Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00151611/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
- 2023/BZP 00162641/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wykonania i produkcji filmów, reportaży oraz animacji na potrzeby
V Forum Wolontariatu i konkursu First to Help
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY INSTYTUT WOLNOŚCI - CENTRUM ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368854582
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-124
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@niw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://niw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonania i produkcji filmów, reportaży oraz animacji na potrzebyV Forum Wolontariatu i konkursu First to Help
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46c2a082-cc7a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233025
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00121718/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Produkcja filmów i animacji promujących programy NIW-CRSO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151611
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/TP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 300000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 187600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6.1 Przedmiotem zamówienia podstawowego jest kompleksowa usługa wykonania i produkcji filmów, reportaży oraz animacji na potrzeby V Forum Wolontariatu obejmująca:
1) Wykonanie i produkcję 13 filmów prezentujących sylwetki laureatów Konkursu Wolontariusz i Koordynator Roku Korpusu Solidarności (zadanie 1).
2) Wykonanie i produkcję reportażu dokumentującego całość dwudniowego V Forum Wolontariatu Korpusu Solidarności. (zadanie 3).
3) Wykonanie i produkcję reportażu dokumentującego uroczystość wręczenia Nagród w Konkursie Wolontariusz
i Koordynator Roku Korpusu Solidarności, która odbędzie się podczas V Forum Wolontariatu (zadanie 4).
4) Produkcję animacji prezentującej działalność Korpusu Solidarności (zadanie 6).
5) Przygotowanie maksymalnie do 10 animowanych plansz prezentujących m.in. członków Kapituły Konkursu, laureatów Konkursu Wolontariusz Roku oraz laureatów Konkursu Koordynator Roku (zadanie 7).
6.2 Przedmiotem zamówienia z prawa opcji jest kompleksowa usługa wykonania i produkcji filmów, reportaży na potrzeby promocji konkursu First to help obejmująca:
1) Wykonanie i produkcję 9 filmów prezentujących sylwetki laureatów i osób wyróżnionych w konkursie First to help (zadanie 2).
2) Wykonanie i produkcję reportażu dokumentującego uroczystość wręczenia nagród w konkursie First to help (zadanie 5).
4.5.3.) Główny kod CPV: 92111200-4 - Produkcja filmów reklamowych, propagandowych i informacyjnych i taśm wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych
92111210-7 - Produkcja filmów reklamowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295790,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARKFILM Sp. zo.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532786520
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont tarasu w budynku Przedszkola nr 191 im. Marii Kownackiej przy ul. Zawrat 22 w Warszawie wraz z malowaniem sal dydaktycznych.
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Bobrówka poprzez remont budowli piętrzącej - jazu w km 5+000, Nadzór Wodny Parczew
- Dostawa sprzętu komputerowego - wg 2 pakietów.
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i gazików do dezynfekcji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Środmieście
- Zakup samochodu osobowego z napędem 4x4.
- Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.