eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa fabrycznie nowych samochodów na potrzeby realizacji projektu pn. "Rozszerzenie ZAZ w Rzeszowie".



Ogłoszenie z dnia 2024-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowych samochodów na potrzeby realizacji projektu pn. "Rozszerzenie ZAZ w Rzeszowie".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polski Związek Organizatorów Zakładów Aktywności Zawodowej i Warsztatów Terapii Zajęciowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 181025063

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rejtana10

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-310

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzozaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzozaz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-442a088e-cf07-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność na rzecz osób z niepełnosprawnościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowych samochodów na potrzeby realizacji projektu pn. "Rozszerzenie ZAZ w Rzeszowie".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-442a088e-cf07-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233187

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie jest współfinansowane w ramach projektu pn. „Rozszerzenie ZAZ w Rzeszowie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, 7.15 Aktywna integracja

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00208813

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZOZAZiWTZ/2130-1/33/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-cio miejscowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, zgodnie ze Szczegółową specyfikacją przedmiotu zamówienia - część I stanowiącą załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej SWZ oraz Projektem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę opisanego w pkt 1 pojazdu wraz z wyposażeniem określonym w Szczegółowej specyfikacji przedmiotu zamówienia oraz niezbędną dokumentacją, w tym dokumentacją dopuszczającą pojazdy do ruchu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz umożliwiającą dokonanie rejestracji pojazdów, w szczególności aktualne badania techniczne dla pojazdów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
3) Na przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na okres co najmniej:
 24 miesięcy na silnik i podzespoły
 60 miesięcy na perforację nadwozia
 24 miesięcy na powłokę lakierniczą
 24 miesięcy na wykonaną zabudową dostosowującą pojazd do przewozu osób niepełnosprawnych, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń, bez limitu kilometrów, na zasadach określonych w projekcie umowy (odpowiednio załącznik nr 5 do SWZ).
4) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu niezbędne dokumenty gwarancyjne najpóźniej w dniu odbioru pojazdu.
5) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnej naprawy lub wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia (lub jego części) na nowy wolny od wad.
6) Wykonawca zapewni maksymalny czas rozpoczęcia usuwania awarii pojazdu w okresie gwarancji nie przekraczającym 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail.
7) Na materiały i części naprawiane lub wymieniane nieodpłatne w ramach napraw gwarancyjnych okres gwarancji biegnie na nowo.
8) Miejsce dostawy pojazdu: 37-310 Rzeszów, ul. Rejtana 10. Wykonawca zgłosi gotowość odbioru na co najmniej 3 dni przed planowaną dostawą. W dniu dostawy pojazd musi posiadać wszelkie niezbędne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego na terenie RP i umożliwiające dokonanie rejestracji oraz jego eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego. Szczegółowe zasady odbioru pojazdu określa projekt umowy.
9) Zmiany adaptacyjne pojazdu dotyczące montażu wyposażenia nie mogą powodować utraty ani ograniczeń wynikających z fabrycznych gwarancji mechanicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

4.5.5.) Wartość części: 185429,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego dostawczego samochodu typu furgon zgodnie ze Szczegółową specyfikacją przedmiotu zamówienia - część II stanowiącą załącznik nr 1a do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej SWZ oraz Projektem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę opisanego w pkt 1 pojazdu wraz z wyposażeniem określonym w Szczegółowej specyfikacji przedmiotu zamówienia oraz niezbędną dokumentacją, w tym dokumentacją dopuszczającą pojazdy do ruchu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz umożliwiającą dokonanie rejestracji pojazdów.
3) Na przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na okres co najmniej:
 24 miesięcy na silnik i podzespoły
 60 miesięcy na perforację nadwozia
 24 miesięcy na powłokę lakierniczą,
liczony od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń, bez limitu kilometrów, na zasadach określonych w projekcie umowy (odpowiednio załącznik nr 5 do SWZ).
4) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu niezbędne dokumenty gwarancyjne najpóźniej w dniu odbioru pojazdu.
5) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnej naprawy lub wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia (lub jego części) na nowy wolny od wad.
6) Wykonawca zapewni maksymalny czas rozpoczęcia usuwania awarii pojazdu w okresie gwarancji nie przekraczającym 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail.
7) Na materiały i części naprawiane lub wymieniane nieodpłatne w ramach napraw gwarancyjnych okres gwarancji biegnie na nowo.
8) Miejsce dostawy pojazdu: 37-310 Rzeszów, ul. Rejtana 10. Wykonawca zgłosi gotowość odbioru na co najmniej 3 dni przed planowaną dostawą. W dniu dostawy pojazd musi posiadać wszelkie niezbędne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego na terenie RP i umożliwiające dokonanie rejestracji oraz jego eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego. Szczegółowe zasady odbioru pojazdu określa projekt umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34136100-0 - Lekkie samochody półciężarowe

4.5.5.) Wartość części: 92876,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269370,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269370,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.