Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00215679/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa konserwacji i nadzór eksploatacyjny nad funkcjonowaniem urządzeń transportu bliskiego (dźwigi) w obiektach Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach i Sandomierzu w okresie 24 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Świętokrzyska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001695
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-314
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 3424270
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@tu.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.kielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tu-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa konserwacji i nadzór eksploatacyjny nad funkcjonowaniem urządzeń transportu bliskiego (dźwigi) w obiektach Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach i Sandomierzu w okresie 24 miesięcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f70d3926-d17d-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233530
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215679
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZA-381-18/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 256000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług konserwacji i bieżących napraw Urządzeń Transportu Bliskiego w obiektach Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach i Sandomierzu. Konserwację urządzeń objętych niniejszym postępowaniem należy prowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dn. 03.06.2016 r., w sprawie zasadniczych wymagań dla dźwigów i elementów bezpieczeństwa (t.j.Dz.U.2016 r,.poz.811) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dn. 30.10.2018 r. (t.j.Dz.U.2018 r., poz.2176) w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego.
Wykonanie konserwacji i bieżących napraw obejmuje:
- dźwigi osobowe w budynkach dydaktycznych A,B,C,D, budynku ENERGIS, budynku CENWIS, Bibliotece Głównej, Hali Sportowej, Domach Studenta nr 2,3,6,7
- urządzenia dla osób niepełnosprawnych w bud. A, B, C, D, Auli Głównej, Ośrodku Architektury i Humanistyki w Sandomierzu
- suwnice – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w sekcji III SWZ, Załączniku nr 1, 1.1 oraz 1.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta: Oferta nr 1 Schindler Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, z kwotą brutto 360 362,40 PLN. Oferta przewyższa możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia 304 187,52 PLN brutto. Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia, dlatego mając na uwadze powyższe, dokonał czynności jak na wstępie.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Aktualizacja dokumentacji projektowej pn.: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 728 na odcinku od obwodnicy Końskich m. Kornica do Gowarczowa"
- Remont orynnowania, obróbek blacharskich i konserwacja instalacji odgromowej w Inspektoracie ZUS Opatów
- Sukcesywna dostawa środków higienicznych oraz artykułów do sprzątania na potrzeby utrzymania czystości w pomieszczeniach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
- Realizacja działań informacyjno-promocyjnych dotyczących Funduszy Europejskich dla Świętokrzyskiego 2021-2027
- Dostawa mebli różnych do nowej siedziby
- Świadczenie usług pocztowych w 2024 r.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa techniczna, eksploatacyjna oraz konserwacja urządzeń i instalacji znajdujących się w nieruchomości Sądów przy ul. Terespolskiej 15A w Warszawie.
- Wymiana dźwigu osobowego w budynku MOSiR przy ul. Warchalskiego 3 w Ostrowi Mazowieckiej
- Usługa konserwacji dźwigów (7 szt.) zainstalowanych w Gmachu Głównym, Budynku Biurowym i Stołówce Centralnej PW oraz mycie dźwigu panoramicznego
- "Konserwacja wind w Zespole Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej (Część 1 - DS RIVIERA, Część 2 - DS Babilon, DS Żaczek, DS Akademik, DS Mikrus)"
- Rozbudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Brzeskim o szyb i windę osobową
- Wyk.bieżących usług remontowych w tym konserwacyjnych usuwania i zabezpieczania awarii oraz wyk.czynnośći usługowych niezbędnych do utrzymania w ruchu instalacji sanitarnych na terenie 4 ADM-ów w budynkach administrowanych przez ZGN Mokotów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.