eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzeń Wielki › Remont drogi gminnej ul.Polnej w miejscowości Chróścice- 2 części



Ogłoszenie z dnia 2022-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej ul.Polnej w miejscowości Chróścice- 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzeń Wielki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Namysłowska 44

1.5.2.) Miejscowość: Dobrzeń Wielki

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-081

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jkurtz@dobrzenwielki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dobrzenwielki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzenwielki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej ul.Polnej w miejscowości Chróścice- 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef9d7f3a-cd1b-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233352

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00331227/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont odcinka drogi gminnej ul. Polnej- w miejscowości Chróścice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147610/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.170.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont odcinka drogi gminnej ul. Polnej”. Inwestycja w swym zakresie obejmować będzie m.in.:
• remont jezdni o szerokości 3,5 m i długości ok. 264 mb., w tym:
- frezowanie nawierzchni bitumicznej o średniej gr. 2 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km,
- wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm,
- wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej o gr. 4 cm,
• wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego o gr. 10 cm po obu stronach jezdni o szerokości 0,75 m,
• wykonanie zjazdów:
-przełożenie zjazdów do rzędnej drogi o pow. 16 m2,
- uzupełnienie masą bitumiczną zjazdów o nawierzchni betonowej, gr. 6 cm, pow. 73 m2,
• humusowanie skarp z obsianiem gr. warstwy 10 cm o pow. 526 m2.
• regulacje urządzeń:
- regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych 3 szt.,
- regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 zawierają załączniki do SWZ tj. załącznik nr 4 do SWZ oraz:
- przedmiary robót 4a do SWZ
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 4b do SWZ
- dokumentacja projektowa - załącznik nr 4c do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 133962,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont odcinka drogi gminnej ul. Polnej wraz z włączeniem skrzyżowania – etap I”. Inwestycja w swym zakresie obejmować będzie m.in.:
• remont jezdni o szerokości 3,5 – 4,5 m. w tym:
- frezowanie nawierzchni bitumicznej na gł. 6-10 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. 10 km.
- rozebranie podbudowy z kruszywa gr. 32 cm o pow. 151 m2,
- rozebranie podbudowy z kruszywa gr. 35 cm o pow. 167 m2,
- wywiezienie 106,77 m3 gruzu z terenu budowy na na odl. 10 km,
- korytowanie i wywiezienie urobku o poj. 51,53 m3,
- stabilizacja podłoża cementem warstwy o gr. 15 cm, pow. 343 m2,
- wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 20 cm, pow. 333 m2,
- Wykonanie nawierzchni z kostki granitowej o wys. 16 cm na podsypce cem.piask. o pow. 170 m2,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 5 cm o pow. 148 m2,
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm. o pow. 370 m2,
• wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego o gr. 10 cm o szer. 0,75 m o pow. 187 m2,
• plantowanie, humusowanie skarp z obsianiem gr.10 cm. warstwy humusu
• montaż pionowych znaków drogowych – 4 szt.
• Regulacje urządzeń:
- regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych – 2 szt.
- regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych – 1 szt.
Szczegółowy opis zamówienia dla Części nr 2 zawierają załączniki do SWZ tj. Załącznik nr 5 do SWZ oraz:
- przedmiar robót 5a do SWZ
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowalnych – załącznik nr 5b do SWZ
- dokumentacja projektowa – załącznik 5c do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 183457,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115147,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115147,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PD TRAKT Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7510000557

7.3.3) Ulica: Matejki 1

7.3.4) Miejscowość: Kluczbork

7.3.5) Kod pocztowy: 46-200

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115147,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192179,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192179,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe, Melioracyjne, Roboty Ziemne Marianna Wójcik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541122830

7.3.3) Ulica: Szafranowa 5

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-920

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192179,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.