eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › BZP.2710.53.2023.ECS "Dostawa Materiałów reklamowych z logo UWr".-Zadania



Ogłoszenie z dnia 2024-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
BZP.2710.53.2023.ECS „Dostawa Materiałów reklamowych z logo UWr”.-Zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewelina.ciurko-sebzda@uwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwr.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BZP.2710.53.2023.ECS „Dostawa Materiałów reklamowych z logo UWr”.-Zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fc64bc4-62a2-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233101

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003709/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Artykuły informacyjne i promocyjne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.2710.53.2023.ECS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 1 DROBNE GADŻETY REKLAMOWE
1. przypinki reklamowe w liczbie 5 000 sztuk
Przypinka reklamowa do odzieży, ok 32 mm średnicy, zapinana na agrafkę, całość wykonana z metalu, nadruk projektu zabezpieczony folią ochronną. Realizacja 3 projektów graficznych. Projekty graficzne będą wielobarwne (kolorowe tło + typografia). Projekty graficzne zostaną przekazane przez Zamawiającego po wyborze Wykonawcy.
2. ołówki reklamowe w liczbie 5 000 sztuk
Naostrzony ołówek z nadrukiem logo UWr wg projektu Zamawiającego, ołówek wykonany z drewna (lakierowany bez barwy). Długość min. 17 cm. Twardość rysika HB.
3. kubek ceramiczny (wersja przypominająca metalowe kubki) w liczbie 1500 sztuk
Ceramiczny kubek reklamowy w stylu retro/vintage o objętości ok. 240-260 ml, średnica 8,5 cm +/-0,5 cm, wysokość 8,6 cm +/-0,5 cm. Pakowany w indywidualny biały kartonik. Znakowanie tampodrukiem lub kalkomanią ceramiczną z grafiką wg projektu Zamawiającego, transfer na ceramice odporny na zmywanie. Kubek w trzech wariantach kolorystycznych:
1. biały z czarnym rantem, z białym środkiem; jednokolorowy (czarny) nadruk (transfer na ceramice) z jednej strony kubka, wykonany na podstawie projektu Zamawiającego.
2. czarny na zewnątrz, z czarnym rantem i białym środkiem; jednokolorowy (biały) nadruk (transfer na ceramice) z jednej strony kubka, wykonany na podstawie projektu Zamawiającego.
3. niebieski na zewnątrz z czarnym rantem i białym środkiem; jednokolorowy (czarny) nadruk (transfer na ceramice) z jednej strony kubka, wykonany na podstawie projektu Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 33486,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 2 MATERIAŁY KONFERENCYJNE
1. Smycze reklamowe w liczbie 10 000 sztuk wykonane z materiału poliestrowego. Szerokość smyczy ok. 16 mm. Kolor smyczy niebieski (zakres kolorów: PANTONE 3005 U, 2193 U, 307 U, 299 U lub zbliżony) z białym jednostronnym nadrukiem logo UWr. Smycz zakończona metalowym karabińczykiem. Długość smyczy po złożeniu: +/- 50 cm. Smycze konfekcjonowane po 50 sztuk.
2. Identyfikatory sztywne zintegrowane w liczbie 10 000 par
Identyfikatory zintegrowane z materiałową tasiemką wyprodukowane z przezroczystego PCV. Każdy posiada klips oraz agrafkę. Format: 88-92 mm x 52-59 mm. Pakowane po 50 szt. Tasiemka w kolorze niebieskim ((zakres kolorów: PANTONE 3005 U, 2193 U, 307 U, 299 U lub zbliżony). Na każdym identyfikatorze nadrukowane logo UWr wg projektu dostarczonego przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 28659,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 3 TEKSTYLIA
1. Torby reklamowe 3000 sztuk
Torby w dwóch wariantach kolorystycznych: torba zielona (butelkowa zieleń: zieleń PANTONE 3282 U, 2403 U, 3295 U lub kolor zbliżony) – 1 500 szt. oraz torba czerwona (czerwień PANTONE 1795 U, 186 U, 185 U, 199 U2347 U lub zbliżony) – 1 500 szt.
Torby wykonane z bawełny, o gramaturze 250-300 g/m2, rozmiar ok. 40x40 cm (tolerancja +/- 5 cm), uszy pozwalające na założenie torby na ramię, długość uszu 70-80 cm. Na torbie nadruk w białym kolorze (jeden kolor). Nadruk grafiki wg projektu Zamawiającego na jednej stronie torby, obejmujący nie więcej niż 50 % jednej strony. Pakowane w przezroczyste opakowania po 10 sztuk.

