eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Budowa budynku Centrum Edukacji Artystycznej przy ul. Gen. J. Hallera w Rybniku wraz z zagospodarowaniem terenu i stałym wyposażeniem użytkowym



Ogłoszenie z dnia 2022-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku Centrum Edukacji Artystycznej przy ul. Gen. J. Hallera w Rybniku wraz z zagospodarowaniem terenu i stałym wyposażeniem użytkowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324392302

1.5.8.) Numer faksu: 324224124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku Centrum Edukacji Artystycznej przy ul. Gen. J. Hallera w Rybniku wraz z zagospodarowaniem terenu i stałym wyposażeniem użytkowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2489f090-a9bf-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233803

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001828/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa Centrum Edukacji Artystycznej w Rybniku wraz z zagospodarowaniem terenu i stałym wyposażeniem użytkowym - rozwój bazy kulturalnej i edukacyjnej miasta w ramach realizacji projektu "Rzeczna".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096027/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 13626349,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5496268,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku Centrum Edukacji Artystycznej przy ul. Gen. J. Hallera w Rybniku wraz z zagospodarowaniem terenu i stałym wyposażeniem użytkowym. Budynek o funkcji galerii sztuki. Posiadać ma 2 kondygnacje nadziemne przeznaczone na potrzeby wystawiennicze wraz z zapleczem administracyjno-socjalnym. Budynek ma zostać zrealizowany na działce ewidencyjnej nr 6023/2, jednostka ewidencyjna 247301_1, Rybnik; obręb 247301_1.0089, Rybnik. Wykonać należy również przyłącza budynku do sieci zewnętrznych uzbrojenia terenu, których część wykracza poza granice ww. nieruchomości.
Budynek zaprojektowany został jako jednobryłowy zwarty obiekt na rzucie kwadratu z płaskim dachem, umieszczony centralnie na otaczającym go placu. Jego wolnostojący charakter zaprojektowany został z myślą o dostępności z każdej ze stron a prosta bryła wraz z otoczeniem ma stanowić tło dla planowanych imprez i wystaw artystycznych.
Parametry techniczne obiektu:
Powierzchnia zabudowy: 647,19 m²
Powierzchnia użytkowa: 943,88 m²
Powierzchnia całkowita kond. nadziemnych: 1213,77 m²
Kubatura: 6374,8 m³
Wysokość: 9,85 m
Liczba kondygnacji: 2 w tym 2 nadziemne
Długość elewacji północnej: 25,42 m
Długość elewacji wschodniej: 25,42 m
Długość elewacji zachodniej: 25,42 m
Długość elewacji południowych: 25,42 m
Za poziom 0.00 przyjęto poziom 229,35 m n.p.m.
Podstawowe funkcje umiejscowione w budynku to:
 pomieszczenia wykładowo – edukacyjne , administracyjne, techniczne (parter),
 sale wystawowe, pomieszczenia magazynowe (piętro).
Komunikację pionową w budynku stanowią klatki schodowe oraz winda. W centralnej części budynku projektowana jest główna klatka schodowa dla użytkowników, nie pełni ona roli klatki ewakuacyjnej. Dwie pozostałe klatki schodowe, wydzielone, pełnią rolę ewakuacyjnych. W części parterowej, ewakuacji służą wyjścia północne i południowe. Dodatkowo wyodrębnione jest pomieszczenie do gromadzenia nieczystości, zlokalizowane w budynku.
Budynek wyposażyć należy w przyłącza i instalacje wewnętrzne:
 energii elektrycznej,
 wody użytkowej zasilanej z miejskiej sieci wodociągowej,
 kanalizacji sanitarnej z odprowadzeniem do miejskiej sieci,
 kanalizacji deszczowej,
 gazu z miejskiej sieci dystrybucyjnej.
Zakres inwestycji wraz z kolejnością wykonywania poszczególnych prac:
 przygotowanie inwestycji,
 wycinka drzew,
 usunięcie gruntów nasypowych,
 wykopy zgodnie z dokumentacją budowlaną,
 przygotowanie podłoża zgodnie z dokumentacja budowlaną,
 wyrównanie podłoża pod płytę fundamentową i podszybie windy,
 wykonanie zbrojenia płyty i jej betonowanie,
 etapowe wykonywanie szalunków, zbrojeń i betonowanie ścian żelbetowych
 wykonywanie schodów wewnętrznych,
 etapowe wykonywanie szalunków, zbrojeń i betonowanie stropów kondygnacji podziemnych budynku wg projektu konstrukcji,
 wykonywanie ścian parteru,
 przygotowywanie szalunków stropu nad parterem,
 betonowanie stropu nad parterem,
 wykonanie stropodachu i attyk,
 wykonanie ścian działowych,
 roboty izolacyjne,
 wykonywanie prac instalacyjnych, w tym również dotyczących przyłączy i instalacji zewnętrznych,
 montaż urządzeń technicznych,
 rozpoczęcie prac posadzkowych tj. układanie izolacji termicznych i akustyczny
w podłodze,
 wykonywanie wylewek posadzkowych,
 rozpoczęcie prac tynkarskich i okładzinowych,
 prace posadzkowe ostatniej warstwy- układanie podłóg,
 sukcesywny biały montaż,
 prace wykończeniowa na elewacjach,
