eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Tworzenie otwartych i dostępnych przestrzeni miejskich w Parku Hutniczym w Zabrzu w ramach projektu "Miasto przestrzenią rozwoju"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Tworzenie otwartych i dostępnych przestrzeni miejskich w Parku Hutniczym w Zabrzu w ramach projektu „Miasto przestrzenią rozwoju”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email,120250,b9325f9f6b617a2732b46e9d24b052cf.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Tworzenie otwartych i dostępnych przestrzeni miejskich w Parku Hutniczym w Zabrzu w ramach projektu „Miasto przestrzenią rozwoju”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84b50255-bbf5-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233534

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040349/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Rewitalizacja Parku Hutniczego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Norweski Mechanizm Finansowy 2014-2021 „MIASTO PRZESTRZENIĄ ROZWOJU”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122846

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.13.2023.MZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5620741,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa rewitalizacja Parku Hutniczego znajdującego się na działce nr 432/35 i 182/35 w Zabrzu, w zakresie, którego jest:
• budowa obiektów rekreacyjno-zabawowych: wodny plac zabaw, skatepark, plac zabaw dla dzieci, siłownia zewnętrzna, wybieg dla psów oraz wyposażenie ich w urządzenia rekreacyjno-zabawowe i nawierzchnię;
• budowa budynku sanitarno-socjalnego wraz z infrastrukturą;
• wykonanie rozruchów, uruchomień technologicznych wodnego placu zabaw;
• przeszkolenie personelu w zakresie obsługi wodnego placu zabaw;
• montaż obiektów małej architektury: pergole, ławki, siedziska, leżaki, kosze na śmieci, kosze do segregacji, budki dla ptaków i owadów, tablice informacyjne, stojaki na rowery, miejsca do grillowania (stoły, ławy, grille betonowe);
• demontaże istniejących nawierzchni i elementów asfaltowych oraz betonowych;
• wykonanie nowych ścieżek, placów i utwardzeń;
• wykonanie instalacji oświetleniowej parku;
• wykonanie instalacji wewnętrznych prowadzonych w terenie: wodociągowej, energetycznej, kanalizacji sanitarnej, technologicznej dla wodnego placu zabaw;
• wykonanie instalacji wewnętrznych w budynku: wod.-kan., c.o. (pompa ciepła), elektrycznej i niskoprądowej (fotowoltaika, monitoring, zasilanie pompy ciepła i technologii basenowej), wentylacji mechanicznej;
• budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej dla obsługi obiektów rekreacyjnych;
• przebudowa istniejącej sieci wodociągowej wraz z demontażem jej fragmentu kolidującego z projektowanym wodnym placem zabaw;
• wykonanie repliki poidełka Neptuna wraz z niezbędnymi podłączeniami (pozostałości istniejącego należy przekazać Muzeum Miejskiemu w Zabrzu);
• odczyszczenie terenu zielonego ze śmieci, korzeni, połamanych gałęzi, wykarczowanie kolidujących samosiejek (nie wymagających pozwolenia na wycinkę) i pniaków;
• wyrównanie, oczyszczenie i rekultywacja istniejącej nawierzchni naturalnej trawnikowej oraz miejsc po likwidowanych utwardzeniach z przygotowaniem gleby do nowych nasadzeń;
• nasadzenia drzew, krzewów, roślin towarzyszących i obsianie trawą;
• przesadzenie dwóch młodych drzewek;
• przygotowanie zaleceń pielęgnacyjno-utrzymaniowych dotyczących nowych nasadzeń;
• uzupełnienie istniejącego ogrodzenia betonowego z montażem dwóch furtek;
• wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową wraz z dostawą i montażem urządzeń i wyposażenia niezbędnych do funkcjonowania zaprojektowanych obiektów;
• złożenie wniosku w imieniu Zamawiającego i otrzymanie pozwolenia na użytkowanie.