2. Parasol reklamowy w liczbie 500 sztuk
Parasol reklamowy z nadrukiem logo UWr. Parasol automatyczny, składany, wiatroodporny z metalową laską, szynami z włókna szklanego, futerałem z poliestru, zapinany na rzep.

Kolorystyka: ciemny granat (PANTONE 2756C, PANTONE 274 C, PANTONE 533 C lub zbliżony); jednokolorowy (biały) nadruk wg projektu Zamawiającego.

Wymiary parasola: złożony 335x42x42 mm, rozłożony 930x565x930 mm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 56192,55 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 4 GADŻETY REKLAMOWE ARKUS
1. Lunchboxy w liczbie 500 sztuk
Lunchboxy dwupoziomowe pudełko na lunch z dwiema osobnymi przegrodami (obie z własną przykrywką), bambusową pokrywką i przekładką (do oddzielania poszczególnych części posiłku w obrębie jednej przegrody). W zestawie nóż, widelec, łyżka oraz opaska zespajająca wszystkie elementy pudełka. Kolor lunchboxu oraz pozostałych elementów biały (prócz bambusowej pokrywki). Wymiary całości: 18x10x9cm, +/- 2 cm. Materiał: Polypropylene PP.
Jednokolorowy nadruk wg projektu dostarczonego przez Zamawiającego na powierzchni nie większej niż 25%.

2. Termos w liczbie 500 sztuk Butelka z podwójnymi ściankami, ze szkła borokrzemianowego, z bambusową pokrywą, z zaparzaczem do herbaty. Szczelna butelka o pojemności 400 ml-500 ml.
Jednokolorowy nadruk wg projektu dostarczonego przez Zamawiającego na powierzchni nie większej niż 25%.

3. Torba chłodząca w liczbie 500 sztuk
Torba chłodząca na lunch z poliestru z przednią kieszenią. Pojemność 13-15 litry. Materiał izolacyjny: folia aluminiowa. Kolor torby granatowy (PANTONE 288 U, 287 U, 2748 U, 2758 U lub zbliżony).
Jednokolorowy nadruk wg projektu dostarczonego przez Zamawiającego na powierzchni nie większej niż 25%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 35264,10 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 5 GADŻETY REKLAMOWE INTERNATIONAL

1. Etui na ołówki (piórnik wykonany z lnu) w liczbie 1000 sztuk
Piórnik ekologiczny wykonany z naturalnego lnu, niebarwiony. Zapinany na guzik. W zestawie 3 ekologiczne długopisy wykonane z kartonu z recyklingu (kolory wkładów: czarny, niebieski i czerwony), ołówek, temperówka, gumka do mazania, drewniana linijka o długości 15 cm.
Wymiary piórnika: 200x53x22 mm. Jednokolorowy nadruk wg projektu dostarczonego przez

2. Notes w twardej okładce A5 w liczbie 1000 sztuk
Notes w twardej oprawie w rozmiarze A5, liczba stron 120-160. Elastyczna gumka i tekstylna zakładka w granatowym kolorze (PANTONE 288 U, 287 U, 2748 U, 2758 U lub zbliżony). Kolor notesu niebieski (PANTONE 3005 U, 2193 U, 307 U, 299 U), zaokrąglone rogi notesu.
Na okładce nadruk wg projektu dostarczonego przez Zamawiającego. Metoda znakowania: tampodruk, obszar znakowania nie więcej niż 25 % powierzchni okładki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 24563,10 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 6 ODZIEŻ
1. T-shirty w liczbie 800 sztuk
Skład materiałowy koszulki: 100% bawełna, gramatura nie mniejsza niż 180 g/m2 .
Na każdej koszulce nadruk w jednym kolorze, z przodu koszulki, na podstawie projektu Zamawiającego, wykonany techniką sitodruku, zajmujący ok. 30% powierzchni przodu koszulki.
Koszulki wykonane w dwóch wersjach kolorystycznych (granatowa PANTONE 288 U, 287 U, 2748 U, 2758 U lub zbliżony z białym nadrukiem oraz klasyczny szary melanż z czarnym nadrukiem)
Krój damski (400 sztuk) oraz męski (400 sztuk).

