - oraz atest higieniczny PZH.
Maty wykonane według niżej podanej specyfikacji:
- długość 1500 mm,
- szerokość 1000 mm,
- grubość minimum 22 mm lub 23 mm.
Przed położeniem mat przerostowych należy rekultywować i wyrównać teren, uzupełniając ewentualne wgłębienia gruntu ziemią.
6. Montaż 7 zestawów urządzeń do ćwiczeń, składających się z dwóch stanowisk – własność MZUK
- Podciągacz / Wypychacz
- Prasa nożna / Motyl
- Narciarz / Wioślarz
- Biegacz / Orbitrek
- Koła Tai Chi Małe / Duże
- Stepper / Wahadło
- Jeździec / Pajac
7. Zakup i montaż urządzenia typu street workout. Opis urządzenia:
- ilość słupów konstrukcyjnych – minimum 18 szt.
- poręcze równoległe – minimum 3 szt.
- drążki do podciągania – minimum 7 szt. umieszczone na różnych wysokościach
- ławeczka do brzuszków skośna z drabinką wykonana z płyty HDPE – minimum 1 szt.
- koła gimnastyczne – komplet 1 szt.
- drabinka pozioma – minimum 1 szt.
- drabinka pionowa – minimum 1 szt.
- drążek „żmijka” – minimum 1 szt.
- poręcze do pompek – minimum 1 szt.
- rura pionowa niska i wysoka – minimum 2 szt.
- słupy konstrukcyjne wykonane z profilu zamkniętego o minimalnych wymiarach 100x100x3mm
- drążki wykonane z rury o minimalnych wymiarach ø33,7x4mm
- rury pionowe oraz poręcze równoległe wykonane z rury o minimalnych wymiarach ø48,3x2,9mm
- elementy stalowe urządzenia zabezpieczona antykorozyjnie i malowane proszkowo. Słupy konstrukcyjne w kolorze ciemnym niebieskim.
Podane parametry należy uznać jako wyjściowe. Parametry dotyczące ilości drążków i stanowisk do ćwiczeń muszą być dostosowane do wymiaru placu i dobrane w taki sposób, by spełniały wszystkie kryteria właściwe dla street workout parku. Zaproponowane urządzenie powinno posiadać cechy rekreacyjnego miejsca, z przeznaczeniem dla osób początkujących oraz dla osób posiadających doświadczenie w ćwiczeniach fizycznych na drążkach i elementach do street workout.
8. Zakup i montaż 2 szt. tablic regulaminowych.
- konstrukcja stalowa, stal cynkowana i malowana proszkowo w kolorze ciemnym niebieskim,
- długość: 560 mm x szerokość: 60,3 mm x wysokość: 2010 mm,
- grubość ścianki min. 3,2 mm,
-wypełnienie z blachy ocynkowanej o wymiarach nie mniejszych niż 70 cm x 40 cm.
9. Zakup i montaż 7 szt. stojaków rowerowych.
- konstrukcja stalowa, stal cynkowana lub kwasoodporna,
- grubość ścianki min. 3,2 mm, przekrój max 80 mm,
- długość 100 cm,
- wysokość od poziomu gruntu 65 cm.
10. Przeniesienie 2 szt. ławek istniejących z rur stalowych w okolice urządzeń siłowych.
Integralną częścią niniejszej specyfikacji są:
1. Projekt budowlano – wykonawczy.
2. Przedmiar robót.
3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna, przedmiar robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy.
Istotne warunki zamówienia.
1. Przed przystąpieniem do robót należy wykonać wykopy kontrolne. Wykopy te należy wykonać w miejscu robót fundamentowych, w których mogą występować skrzyżowania oraz zbliżenia z istniejącymi instalacjami podziemnymi. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności w miejscach występowania uzbrojenia.
2. Zachowanie szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie.
3. Roboty należy prowadzić pod nadzorem wszystkich jednostek odpowiedzialnych za istniejące uzbrojenie terenu.
Uwaga: Koszt nadzorów należy ująć w ofercie cenowej.
4. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności PN lub Aprobatą Techniczną.
6. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej.
7. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót.
8. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót.
Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
- operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydz. Geodezji UM w Gliwicach,
- certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót,
- oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym,
- dziennik budowy,
- dokumentację powykonawczą,
- certyfikaty i dokumentacje potwierdzające zgodność, urządzenia i nawierzchni z normami PN-EN 16630 i PN-EN 1177.
W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy.
2. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac.
3. Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek.
4. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP.
5. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach cząstkowych i udziału w odbiorze końcowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192934,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192934,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe EKO-POL Jan Ogonowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311056069
7.3.3) Ulica: Pszczyńska 14
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "EKO-POL" JAN OGONOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "EKO-POL" JAN OGONOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192934,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Organizacja pobytu uczestników 55 Konferencji Naukowej Inżynieria Przedsięwzięć Budowlanych 2024, znak sprawy: IA1.283.28.2024.AP
- Dostawa przełączników sieciowych dla Centrum Informatycznego Politechniki Śląskiej, znak sprawy: IA1.282.27.2024.AP
- Wykonanie dokumentacji projektowych na potrzeby MZUK Gliwice - inwentaryzacja i zaprojektowanie pomieszczeń w pawilonach schroniska dla zwierząt w Gliwicach przy ul. Wschodniej.
- 96-P-24 Materiały eksploatacyjne do sterylizacji
- 4WOG-1200.2712.32.2024 Remont sanitariatów bud. 1 z dokumentacją projektową Bytom
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół im. M. Konopnickiej w Pyskowicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dróg w: Kadłub Turawski, Zakrzów Turawski, Ligota Turawska, Bierdzany, Rzędów, Turawa, Kotórz Mały, Kotórz Wielki, Zawada, Węgry i Osowiec
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa dróg wewnętrznych - dojazdowych do pól
- Budowa 3 klas lekcyjnych w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu oraz budowa klas lekcyjnych wraz z biblioteką w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu
- Przebudowa dróg w centrum miasta Chełmży - ulice Rynek Bednarski, Rybaki
- Przebudowa Stadionu Miejskiego w Szczekocinach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.