Przedmiot umowy obejmuje również:
• organizację placu i zaplecza budowy (socjalnego i magazynowego);
• opracowanie Planu BIOZ;
• zabezpieczenie terenu budowy i zapewnienie bezpieczeństwa osobom trzecim oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania placu budowy przez cały czas trwania realizacji przedmiotu umowy;
• posiadanie ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 500 000,00 zł, na jedno i wszystkie zdarzenia przez cały okres realizacji zadania;
• uzyskanie wymaganych zezwoleń, przeprowadzenie wymaganych prób, badań i odbiorów w tym odbiorów technicznych sieci i urządzeń przez odpowiednie służby wraz z dokonaniem stosownych opłat;
• uzgodnienie z właścicielami sieci niezbędnych wyłączeń mediów wraz z dokonaniem opłat związanych z tymi uzgodnieniami;
• obsługę geodezyjną od pierwszego wytyczenia do wykonania dokumentacji powykonawczej geodezyjnej z naniesieniem na mapy w zasobie geodezyjnym miasta;
• wywóz materiałów z rozbiórki oraz odpadów powstałych w wyniku prowadzenia prac do miejsca ich składowania i utylizacji wraz z uiszczeniem wymaganych opłat. Dowód dokonania opłat lub dokument potwierdzający inny legalny sposób zagospodarowania w/w materiałów należy przedłożyć do protokołu odbioru danego zakresu robót;
• wykonanie dokumentacji zdjęciowej inwestycji od momentu przekazania placu budowy do dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy. Dokumentacja między innymi będzie stanowiła materiał dowodowy w przypadku zaistnienia sytuacji spornych w trakcie realizacji przedmiotu umowy i w okresie gwarancyjnym. Dokumentacja zdjęciowa będzie dostępna na budowie przez cały okres realizacji i zostanie przekazana Zamawiającemu wraz z dokumentami do odbioru końcowego;
• dostarczenie materiałów dokumentujących zgodność z przepisami i parametrami technicznymi określonymi w dokumentacji projektowej oraz STWiOR wszelkich wyrobów budowlanych, materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem, a następnie dokumenty umożliwiające odbiór danego zakresu w tym wyniki oraz protokoły badań, prób i pomiarów. Dokumenty wymagają akceptacji Inspektora Nadzoru.

2. Ze względów finansowych zrezygnowano z wykonania zaprojektowanych elementów:
1) rezygnacja z wykonania placu do gier stolikowych projektowany między skatepar’kiem a wodnym placem zabaw tj. rezygnacja z wykonywania ścieżek stanowiących dojścia do placu, samego placu z wyposażeniem w elementy małej architektury, jednej pergoli małej oraz nasadzeń zieleni dedykowanej dla wskazanego placyku;
2) rezygnacja z budowy trzech latarni oświetleniowych przy placu do gier ze skróceniem przebiegu instalacji zasilającej latarnie;
3) rezygnacja z wykonania samodzielnej ogrodzonej piaskownicy w północno-wschodniej części parku tj. rezygnacja z wykonywania ścieżki stanowiącej dojście do piaskownicy, ogrodzenia piaskownicy, wyposażenia i elementów małej architektury związanych z piaskownicą; nasadzeń zieleni dedykowanej dla piaskownicy (stanowiącej nasadzenia izolacyjne od strony wschodniej);
4) rezygnacja z wykonania "przepustów" (miejscowej zmiany typu nawierzchni w obrębie ścieżek) przy zaprojektowanej piaskownicy tj. rezygnacja z wykonania dwóch "przepustów" o nawierzchni UT1 - należy całą ścieżkę przy projektowanej piaskownicy wykonać z nawierzchni UT3;
5) rezygnacja w obrębie strefy skateparku z wykonania „wstęgi” pumptrackowej (o nawierzchni oznaczonej jako UT6) z zestawami betonowymi BUMP (S_I) w ilości 5 sztuk i dostawy wraz z montażem zestawu betonowego Fun-Ramp (S_F);
6) zmniejszenie docelowej ilości ławek parkowych (ilość zgodna z przedmiarem);
7) rezygnacja z wykonania fragmentu instalacji wody biegnącej od projektowanego budynku zaplecza do projektowanej studni SW w południowej części parku tj. rezygnacja z dostawy i montażu studni SW, zaworów końcowych na instalacji wodociągowej oraz całej instalacji zasilającej wodociągowej prowadzonej od budynku zaplecza.
W związku z powyższym przedmiot zamówienia nie obejmuje elementów wymienionych w pkt. 1-7 powyżej
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262423-2 - Wykonywanie pokładów

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8870477,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9970098,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8870477,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Dawidowski prowadzący działalność pod nazwą: Zakład Remontowo-Budowlany PLAST-BUD Mariusz Dawidowsk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631-163-80-15

7.3.3) Ulica: Wiślana

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-119

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8870477,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość zamówienia podana w Sekcji IV pkt 4.3) dotyczy zamówienia podstawowego, wartość całości zamówienia wynosi: 10 358 725,50 PLN, w tym zamówienie podstawowe: 6 905 817,00 PLN, zamówienia podobne: 3 452 908,50 PLN


Zakończenie robót i zgłoszenie gotowości do odbioru końcowego przedmiotu umowy nastąpi w terminie do 6 miesięcy od podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.