Produkcja w Polsce.

Rozmiary:
koszulka granatowa: 400 szt.
200 szt. rozmiary męskie (30 x XL, 70 x L, 70 x M, 30 x S);
200 szt. rozmiary damskie (30 x XL, 70 x L, 70 x M, 30 x S)
koszulka klasyczny szary melanż: 400 szt.
200 szt. rozmiary męskie (30 x XL, 70 x L, 70 x M, 30 x S);
200 szt. rozmiary damskie (30 x XL, 70 x L, 70 x M, 30 x S),

Każda sztuka powinna być oznaczona numerem rozmiaru oraz zawierać wszytą, odporną na ścieranie i pranie metkę zawierającą następujące informacje: sposób czyszczenia, temperatura prania, skład tkaniny. Każda sztuka zapakowana osobno w przezroczysty worek, na każdym worku zaznaczony rozmiar i rodzaj (damska/męska).


2. Bluzy w liczbie 500 sztuk
Bluza z kapturem i przednią kieszenią, tzw. kangurka, wykonana z materiału o grubości 280 g/m2 (skład: 90% bawełny 10% poliestru). Tkanina miękka oraz odporna na rozciąganie/kurczenie się podczas prania.
Znakowanie na przedniej części bluzy nie większe niż 30 % przodu za pomocą sitodruku/haftu komputerowego. Znakowanie w jednym kolorze (białym) na podstawie projektu dostarczonego przez Zamawiającego. Kolor bluzy granatowy (PANTONE 288 U, 287 U, 2748 U, 2758 U lub zbliżony).
Granatowy lub biały sznurek przy kapturze, płaski, poliestrowy lub bawełniany, szerokość min. 10 mm, zakończony agletem lub przeszyciem; metalowe oczka na sznurek przy kapturze; kaptur dwuwarstwowy; ściągacz u dołu bluzy i rękawów prążkowany lub gładki. Wykończenie: dzianina pętelkowa.
Bluza unisex (lub męska), rozmiary: 100 x XL, 150 x L, 150 x M, 100 x S.
Każda sztuka powinna być oznaczona numerem rozmiaru oraz zawierać wszytą, odporną na ścieranie i pranie metkę zawierającą następujące informacje: sposób czyszczenia, temperatura prania, skład tkaniny. Każda sztuka zapakowana osobno w przezroczysty worek, na każdym worku zaznaczony rozmiar.


3. Skarpetki w liczbie 1000 par unisex klasyczne z gładką strukturą, zawierające min. 80% bawełny, ze ściągaczem ok. 3-4 cm (+/- 0,5 cm) i płaskim szwem na palcach.
Cztery różne projekty (po 250 par) wykonane wg projektu Zamawiającego; każdy projekt zawierający maksimum 6 kolorów.

Rozmiary dla każdego projektu:
rozm. 36-39 – 75 szt.
rozm. 40-43 – 100 szt.
rozm. 44-46 – 75 szt.
Pakowanie jednostkowe: każda para skarpet powinna mieć kartonową etykietę z nadrukiem w jednym kolorze, (zawierającą m.in. informację o rozmiarze, składzie tkaniny, sposobie czyszczenia, temperaturze prania). Projekt etykiety zostanie dostarczony przez Zamawiającego wg wytycznych Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 106435,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33486,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70725,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33486,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eureka Plus Agencja Reklamy B.Fedorowicz R. Fedorowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131359042

7.3.3) Ulica: 3 Maja 11/10

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33486,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28659,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28659,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eureka Plus Agencja Reklamy B.Fedorowicz R. Fedorowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131359042

7.3.3) Ulica: 3 Maja 11

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28659,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56001,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80257,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56192,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eureka Plus Agencja Reklamy B.Fedorowicz R. Fedorowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131359042

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56192,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31518,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35264,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eureka Plus Barbara Fedorowicz Ryszard Fedorowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131359042

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35264,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19680,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28868,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24563,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eureka Plus Barbara Fedorowicz Ryszard Fedorowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131359042

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24563,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106435,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61573,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61573,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eureka Plus Barbara Fedorowicz Ryszard Fedorowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131359042

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106435,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.