eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › Kompleksowa obsługa ratownicza krytej pływalni oraz kąpieliska przy ul. Kowanowskiej 38a w Obornikach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa ratownicza krytej pływalni oraz kąpieliska przy ul. Kowanowskiej 38a w Obornikach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Obornikach Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630218518

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Staszica 41A

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jacek.okpisz@pwik-oborniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pwik-oborniki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dadadcbf-d162-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa ratownicza krytej pływalni oraz kąpieliska przy ul. Kowanowskiej 38a w Obornikach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dadadcbf-d162-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233026

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170075

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.01.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: kompleksowa obsługa ratownicza krytej pływalni w Obornikach.
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa ratownicza krytej pływalni w Obornikach w ilości maksymalnej 16 722 godzin.
2. Opis pływalni w Obornikach:
- basen pływacki o długości 25 m i szerokości 12 m (głębokość niecki zmienia się wraz z długością basenu w zakresie od 1,37 do 1,87 m) z 6 torami pływackimi,
- basen rekreacyjny o długości 12,5 m i szerokości 7 m (głębokość niecki zmienia się wraz z długością basenu w zakresie od 1,07 do 1,37 m) wraz z wylotem rury zjazdowej,
- brodzik dla dzieci o powierzchni użytkowej ponad 85 m2 oraz głębokości max. 60 cm,
- strefa SPA: trzy niecki basenowe o łącznej powierzchni ok. 60 m2, głębokości do 133 cm, 4 sauny,
- zjeżdżalnia rurowa zamknięta o długości 77 m zakończona wanną hamowną,
- zjeżdżalnia rurowa otwarta o długości 6 m,
- jacuzzi 14 osobowe ze strefą relaksu.
3. Usługa w szczególności polegać będzie na:
1) zapewnieniu bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 147) oraz wydanymi do niej aktami wykonawczymi,
2) kontroli nad przestrzeganiem powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie bezpieczeństwa i korzystania z obiektów wodnych oraz postanowień regulaminu pływalni,
3) wykonywaniu z najwyższą starannością wszystkich obowiązków określonych w zakresie obowiązków ratownika,
4) zapewnieniu świadczenia usługi przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje, zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa,
5) zapewnieniu równoczesnej obsady trzech stanowisk ratowniczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w godzinach pracy pływalni. Godziny pracy poszczególnych stanowisk (nr I, II i III) będą zgodne z pracą pływalni oraz otwarciem do użytkowania poszczególnych niecek basenu,
6) udzielaniu pierwszej pomocy przedlekarskiej, podstawowym opatrzeniu ran i urazów, a w poważniejszych przypadkach wezwaniu Pogotowia Ratunkowego,
7) zabezpieczeniu w niezbędny sprzęt ratunkowy zgodny z obowiązującymi przepisami,
8) bieżącym wyposażaniu ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP,
9) dbaniu o stanowisko świadczenia usług oraz konserwację powierzonego sprzętu,
10) prowadzeniu podstawowej dokumentacji i systemu raportowania,
11) przestrzeganiu procedur:
- obejmowania, przekazywania i zakończenia dyżuru,
- alarmowych, przy wypadkach w różnych miejscach obiektu,
- udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej,
- łączności,
12) określeniu i przestrzeganiu zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach.
4. Szczegółowe obowiązki wykonawcy (w tym zakres obowiązków ratownika oraz regulamin korzystania z pływalni) zostały opisane w projekcie umowy (Część III SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92620000-3 - Usługi w zakresie sportu

71317200-5 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 501660,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: kompleksowa obsługa ratownicza kąpieliska przy ul. Kowanowskiej 38a w Obornikach.
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa ratownicza kąpieliska przy ul. Kowanowskiej 38a w Obornikach w ilości maksymalnej 1 272 godzin.
2. Usługa w szczególności polegać będzie na:
1) zapewnieniu bezpieczeństwa osób korzystających z kąpieliska zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 147) oraz wydanymi do niej aktami wykonawczymi,
2) kontroli nad przestrzeganiem powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie bezpieczeństwa i korzystania z obiektów wodnych w tym WOPR oraz postanowień obiektu kąpieliska,
3) wykonywaniu z najwyższą starannością wszystkich obowiązków określonych w zakresie obowiązków ratownika,
4) zapewnieniu świadczenia usługi przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje, zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa,
5) zapewnieniu równoczesnej obsady:
a) 2 stanowisk ratowniczych na terenie kąpieliska, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach otwarcia kąpieliska, tj. 5 dni w tygodniu w następujących godzinach:
- Stanowisko I – od godz. 10.00 do godz. 18.00
- Stanowisko II – od godz. 10.00 do godz. 18.00
b) 3 stanowisk ratowniczych na terenie kąpieliska, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w soboty i niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy w godzinach otwarcia kąpieliska, tj. w następujących godzinach:
- Stanowisko I - od godz. 10.00 do godz. 18.00
- Stanowisko II - od godz. 10.00 do godz. 18.00
- Stanowisko III - od godz. 10.00 do godz. 18.00
w planowanym okresie realizacji zamówienia: 24.06.2023 r. – 31.08.2023 r.
6) udzielaniu pierwszej pomocy przedlekarskiej, podstawowym opatrzeniu ran i urazów, a w poważniejszych przypadkach wezwaniu Pogotowia Ratunkowego,
7) zabezpieczeniu w niezbędny sprzęt ratunkowy zgodny z obowiązującymi przepisami,
8) bieżącym wyposażaniu ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP,
9) dbaniu o stanowisko świadczenia usług oraz konserwację powierzonego sprzętu,
10) prowadzeniu podstawowej dokumentacji i systemu raportowania,
11) przestrzeganiu procedur:
- obejmowania, przekazywania i zakończenia dyżuru,
- alarmowych, przy wypadkach w różnych miejscach obiektu,
- udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej,
- łączności,
12) określeniu i przestrzeganiu zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach.
3. Szczegółowe obowiązki wykonawcy (w tym zakres obowiązków ratownika oraz regulamin korzystania z kąpieliska) zostały opisane w projekcie umowy (Część III SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92620000-3 - Usługi w zakresie sportu

71317200-5 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 38160,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 465373,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499820,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 465373,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SWIM LIVE-KB-7-Krzysztof Bunk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7781380253

7.3.3) Ulica: Wierzbięcice 49/8A

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-547

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 465373,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-01 do 2024-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39482,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44265,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39482,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe województwa wielkopolskiego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9720448472

7.3.3) Ulica: ul. Jana Spychalskiego 38

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-553

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39482,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-06-24 do 2023-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.