eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupia › Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Słupi oraz budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Winna Góra



Ogłoszenie z dnia 2022-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Słupi oraz budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Winna Góra

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Słupia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słupia 136

1.5.2.) Miejscowość: Słupia

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-128

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468315591

1.5.8.) Numer faksu: 468315514

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@slupia.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupia.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.slupia.com.pl/67,zamowienia-publiczne-powyzej-130-tys-netto

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Słupi oraz budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Winna Góra

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d2335c3-b588-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233366

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045501/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Słupi oraz budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Winna Góra

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112340/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIGKiOŚ.271.15.2022.JJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 8367241,15 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonawca w ramach zadania wykona roboty budowlane określone w Specyfikacji wykonania robót – Załącznik Nr 7a do SWZ.
2. W ramach zadania zostanie wykonana przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Słupia polegająca na remoncie, modernizacji oraz dostawie urządzeń do Gminnej Oczyszczalni Ścieków, tj.:
1) remont sita pionowego oraz piaskownika wirowego - demontaż istniejącego sita pionowego
2) przebudowa komory MBR na SBR oraz układu spustu ścieków oczyszczonych,
3) montaż pionowej kraty zgrzebłowej lub hakowej,
4) montaż sita bębnowego,
5) wyposażenie komory napowietrzania KN2,
6) dostawa i montaż 3 szt. membran,
7) dostawa i montaż pompy chemii,
8) demontaż istniejącej stacji oraz montaż nowej półautomatycznej stacji dozowania polielektrolitu,
9) wykonanie lub przebudowa rurociągów,
10) wymiana przepływomierza ścieków oczyszczonych,
11) czyszczenie komory KN1,
12) modernizacja układu automatyki,
13) wykonanie rozruchu technologicznego,

Lokalizacja inwestycji: działki Nr ewid. 1240, 1241, 1242, 1243, 1244, obręb (0007) Słupia

1) Zakres prac obejmuje ponadto min.:
a) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz planu bezpieczeństwa
i ochrony zdrowia,
b) dokonanie i uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, pozwoleń – jeżeli dotyczy
c) uzyskanie pozwolenia na budowę i/lub dokonanie zgłoszenia zamiaru budowy/wykonywania robót budowlanych/remontu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
d) uzyskanie wszystkich innych decyzji niezbędnych do wykonania zamówienia wymagane przepisami prawa,
e) uzyskanie warunków technicznych z PGE Dystrybucja S.A. na zwiększenie przydziału mocy jeżeli zajdzie taka konieczność,
f) zapewni wymagane nadzory specjalistyczne, lub inne wymagane stosownymi przepisami,
g) sporządzenie dokumentacji projektowej - powykonawczej,
h) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub dokonanie zawiadomienia o zakończeniu budowy zgodnie z zapisami stosownych decyzji i obowiązujących przepisów prawa,
i) organizację i zabezpieczenie miejsca wykonywania robót, w tym poniesie wszelkich kosztów związanych z organizacją terenu robót,
j) uporządkowanie terenu po wykonaniu robót,
k) prowadzenie prawidłowej gospodarki odpadami powstającymi w ramach prowadzonych robót budowlanych. Opłaty środowiskowe, w tym za składowanie, odbiór i transport odpadów poniesie Wykonawca,
l) inne prace określone w Specyfikacji wykonania robót stanowiącym Załącznik Nr 7a do SWZ,
m) wszelkie inne prace i czynności nieobjęte SWZ, a konieczne do należytego wykonania przedmiotu umowy oraz ze względu na sztukę budowlaną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232460-4 - Roboty sanitarne

