Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00441630/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
- 2023/BZP 00452388/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
BZP.2710.53.2023.ECS „Dostawa Materiałów reklamowych z logo UWr”.-Zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewelina.ciurko-sebzda@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwr.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BZP.2710.53.2023.ECS „Dostawa Materiałów reklamowych z logo UWr”.-Zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fc64bc4-62a2-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233101
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003709/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Artykuły informacyjne i promocyjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.2710.53.2023.ECS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 1 DROBNE GADŻETY REKLAMOWE1. przypinki reklamowe w liczbie 5 000 sztuk
Przypinka reklamowa do odzieży, ok 32 mm średnicy, zapinana na agrafkę, całość wykonana z metalu, nadruk projektu zabezpieczony folią ochronną. Realizacja 3 projektów graficznych. Projekty graficzne będą wielobarwne (kolorowe tło + typografia). Projekty graficzne zostaną przekazane przez Zamawiającego po wyborze Wykonawcy.
2. ołówki reklamowe w liczbie 5 000 sztuk
Naostrzony ołówek z nadrukiem logo UWr wg projektu Zamawiającego, ołówek wykonany z drewna (lakierowany bez barwy). Długość min. 17 cm. Twardość rysika HB.
3. kubek ceramiczny (wersja przypominająca metalowe kubki) w liczbie 1500 sztuk
Ceramiczny kubek reklamowy w stylu retro/vintage o objętości ok. 240-260 ml, średnica 8,5 cm +/-0,5 cm, wysokość 8,6 cm +/-0,5 cm. Pakowany w indywidualny biały kartonik. Znakowanie tampodrukiem lub kalkomanią ceramiczną z grafiką wg projektu Zamawiającego, transfer na ceramice odporny na zmywanie. Kubek w trzech wariantach kolorystycznych:
1. biały z czarnym rantem, z białym środkiem; jednokolorowy (czarny) nadruk (transfer na ceramice) z jednej strony kubka, wykonany na podstawie projektu Zamawiającego.
2. czarny na zewnątrz, z czarnym rantem i białym środkiem; jednokolorowy (biały) nadruk (transfer na ceramice) z jednej strony kubka, wykonany na podstawie projektu Zamawiającego.
3. niebieski na zewnątrz z czarnym rantem i białym środkiem; jednokolorowy (czarny) nadruk (transfer na ceramice) z jednej strony kubka, wykonany na podstawie projektu Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 33486,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 2 MATERIAŁY KONFERENCYJNE1. Smycze reklamowe w liczbie 10 000 sztuk wykonane z materiału poliestrowego. Szerokość smyczy ok. 16 mm. Kolor smyczy niebieski (zakres kolorów: PANTONE 3005 U, 2193 U, 307 U, 299 U lub zbliżony) z białym jednostronnym nadrukiem logo UWr. Smycz zakończona metalowym karabińczykiem. Długość smyczy po złożeniu: +/- 50 cm. Smycze konfekcjonowane po 50 sztuk.
2. Identyfikatory sztywne zintegrowane w liczbie 10 000 par
Identyfikatory zintegrowane z materiałową tasiemką wyprodukowane z przezroczystego PCV. Każdy posiada klips oraz agrafkę. Format: 88-92 mm x 52-59 mm. Pakowane po 50 szt. Tasiemka w kolorze niebieskim ((zakres kolorów: PANTONE 3005 U, 2193 U, 307 U, 299 U lub zbliżony). Na każdym identyfikatorze nadrukowane logo UWr wg projektu dostarczonego przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 28659,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 3 TEKSTYLIA1. Torby reklamowe 3000 sztuk
Torby w dwóch wariantach kolorystycznych: torba zielona (butelkowa zieleń: zieleń PANTONE 3282 U, 2403 U, 3295 U lub kolor zbliżony) – 1 500 szt. oraz torba czerwona (czerwień PANTONE 1795 U, 186 U, 185 U, 199 U2347 U lub zbliżony) – 1 500 szt.
Torby wykonane z bawełny, o gramaturze 250-300 g/m2, rozmiar ok. 40x40 cm (tolerancja +/- 5 cm), uszy pozwalające na założenie torby na ramię, długość uszu 70-80 cm. Na torbie nadruk w białym kolorze (jeden kolor). Nadruk grafiki wg projektu Zamawiającego na jednej stronie torby, obejmujący nie więcej niż 50 % jednej strony. Pakowane w przezroczyste opakowania po 10 sztuk.
2. Parasol reklamowy w liczbie 500 sztuk
Parasol reklamowy z nadrukiem logo UWr. Parasol automatyczny, składany, wiatroodporny z metalową laską, szynami z włókna szklanego, futerałem z poliestru, zapinany na rzep.
