Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00427845/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
- 2023/BZP 00438886/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-11
- 2023/BZP 00479250/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-07
- 2023/BZP 00493859/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-15
- 2023/BZP 00503265/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00503675/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00521554/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-29
- 2023/BZP 00532654/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-05
- 2023/BZP 00564538/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-20
- 2023/BZP 00577492/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-29
- 2024/BZP 00024083/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Utworzenie Laboratorium Hematologicznego na IV piętrze budynku Oddziału Chorób Wewnętrznych i Chemioterapii Onkologicznej przy ul. Reymonta 8-12
w Katowicach.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: SPSKM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289070
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Francuska
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-027
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: duo@spskm.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskm.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utworzenie Laboratorium Hematologicznego na IV piętrze budynku Oddziału Chorób Wewnętrznych i Chemioterapii Onkologicznej przy ul. Reymonta 8-12w Katowicach.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae3ed96e-62ae-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233063
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00096129/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont pomieszczeń na IV piętrze budynku Oddz. Chorób Wewn. I Chemioterapii, utworzenie Laboratorium Hematologicznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00427845
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-23-145BN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane pn. „Utworzenie Laboratorium Hematologicznego na IV piętrze budynku Oddziału Chorób Wewnętrznych i Chemioterapii Onkologicznej przy ul. Reymonta 8-12 w Katowicach.” obejmujące swoim zakresem zmianę sposobu użytkowania i przebudowę skrzydła południowego IV piętra i jest szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej.
2. Wspólny słownik zamówień:
45000000-7 Roboty budowlane
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45314200-3 Instalowanie linii telefonicznych
45312200-9 Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45314300-4 Instalowanie infrastruktury okablowania
45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 Instalowanie wentylacji
45453000-7 Roboty remontowe- renowacyjne
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej tj. projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarach. Dokumentacja techniczna stanowi załączniki do SWZ:
A) załącznik nr 1 do SWZ – projekt budowlany;
B) załącznik nr 2 do SWZ – projekt wykonawczy;
C) załącznik nr 3 do SWZ – STWIORB;
D) załącznik nr 4 do SWZ – przedmiary i dokumenty formalne w tym ekspertyza ppoż.
4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił 60 miesięcznej gwarancji na roboty budowlane licząc od daty ostatecznego odbioru końcowego.
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił 36 miesięcznej gwarancji na zamontowane urządzenia technologiczne i wyposażenie licząc od daty ostatecznego odbioru końcowego.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje również serwis, przeglądy i konserwację wszystkich instalacji i urządzeń (w tym również wymianę materiałów eksploatacyjnych i zużywalnych, np. filtrów) w okresie gwarancji lub rękojmi, których serwisowanie i konserwacja jest wymagana przepisami i zaleceniami producenta w celu utrzymania ciągłej sprawności i zachowania warunków gwarancyjnych. Zamawiający wymaga minimum jednego przeglądu na 12 miesięcy, z zastrzeżeniem, iż w przypadku, gdy producent instalacji i urządzeń wymaga częstszych przeglądów, Wykonawca dokona przeglądów zgodnie z wytycznymi producenta.
7. Opis wymagań Zamawiającego w zakresie gwarancji, realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia stanowią projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
8. Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ustawy PZP, aby wszelkie czynności ogólnobudowlane związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, z późn. zm.). W przypadku Podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
17. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, dopuszczonych do stosowania w jednostkach służby zdrowia o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie:
• materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy muszą być fabrycznie nowe, w I gatunku, odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu,
• zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy,
• Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie - wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości), w tym w obiektach służby zdrowia,
• w trakcie prowadzenia robót budowlanych należy dokonać demontażu zbędnych instalacji technicznych (jeżeli zaistnieje taka konieczność).
18. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia pojawiłyby się nazwy własne, nazwy norm, specyfikacji technicznych, standardów, oznacza to, że Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego materiałów w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania
19. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 uPzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5967002,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7355400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5967002,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JS INVEST Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252462453
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5967002,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 194 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA POJEMNIKÓW NA MOCZ I KAŁ
- Obsługa serwisowa aparatury neonatologicznej.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Katowicach
- Leki, lek onkologiczny, wyroby med. i żywności specjalnego przeznaczenia - 13 Pakietów
- DOSTAWA LEKÓW 10
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.