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 1168000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonawca na przedmiotowe zadanie opracuje dokumentację wymaganą przepisami prawa polskiego oraz określoną w programie funkcjonalno-użytkowym – Załącznik Nr 7b do SWZ. Przystępując do realizacji zadania należy wykonać i uzyskać akceptację Zamawiającego na projekt
w formie zgodnej min. z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2020 poz. 1609 ze zm.)
oraz z Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie szczegółowego zakresu
i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2021 poz. 2454 ze zm.), a następnie zrealizować prace budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego. (Warunki wykonania prac projektowych oraz wymagania funkcjonalno-użytkowe opisano w PFU).
2. W ramach zadania zostanie zaprojektowana i wykonana budowa sieci kanalizacji sanitarnej
na odcinku ok. 5,6 km w miejscowości Winna Góra i Bonarów, tj. min:
a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania objętego zamówieniem,
b) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz planu bezpieczeństwa
i ochrony zdrowia,
c) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich danych wyjściowych do projektowania,
w szczególności: mapy do celów projektowych, wykonania badań gruntowo-wodnych, wykonania opracowań przyrodniczych;
d) uzyskanie operatu i pozwolenia wodnoprawnego – jeśli jest wymagane,
e) dokonanie i uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, pozwoleń,
f) uzyskanie pozwolenia na budowę i/lub dokonanie zgłoszenia zamiaru budowy/wykonywania robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
g) uzyskanie wszystkich innych decyzji niezbędnych do wykonania zamówienia wymagane przepisami prawa,
h) uzyskanie warunków przyłączeniowych od gestorów sieci – jeśli jest wymagane,
i) zapewni wymagane nadzory specjalistyczne lub inne wymagane stosownymi przepisami,
j) sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
k) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub dokonanie zawiadomienia o zakończeniu budowy zgodnie z zapisami stosownych decyzji i obowiązujących przepisów prawa,
l) wykonania wszelkich niezbędnych prac z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat administracyjnych koniecznych do realizacji robót objętych zamówieniem;
m) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji inwestycji wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
n) organizację i zabezpieczenie placu budowy, w tym poniesie wszelkich kosztów związanych
z organizacją placu budowy oraz zaplecza budowy,
o) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi,
p) prowadzenie prawidłowej gospodarki odpadami powstającymi w ramach prowadzonych robót budowlanych. Opłaty środowiskowe, w tym za składowanie, odbiór i transport odpadów poniesie Wykonawca,
q) inne prace określone w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Załącznik Nr 7b do SWZ,
r) wszelkie inne prace i czynności nieobjęte SWZ, a konieczne do należytego wykonania przedmiotu umowy oraz ze względu na sztukę budowlaną,
s) wszelkie roboty należy wykonywać zgodnie z zatwierdzonymi projektami budowlanymi, obowiązującymi przepisami w odniesieniu do poszczególnych branż budowlanych, aktualnymi normami i zasadami sztuki budowlanej ze szczególnym uwzględnieniem Prawa budowlanego oraz przepisami BHP. Przy wykonywaniu przedmiotowych robót budowlanych mogą być stosowane wyłącznie wyroby i materiały budowlane dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, posiadające wymagane certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty lub deklaracje zgodności z PN, itp. oraz zgodne z wymaganiami określonymi w PFU.
t) Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, objętych niniejszym SWZ, PFU który jest konieczny z punktu widzenia warunków umowy, przepisów prawa i wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej.
1) Dokumentacja projektowa oraz zrealizowany przedmiot zamówienia muszą zostać wykonane
z uwzględnieniem minimalnych wymagań, w zakresie dostępności architektonicznej i w zakresie dostępności cyfrowej, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
2) Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca:
1) przed rozpoczęciem prac projektowych przedstawi Zamawiającemu projekty koncepcyjne poszczególnych robót zawierające część rysunkową określającą cechy obiektów dotyczące rozwiązań projektowych. Po ich akceptacji przez Zmawiającego Wykonawca możne przystąpić do dalszych prac. Zatwierdzenie wszystkich dokumentów przez Zamawiającego jest warunkiem koniecznym realizacji zadania inwestycyjnego, lecz nie ogranicza odpowiedzialności Wykonawcy wynikającej z przetargu,
3) wykona roboty budowlane zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową, uzyskanym pozwoleniem na budowę, zgłoszeniem jeśli jest wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane
(tj. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.),
4) będzie utrzymywał czystość dróg, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy
i transportujących materiały
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określa Program Funkcjonalno – Użytkowy – dla części II zamówienia – Załącznik Nr 7b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 7199241,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu ofertę na część I zamówienia złożył jeden Wykonawca. Oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14, ponieważ nie wniesiono wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Tym samym, jako że złożona dla części I oferta była jedyna i podlega odrzuceniu, postępowanie w tej części zostało unieważnione.
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5642010,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5642010,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5642010,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacji Wodno-Kanalizacyjnych "TOMPEX" Tomasz Strumian

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8331005981

7.3.3) Ulica: Małczewska nr 101

7.3.4) Miejscowość: Brzeziny

7.3.5) Kod pocztowy: 95-060

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5642010,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.