Kolorystyka: ciemny granat (PANTONE 2756C, PANTONE 274 C, PANTONE 533 C lub zbliżony); jednokolorowy (biały) nadruk wg projektu Zamawiającego.
Wymiary parasola: złożony 335x42x42 mm, rozłożony 930x565x930 mm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 56192,55 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 4 GADŻETY REKLAMOWE ARKUS1. Lunchboxy w liczbie 500 sztuk
Lunchboxy dwupoziomowe pudełko na lunch z dwiema osobnymi przegrodami (obie z własną przykrywką), bambusową pokrywką i przekładką (do oddzielania poszczególnych części posiłku w obrębie jednej przegrody). W zestawie nóż, widelec, łyżka oraz opaska zespajająca wszystkie elementy pudełka. Kolor lunchboxu oraz pozostałych elementów biały (prócz bambusowej pokrywki). Wymiary całości: 18x10x9cm, +/- 2 cm. Materiał: Polypropylene PP.
Jednokolorowy nadruk wg projektu dostarczonego przez Zamawiającego na powierzchni nie większej niż 25%.
2. Termos w liczbie 500 sztuk Butelka z podwójnymi ściankami, ze szkła borokrzemianowego, z bambusową pokrywą, z zaparzaczem do herbaty. Szczelna butelka o pojemności 400 ml-500 ml.
Jednokolorowy nadruk wg projektu dostarczonego przez Zamawiającego na powierzchni nie większej niż 25%.
3. Torba chłodząca w liczbie 500 sztuk
Torba chłodząca na lunch z poliestru z przednią kieszenią. Pojemność 13-15 litry. Materiał izolacyjny: folia aluminiowa. Kolor torby granatowy (PANTONE 288 U, 287 U, 2748 U, 2758 U lub zbliżony).
Jednokolorowy nadruk wg projektu dostarczonego przez Zamawiającego na powierzchni nie większej niż 25%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 35264,10 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 5 GADŻETY REKLAMOWE INTERNATIONAL1. Etui na ołówki (piórnik wykonany z lnu) w liczbie 1000 sztuk
Piórnik ekologiczny wykonany z naturalnego lnu, niebarwiony. Zapinany na guzik. W zestawie 3 ekologiczne długopisy wykonane z kartonu z recyklingu (kolory wkładów: czarny, niebieski i czerwony), ołówek, temperówka, gumka do mazania, drewniana linijka o długości 15 cm.
Wymiary piórnika: 200x53x22 mm. Jednokolorowy nadruk wg projektu dostarczonego przez
2. Notes w twardej okładce A5 w liczbie 1000 sztuk
Notes w twardej oprawie w rozmiarze A5, liczba stron 120-160. Elastyczna gumka i tekstylna zakładka w granatowym kolorze (PANTONE 288 U, 287 U, 2748 U, 2758 U lub zbliżony). Kolor notesu niebieski (PANTONE 3005 U, 2193 U, 307 U, 299 U), zaokrąglone rogi notesu.
Na okładce nadruk wg projektu dostarczonego przez Zamawiającego. Metoda znakowania: tampodruk, obszar znakowania nie więcej niż 25 % powierzchni okładki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 24563,10 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 6 ODZIEŻ1. T-shirty w liczbie 800 sztuk
Skład materiałowy koszulki: 100% bawełna, gramatura nie mniejsza niż 180 g/m2 .
Na każdej koszulce nadruk w jednym kolorze, z przodu koszulki, na podstawie projektu Zamawiającego, wykonany techniką sitodruku, zajmujący ok. 30% powierzchni przodu koszulki.
Koszulki wykonane w dwóch wersjach kolorystycznych (granatowa PANTONE 288 U, 287 U, 2748 U, 2758 U lub zbliżony z białym nadrukiem oraz klasyczny szary melanż z czarnym nadrukiem)
Krój damski (400 sztuk) oraz męski (400 sztuk).
Produkcja w Polsce.
Rozmiary:
koszulka granatowa: 400 szt.
200 szt. rozmiary męskie (30 x XL, 70 x L, 70 x M, 30 x S);
200 szt. rozmiary damskie (30 x XL, 70 x L, 70 x M, 30 x S)
koszulka klasyczny szary melanż: 400 szt.
200 szt. rozmiary męskie (30 x XL, 70 x L, 70 x M, 30 x S);
200 szt. rozmiary damskie (30 x XL, 70 x L, 70 x M, 30 x S),
Każda sztuka powinna być oznaczona numerem rozmiaru oraz zawierać wszytą, odporną na ścieranie i pranie metkę zawierającą następujące informacje: sposób czyszczenia, temperatura prania, skład tkaniny. Każda sztuka zapakowana osobno w przezroczysty worek, na każdym worku zaznaczony rozmiar i rodzaj (damska/męska).
