Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00195484/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne świadczenie usług organizacji podróży służbowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870300040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Włocławska 167
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tarr.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tarr.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7561711.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne świadczenie usług organizacji podróży służbowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3809de77-e4ce-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233432
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020; Enterprise Europe Network2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195484
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TARRSA/PODRÓŻE/1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 570000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa usługa składająca się z następujących części:
A) Sukcesywna, kompleksowa rezerwacja i sprzedaż biletów lotniczych (w klasach wymaganych przez Zleceniodawcę) na trasach europejskich i pozaeuropejskich, z zastrzeżeniem, że przeloty muszą być realizowane przez przewoźników zrzeszonych w IATA.
B) Sukcesywna, kompleksowa rezerwacja i sprzedaż noclegów w kraju i za granicą.
C) Sukcesywna, kompleksowa rezerwacja i sprzedaż usług transportu lokalnego (w miejscu docelowym),
w związku z udziałem przedsiębiorców, osób wskazanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu i Toruńską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. oraz pracowników Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w wyjazdach zagranicznych: tj. udział w imprezach wystawienniczo-targowych, misjach gospodarczych, misjach przyjazdowych, giełdach kooperacyjnych, spotkaniach służbowych w okresie od podpisania umowy do 30 czerwca 2024 r.
2. Zamówienie będzie realizowane w częściach zgodnie z harmonogramem wyjazdów zagranicznych stworzonym na okres 6 miesięcy. Orientacyjne wyszczególnienie kierunków oraz terminów podróży:
− na trasach międzynarodowych: Zjednoczone Emiraty Arabskie (czerwiec 2023 r.), Stany Zjednoczone Ameryki (październik 2023 r.)
− na trasach europejskich: np. Hiszpania, Malta, Niemcy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewyczerpania całości przedmiotu zamówienia bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy z zastrzeżeniem, że gwarantuje wykonanie zamówienia na minimalnym poziomie finansowym wynoszącym 60%.
4. Wykonawca, jak i ewentualny podwykonawca, zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 roku Kodeks pracy (tj. Dz. U. 2018 poz. 108 ze zm.), osoby, które będą skierowane do realizacji zamówienia i będą wykonywały czynności związanych z rezerwacją i sprzedażą biletów lotniczych, potwierdzeń rezerwacji lub zakupu noclegów, potwierdzenia zakupu usługi transportu lokalnego oraz prowadzeniem spraw reklamacyjnych. Obowiązek zatrudnienia ww. osób dotyczy całego okresu realizacji umowy. Obowiązek zatrudnienia na podstawie stosunku pracy nie dotyczy sytuacji samodzielnego wykonywania wskazanych czynności przez Wykonawcę będącego osobą fizyczną. Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę/podwykonawcę osoby wykonującej wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, przedstawi pisemne oświadczenie wykonawcy/podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie stosunku pracy danej osoby wykonującej czynności. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, imię i nazwisko osoby, stanowisko pracy ze wskazaniem jakie czynności wykonuje osoba zatrudniona na podstawie stosunku pracy, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy/podwykonawcy. Nie przedłożenie oświadczenia będzie traktowane jako niewykazanie spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
60400000-2 - Usługi transportu lotniczego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 465869,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 465869,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 465869,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WhyNotTravel Załoga Nasternak sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133380514
7.3.3) Ulica: Kielnarowa 108A
7.3.4) Miejscowość: Kielnarowa
7.3.5) Kod pocztowy: 36-020
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WHYNOTTRAVEL ZAŁOGA NASTERNAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WHYNOTTRAVEL ZAŁOGA NASTERNAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 465869,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Przebudowa sięgacza ul. Turystycznej w Toruniu - sięgacz od posesji nr 108
- Dostawa sprzętu i akcesoriów jednorazowego użytku z podziałem na 7 zadań
- Likwidacja odpadów pochodzących z rozbiórek na terenie stanowiącym własność Gminy Miasta Toruń przy ul. Batorego w Toruniu, w ilości orientacyjnej - 238 m3.
- Modernizacja boiska sportowego Orlik przy ul. Ugory w Toruniu
- USŁUGA PRZYGOTOWANIA I PRZEKAZANIA NORMATYWNEJ WYCENY PROCEDUR REALIZOWANYCH W OŚRODKACH PROCEDURALNYCH JEDNOSTKI
- Zakup 38 sztuk tabletów wraz z oprogramowaniem, etui, ładowarkami z kablami oraz ze świadczeniem gwarancji dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Hotelarska usługa noclegowa dla gości z uczelni zagranicznej w ramach projektu NAWA
- Organizacja konferencji, zapewnienie usług hotelarskich, restauracyjnych, sal konferencyjnych podczas Narady Ambasadorów w dniach 9 - 19 września 2024 r.
- Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych oraz wynajmu sal konferencyjnych wraz z wyposażeniem
- Rezerwacja grupowa, sprzedaż, wystawienie i dostarczenie biletów lotniczych na trasie Warszawa - Miasto Meksyk - Warszawa.
- Usługi organizacji wyjazdu
- zapewn.m.nocleg., sali konf., miejsca na realiz.usł.gastron. oraz realiz.usł. gastron. na potrzeby przepr.XXIV Ogólnop. Konf.Jakość w Opiece Zdrowotnej, która odb.się w dn. 24-25.10.2024 r. w Krakowie
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.