eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszczonów › Rozbudowa i przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Piekarach - etap II.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Piekarach – etap II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mszczonów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148609

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Piłsudskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Mszczonów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: 46 858 28 20

1.5.8.) Numer faksu: 46 858 28 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.miejski@mszczonow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mszczonow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Piekarach – etap II.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-345c5d57-b985-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233483

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026218/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Rozbudowa budynku straży Ochotniczej Straży Pożarnej w Piekarach – w celu zapewnienia bezpieczeństwa przeciwpożarowego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119846/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.9.2022.KM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac wykończeniowych, elewacyjnych oraz zagospodarowania terenu zgodnie z dokumentacją projektową, dokumentacją wykonawczą, dokumentacją powykonawczą (I etap) oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Piekarach. Przedmiot zamówienia obejmuje, w szczególności wykonanie:
a) instalacji wewnętrznej elektrycznej;
b) instalacji elektrycznej doziemnej od skrzynki przyłączeniowej do rozdzielni głównej;
c) tynków wewnętrznych;
d) sufitów podwieszanych wraz z izolacją z wełny mineralnej;
e) stolarki i ślusarki drzwiowej wewnętrznej;
f) robót wykończeniowych: glazura, terakota, wykładzina PCV, roboty malarskie;
g) prac dociepleniowych elewacji;
h) utwardzenia terenu wraz z wykonaniem zjazdu z drogi gminnej;
i) montażu bramy stalowej;
j) instalacji wody zimnej i ciepłej z cyrkulacją i instalacją p.poż wewnętrznej;
k) instalacji technologii kotłowni wraz z instalacją centralnego ogrzewania;
l) przyłącza gazu wraz ze zbiornikiem podziemnym o poj. 6400dm3 i wewnętrzną instalacją gazową;
m) instalacja kanalizacji sanitarnej wewnętrznej;
n) przyłącza kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem szczelnym 10m3;
o) instalacji wentylacji;
p) instalacji chłodzenia pom magazynowego i sal.
Ponadto Wykonawca:
a) uzyska zaświadczenia, że organ nadzoru budowlanego nie wnosi sprzeciwu do złożonego zawiadomienia o zakończeniu budowy bądź Wykonawca uzyska decyzję o pozwoleniu na użytkowanie;
b) umieści w miejscu realizacji zamówienia, uprzednio zakupioną przez siebie tablicę informacyjną z logo marki Mazowsze, o następującej treści „Zadanie pn. Rozbudowa budynku Strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Piekarach zrealizowano przy współfinansowaniu z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach Instrumentu wsparcia zadań ważnych dla równomiernego rozwoju województwa mazowieckiego”.
Uwaga!
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji freonowej i odprowadzeniem skroplin bez zakupu klimatyzatorów – zostaną zakupione w przyszłości przez Zamawiającego.

2. Budynek remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Piekarach jest parterowy i niepodpiwniczony.
Budynek będzie w dalszym ciągu pełnił funkcję strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej.
Parametry techniczne budynku:
Powierzchnia zabudowy 800,19 m2
Powierzchnia użytkowa 618,23 m2
Powierzchnia netto 794,61 m2
Powierzchnia całkowita 800,19 m2
Kubatura budynku 4320,00 m3
Długość 47,33 m
Szerokość 23,28 m
Powierzchnia dachu 974,66 m2

3. W pierwszym etapie realizacji inwestycji zostały wykonane następujące prace:
1) prace rozbiórkowe i demontażowe;
2) roboty ziemne i fundamentowe;
3) roboty murowe;
4) stropy;
5) konstrukcja dachowa wraz z obróbkami i pokryciem dachowym;
6) montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej;
7) instalacja centralnego ogrzewania podposadzkowego.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres prac, technologia wykonania zawarte są w:
– Projektach budowlanych z załącznikami,
– Projektach wykonawczych z załącznikami,
– Dokumentacji powykonawczej (I etap) z załącznikami,
– Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB),
stanowiącymi załącznik nr 9 do SWZ.
Uwaga!
Pierwszeństwo mają postanowienia projektów wykonawczych (z załącznikami). Brakujące informacje z projektu wykonawczego należy pobrać z projektów budowlanych (z załącznikami).
– Projekcie umowy (Załącznik nr 6 do SWZ).

8. Obowiązującym wynagrodzeniem dla wykonawcy będzie wynagrodzenie ryczałtowe na podstawie z art. 632 KC.
9. Obowiązki wykonawcy i informacje dodatkowe:
a) Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia;
b) Prace składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji tych prac;
c) Wykonawca zobowiązany jest szczegółowo zapoznać się z wzorem umowy i wymaganiami w nim zawartymi również uwzględnić w cenie oferty oraz zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w nim.
d) Przedmiar robót załączono jako dokument pomocniczy dla wykonawcy. Przedmiar robót, ze względu na formę wynagrodzenia ryczałtowego nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty, a jego treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń.
Uwaga! Zamawiający w załączniku nr 8 do SWZ wskazał zestawienie materiałów, które już posiada. Zamawiający przekaże Wykonawcy ww. materiały na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia. Przy obliczaniu ceny oferty nie należy kalkulować ww. materiałów do ceny oferty. Zamawiający w przedmiarach nie wskazywał, które materiały już posiada, a które musi nabyć Wykonawca we własnym zakresie.
10. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
11. W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający nie odrzuci oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
12. W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający nie odrzuci oferty zgodnej z Polską Normą przenoszącą normę europejską, normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącymi normy europejskie, z europejską oceną techniczną, ze wspólną specyfikacją techniczną, z normą międzynarodową lub z systemem referencji technicznych ustanowionym przez europejski organ normalizacyjny, jeżeli te normy, oceny techniczne, specyfikacje i systemy referencji technicznych dotyczą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności określonych przez Zamawiającego, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
13. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) obejmują wykonanie następujących rodzajów czynności:
a) instalacji wewnętrznej elektrycznej;
b) instalacji elektrycznej doziemnej od skrzynki przyłączeniowej do rozdzielni głównej;
c) tynków wewnętrznych;
d) sufitów podwieszanych wraz z izolacją z wełny mineralnej;
e) stolarki i ślusarki drzwiowej wewnętrznej;
f) robót wykończeniowych: glazura, terakota, wykładzina PCV, roboty malarskie;
g) prac dociepleniowych elewacji;
h) utwardzenia terenu wraz z wykonaniem zjazdu z drogi gminnej;
i) montażu bramy stalowej;
j) instalacji wody zimnej i ciepłej z cyrkulacją i instalacją p.poż wewnętrznej;
k) instalacji technologii kotłowni wraz z instalacją centralnego ogrzewania;
l) przyłącza gazu wraz ze zbiornikiem podziemnym o poj. 6400 dm3 i wewnętrzną instalacją gazową;
m) instalacja kanalizacji sanitarnej wewnętrznej;
n) przyłącza kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem szczelnym 10m3;
o) instalacji wentylacji;
p) instalacji chłodzenia.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31140000-9 - Układy chłodzące

31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45421148-3 - Instalowanie bram

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

98395000-8 - Usługi ślusarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2230148,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2612973,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2230148,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo – Budowlany „ELLA” Bronisław Gawrylczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 836 000 24 42

7.3.3) Ulica: ul. Wróblewskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Sochaczew

7.3.5) Kod pocztowy: 96-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2230148,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.