2. Bluzy w liczbie 500 sztuk
Bluza z kapturem i przednią kieszenią, tzw. kangurka, wykonana z materiału o grubości 280 g/m2 (skład: 90% bawełny 10% poliestru). Tkanina miękka oraz odporna na rozciąganie/kurczenie się podczas prania.
Znakowanie na przedniej części bluzy nie większe niż 30 % przodu za pomocą sitodruku/haftu komputerowego. Znakowanie w jednym kolorze (białym) na podstawie projektu dostarczonego przez Zamawiającego. Kolor bluzy granatowy (PANTONE 288 U, 287 U, 2748 U, 2758 U lub zbliżony).
Granatowy lub biały sznurek przy kapturze, płaski, poliestrowy lub bawełniany, szerokość min. 10 mm, zakończony agletem lub przeszyciem; metalowe oczka na sznurek przy kapturze; kaptur dwuwarstwowy; ściągacz u dołu bluzy i rękawów prążkowany lub gładki. Wykończenie: dzianina pętelkowa.
Bluza unisex (lub męska), rozmiary: 100 x XL, 150 x L, 150 x M, 100 x S.
Każda sztuka powinna być oznaczona numerem rozmiaru oraz zawierać wszytą, odporną na ścieranie i pranie metkę zawierającą następujące informacje: sposób czyszczenia, temperatura prania, skład tkaniny. Każda sztuka zapakowana osobno w przezroczysty worek, na każdym worku zaznaczony rozmiar.
3. Skarpetki w liczbie 1000 par unisex klasyczne z gładką strukturą, zawierające min. 80% bawełny, ze ściągaczem ok. 3-4 cm (+/- 0,5 cm) i płaskim szwem na palcach.
Cztery różne projekty (po 250 par) wykonane wg projektu Zamawiającego; każdy projekt zawierający maksimum 6 kolorów.
Rozmiary dla każdego projektu:
rozm. 36-39 – 75 szt.
rozm. 40-43 – 100 szt.
rozm. 44-46 – 75 szt.
Pakowanie jednostkowe: każda para skarpet powinna mieć kartonową etykietę z nadrukiem w jednym kolorze, (zawierającą m.in. informację o rozmiarze, składzie tkaniny, sposobie czyszczenia, temperaturze prania). Projekt etykiety zostanie dostarczony przez Zamawiającego wg wytycznych Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 106435,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33486,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70725,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33486,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eureka Plus Agencja Reklamy B.Fedorowicz R. Fedorowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131359042
7.3.3) Ulica: 3 Maja 11/10
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
jakie przetargi wygrała firma
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33486,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28659,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28659,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eureka Plus Agencja Reklamy B.Fedorowicz R. Fedorowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131359042
7.3.3) Ulica: 3 Maja 11
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
jakie przetargi wygrała firma
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28659,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56001,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80257,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56192,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eureka Plus Agencja Reklamy B.Fedorowicz R. Fedorowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131359042
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
jakie przetargi wygrała firma
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56192,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31518,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35264,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eureka Plus Barbara Fedorowicz Ryszard Fedorowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131359042
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
jakie przetargi wygrała firma
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35264,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19680,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28868,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24563,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eureka Plus Barbara Fedorowicz Ryszard Fedorowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131359042
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
jakie przetargi wygrała firma
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24563,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106435,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61573,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61573,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eureka Plus Barbara Fedorowicz Ryszard Fedorowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131359042
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
jakie przetargi wygrała firma
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106435,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont drogi wojewódzkiej nr 369 odcinkami pomiędzy m. Miszkowice a węzłem S3 Lubawka w km 10+535 - 11+972, km 12+500 - 13+068 i km 13+900 - 16+044, gmina Lubawka.
- Usunięcie źródeł zawilgocenia murów poprzez naprawę elewacji budynku (DWOMP Oddział w Jeleniej Górze).
- BZP.2711.25.2024.MP Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien i sprzątaniem posesji wokół budynku przy pl. Uniwersyteckim 9/13 we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych na zajęcia dydaktyczne Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa drobnego sprzętu do wykonywania zabiegów maloinwazyjnych - dostawa noża harmonicznego
- Dostawa ciepła dla potrzeb Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 8, w okresie 12 miesięcy (2)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rollup'ów, ścianek oraz innych materiałów promocyjnych
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa materiałów reklamowych z logo Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed
- Dostawa materiałów promocyjnych
- Dostawa gadżetów Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Dostawa: podkładek korkowych, karteczek samoprzylepnych, pendrive, termoaktywnych kubków, notesów klejonych
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.