 wykonanie zagospodarowania terenu, w tym nasadzeń zastępczych, utwardzeń zewnętrznych,
 uporządkowanie terenu.
Prace obejmują również realizację w zakresie stałego wyposażenia obiektu.
Wskazane w projekcie elementy wyposażenia należy dostarczyć i zamontować.
Zrealizować należy całość zamierzenia zgodnie z dołączoną dokumentacją projektową, w tym przedmiarami i STiORB.
Wykonawca ma również w obowiązku sporządzić dokumentację powykonawczą w tym m.in. badanie wydajności hydrantów wewnętrznych oraz zewnętrznych, opracować instrukcje, w tym Instrukcję bezpieczeństwa pożarowego oraz wyposażyć budynek w podręczny sprzęt gaśniczy dla grupy pożarów ABC.
Dołożyć należy wszelkich starań by ograniczyć uciążliwości związane z hałasem i zapyleniem oraz innymi niedogodnościami, wynikającymi z realizacji robót budowlanych jak np. ograniczenie ruchu pieszych i pojazdów w strefie robót, a o sprawach związanych z koniecznością zachowania szczególnej ostrożności oraz zakazu wstępu na teren budowy trzeba będzie szeroko poinformować okolicznych mieszkańców. Teren zabezpieczyć.
Szczegółowo zakres całego zamierzenia budowlanego opisują:
 dokumentacja projektowa,
 przedmiary robót (będące elementem pomocniczym),
 STWiOR.
Do obowiązku Wykonawcy będzie należało opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego z uwzględnieniem etapizacji zamówienia i terminów realizacji robót przy założeniu, że wartość robót w żadnym etapie nie przekroczy 20% ceny ofertowej, a ilość robót przewidziana w danym etapie będzie adekwatna do wartości tego etapu; opracowany (wg wzoru dołączonego do umowy) harmonogram należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu w terminie 7 dni od podpisania umowy, ww. harmonogram musi zawierać jako ostatni wymagany etap „przeprowadzenie procedury odbiorowej”, trwający min. 42 dni.
W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska.
Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady:
- zraszania wodą / innego zabezpieczenia przed pyleniem dla terenu prowadzenia prac rozbiórkowych;
- zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy;
- stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie);
- transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów;
- stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych
w wytwórniach.
Ponadto, Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót.
Przypomina się również, że:
- wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania;
- organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu.
Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1.
Przewidywany zakres zamierzenia budowlanego zapewnia możliwość dostępu do obiektu przez wszystkich użytkowników, w tym również przez osoby ze szczególnymi potrzebami. Budynek będzie w pełni dostosowany do korzystania z niego przez osoby niepełnosprawne, w szczególności przez osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich. Budynek został zaprojektowany w sposób umożliwiający korzystanie z niego przez osoby niepełnosprawne poprzez:
1) lokalizację windy osobowej o wymiarach dostosowanych do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, umożliwiających dostęp do poziomu sal wystawowych,
2) poszczególne kondygnacje budynku nie są zróżnicowane poziomem podłóg,
3) szerokości wejść do budynku umożliwiają dogodny przejazd osobom poruszających się na wózkach inwalidzkich,
4) dojścia do budynku zaprojektowano bez przeszkód w postaci stopni, murków itp.
Obiekt będzie wyposażony w toaletę dostosowaną dla osób niepełnosprawnych.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
 wykonywanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych,
 wykonywanie robót ogólnobudowlanych,
 wykonywanie robót budowlanych instalacyjnych,
 wykonywanie robót budowlanych wykończeniowych.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały oraz dostarczone wyposażenie i urządzenia (w przypadku zaoferowania krótszego terminu, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść będzie niezgodna z warunkami zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8396700,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10440240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8396700,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WODPOL Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PBO Śląsk Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 072819994

7.3.3) Ulica: ul. Ks. Pr. St. Słonki 24

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie instalacji elektrycznych, teletechnicznych
Wykonanie instalacji sanitarnych wod.-kan., gaz
Zagospodarowanie terenu


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8396700,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.