eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siepraw › Budowa przedszkola publicznego wraz z przyłączami oraz zagospodarowaniem terenu w m. Zakliczyn w gminie Siepraw



Ogłoszenie z dnia 2023-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przedszkola publicznego wraz z przyłączami oraz zagospodarowaniem
terenu w m. Zakliczyn w gminie Siepraw

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIEPRAW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555387

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kawęciny 30

1.5.2.) Miejscowość: Siepraw

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-447

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 123721811

1.5.8.) Numer faksu: 123721806

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@siepraw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siepraw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-siepraw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa przedszkola publicznego wraz z przyłączami oraz zagospodarowaniem
terenu w m. Zakliczyn w gminie Siepraw

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a7430e6-a788-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233042

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050719/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa przedszkola publicznego wraz z przyłączami oraz zagospodarowaniem terenu w m. Zakliczyn w gminie Siepraw

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00086130

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IIGZP.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8178373,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych i montażowych oraz dostaw koniecznych dla realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa przedszkola publicznego wraz z przyłączami oraz zagospodarowaniem terenu w m. Zakliczyn w gminie Siepraw”, „pod klucz”. Planowana inwestycja zlokalizowana jest na działkach o nr ewidencyjnych: 803/2; 803/4; 806/1; 809/4; 821/1; 752; 757/3 w miejscowości Zakliczyn, w gminie Siepraw.
2. Miejsce realizacji projektu: województwo małopolskie, powiat myślenicki, gmina Siepraw, miejscowość Zakliczyn. Zakres obejmuje wykonanie robót budowlanych i montażowych oraz dostaw dla realizacji budowy 6 oddziałowego przedszkola publicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych wraz z zagospodarowaniem terenu, w tym m.in.: miejscami postojowymi, wewnętrzną komunikacją, placem zabaw oraz przyłączami wod-kan-gaz-energia oraz uzyskaniem przez wykonawcę w imieniu i na rzecz Gminy dokumentu pozwalającego na użytkowanie obiektu budowlanego. W budynku zaplanowano: 6 oddziałów, w tym 1 przystosowany dla osób niepełnosprawnych, wraz z przyległymi do nich sanitariatami, salę wielofunkcyjną, jadalnię, kuchnię, szatnię, pokój nauczycielski, pomieszczenia administracyjne, gospodarcze i inne niezbędne pomieszczenia.
3. Na zakres przedmiotu zamówienia Zamawiający uzyskał prawomocną, aktualną decyzję pozwolenia na budowę znak AB.6740.1285.2021.AB (decyzja nr 636/2022) z dnia 22.07.2022r. Przedmiot zamówienia obejmującą m.in.:
a) budowę przedszkola publicznego wraz z instalacjami wewnętrznymi m.in.: wodną, elektryczną, w tym instalację fotowoltaiczną, c.o., c.w.u., gazową, kanalizacją sanitarną, wentylacją mechaniczną i klimatyzacją, telefoniczną, komputerową, video domofonową, monitoringu, alarmową, TV, przyzywową,
b) przebudowę istniejącej sieci drenarskiej,
c) budowę infrastruktury technicznej: nawierzchnią utwardzoną, komunikacją wewnętrzną, miejscami postojowymi, zbiornikiem na wody deszczowe na działce wraz z rozbiórką fragmentu sieci elektroenergetycznej i teletechnicznej oraz budową nowego odcinka sieci elektroenergetycznej i teletechnicznej,
d) budową parkingu wraz z fragmentem chodnika na działkach nr 821/1 i 809/4 w Zakliczynie,
e) zagospodarowanie terenu, w tym m.in.: budowę ogrodzenia, budowę placu zabaw z nawierzchnią bezpieczną z poliuretanu, dostawę i montaż urządzeń małej architektury oraz warzywniak,
f) budowę przyłączy: wody, kanalizacji sanitarnej i tłuszczowej, kanalizacji deszczowej oraz instalacji teletechnicznych,
g) kompletne wyposażenie i umeblowanie wszystkich pomieszczeń budynku, w tym technologia kuchni,
h) przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie do właściwego organu nadzoru budowlanego oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
-Dokumentacja projektowa - załącznik nr 6 do swz,
-Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 7 do swz,
-pomocniczo Przedmiar robót - załącznik nr 8 do swz,
Zgodnie z zasadami ryczałtowej formy wynagrodzenia, którą jest objęte niniejsze postępowanie, przedmiary robót są dokumentem informacyjno-pomocniczym.
5. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV właściwe dla przedmiotu zamówienia:
Podstawowy:
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowalnych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
Dodatkowe:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowalnych
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
39150000-8 Różne meble i wyposażenie
39161000-8 Meble przedszkolne
37535200-9 Wyposażenie placów zabaw

6. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowalnych w zakresie robót m.in.: przygotowawczych, ziemnych, izolacyjnych, murarskich, dekarskich, instalacyjnych, montażowych, wykończeniowych, drogowych, porządkowych. Obejmuje także wykonanie wszelkich prac tymczasowych i towarzyszących niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz roboty odtworzeniowe, przeprowadzenie wymaganych próby końcowych, wszelkich innych czynności oraz dokumenty (w tym dokumentację powykonawczą) niezbędne do oddania robót do eksploatacji.
Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym
w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym oraz Prawem Ochrony Środowiska oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 60 miesięcy gwarancji jakości (maksimum 84 miesięcy). Okres gwarancji jakości rozpoczyna bieg w następnym dniu po dacie odbioru końcowego i przejęcia całości prac objętych przedmiotem umowy przez Zamawiającego, co zostanie poświadczone podpisaniem protokołu odbioru końcowego Przedmiotu umowy. Okres udzielenia gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
8. Zamawiający nie wymaga dokonania wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
9. Warunki realizacji zamówienia zawarte są wzorze umowy i stanowią załącznik 1C do swz.
10. Przedmiot zamówienia jest współfinansowane w ramach Programu: Rządowego Funduszu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych.
11. Zamówienie nie zostało podzielone na części.
12. Równoważność - Kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
Jeśli w dokumentach postępowania zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dodaje się słowo „lub równoważne” oraz:
1) należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia, i służą one wyłącznie do określenia minimalnych parametrów technicznych i jakościowych, ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej, oraz mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia minimalnych parametrów technicznych i jakościowych materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania.
2) Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że będą one spełniały kryteria równoważności, które określono w załącznikach nr 6-8 do swz. Składając ofertę równoważną wykonawca zobowiązany jest podać nazwę materiału (typ, producenta), który oferuje oraz przedstawić w ofercie dokładny opis techniczny oferowanych zamienników, podając ich parametry techniczne (w odniesieniu do wszystkich parametrów określonych przez Zamawiającego). Dopuszcza się urządzenia, materiały, równoważne rozumiane jako urządzenia, materiały, wykonane przez dowolnych producentów przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów technicznych i jakościowych oraz walorów użytkowych oraz w pełni kompatybilnych z resztą urządzeń pod warunkiem, iż spełnią one te same właściwości techniczne.

Zgodnie z zapisami art. 99 ust. 6 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla systemów lub urządzeń, wskazanych w SWZ, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z zastosowaniem materiałów równoważnych.
13. Wymagania w zakresie zatrudnienia.
1) Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
2) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących podstawowe czynności techniczne lub prace budowlane w trakcie realizacji zamówienia, kwalifikowanych jako pracownicy fizyczni, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosownie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio zał nr 1C do swz.
3) Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy.
4). Obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę zadań w ramach przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39161000-8 - Meble przedszkolne

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9054720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11861450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9054720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Oleksy Przedsiębiorstwo Robót Budowalnych OLEXBUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691019703

7.3.3) Ulica: Kąty 95

7.3.4) Miejscowość: Porąbka Iwkowska

7.3.5) Kod pocztowy: 32-862

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9054720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.