eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › "Równanie dróg gruntowych i tłuczniowych z doziarnieniem 2022 - 2023"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Równanie dróg gruntowych i tłuczniowych z doziarnieniem 2022 - 2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomianki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1181768394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 115

1.5.2.) Miejscowość: Łomianki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@poczta.lomianki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2022

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Równanie dróg gruntowych i tłuczniowych z doziarnieniem 2022 - 2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0da9a66-c529-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233396

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045175/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Utrzymanie / równanie dróg gruntowych na terenie Gminy Łomianki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134693/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Równanie dróg gruntowych i tłuczniowych
z doziarnieniem 2022 - 2023”.
2. Opis przedmiotu i warunków wykonania zamówienia:
1) Równanie dróg o gruntowych i tłuczniowych obejmuje:
2) równanie dróg gruntowych i tłuczniowych
3) doziarnianie dróg gruntowych i tłuczniowych
4) wałowanie dróg gruntowych i tłuczniowych
w okresie od daty zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2023 r. które należy wykonać zgodnie z nw. szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz specyfikacją techniczną odbioru i wykonania robót budowlanych.
3. Zakres rzeczowy wykonania zamówienia:
1) równanie dróg gruntowych i tłuczniowych ma na celu likwidację wybojów i innych ubytków a także korektę profilu poprzecznego w celu umożliwienia odprowadzenia wody z korony drogi, materiałem pochodzącym z otoczenia drogi. Roboty należy wykonywać równiarkami. Liczba przejazdów równiarek do uzyskania należytego profilu jest różna i zależna od stopnia zniszczenia nawierzchni, rodzaju podłoża
i sposobu równania. Jednostką obmiarową jest m2 równanej drogi.
2) doziarnianie dróg gruntowych i tłuczniowych ma na celu uzupełnienie lokalnego ubytku, materiałem dostarczonym przez wykonawcę tj. kruszywem dolomitowym
o uziarnieniu 0 – 31,5 mm lub destruktem asfaltowym pozyskiwanym z warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznych wraz z jego wbudowaniem. Roboty należy wykonać w zależności od powierzchni uzupełnienia:
a) mechanicznie przy wykorzystaniu samochodu samowyładowczego i równiarki
z uwałowaniem walcem miejsca uzupełnienia.
b) ręcznie poprzez uzupełnienie i wyrównanie ubytku oraz uwałowanie walcem miejsca uzupełnienia.
3) wałowanie ma na celu zagęszczenie gruntu lub kruszywa. Obejmuje kilkakrotny przejazd walcem o ciężarze min 8 Mg w celu uzyskania właściwego zagęszczenia nawierzchni. Za właściwe zagęszczenie rozumie się uzyskanie wskaźnika o wartości minimalnej 0,95. Jednostką obmiarową jest 1m2 wałowanej drogi.
4. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) Roboty winny być realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego
na zgłoszenie pisemne, drogą mailową lub telefonicznie, w którym Zamawiający określać będzie lokalizację, rodzaj, zakres, kolejność i termin wykonania.
2) Wykonanie zleceń będzie odbywało się przy wykorzystaniu brygady wyposażonej
w sprzęt typu równiarka drogowa (1 szt.) , walec samojezdny o ciężarze min. 8 Mg (1 szt.), ładowarkę kołową (1 szt.) oraz samochód samowyładowawczy (1 szt.)
w zależności od zakresu prac wskazanych w „zleceniu robót”,
4) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej organizacji robót,
która zminimalizuje uciążliwości związane z wykonywanymi pracami dla okolicznych mieszkańców i firm oraz do uporządkowania terenu po zakończeniu robót
ze szczególnym uwzględnieniem wjazdów do posesji.
5) Wykonawca ponosi wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi pomiary geodezyjne, koszty badań zagęszczenia gruntu, objazdów i odbiorów, odtwarzania terenu do stanu pierwotnego, ewentualnych szkód poczynionych osobom trzecim, jakie mogą wyniknąć w trakcie realizacji robót
oraz inne określone w ogólnych warunkach umowy.
6) Wykonawca przystąpi do realizacji robót w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od daty wysłania zlecenia robót przez Zamawiającego pod rygorem naliczenia kar umownych.
7) Wykonawca wykona roboty w zakresie wskazanym w „zleceniu robót” w terminie określonym w zleceniu. W przypadku wystąpienia zdarzenia powodującego brak możliwości realizacji robót objętych zleceniem w określonym terminie, Wykonawca winien pisemnie poinformować o tym fakcie Zamawiającego i uzyskać jego akceptację na wydłużenie terminu realizacji pod rygorem naliczenia kar umownych.
8) Podany zakres rzeczowy jest orientacyjny. Zamawiający zastrzega możliwość zmian
w ilości poszczególnych asortymentów robót.
9) Zastosowania materiałów oraz urządzeń posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie (aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności).
2. Wykaz usług lub robót budowlanych na podstawie art. 95 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które Zamawiający określa jako wymagające zatrudnienia osób
przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę:
1) Naprawa dróg gruntowych wykonywana mechanicznie – profilowanie.
2) Naprawa dróg gruntowych wykonywana mechanicznie – doziarnienie.
3) Naprawa dróg gruntowych wykonywana mechanicznie – zagęszczenie.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 3, Załącznik nr 5 Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – wymagania ogólne oraz Załącznik nr 6 Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – nawierzchnia z destruktu asfaltowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOUTH STREAM S. A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 123-118-85-01; REGON: 141948014

7.3.3) Ulica: Piaseczyńska 16

7.3.4) Miejscowość: Kotorydz

7.3.5) Kod pocztowy: 05-555

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1150000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.