Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00069322/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa drogi wewnętrznej oraz zjazdu publicznego na działkach nr 423/1, 423/2 i 549 w miejscowości Wiśniowa Poduchowna- gmina Staszów.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STASZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 31
1.5.2.) Miejscowość: Staszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 864 83 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@staszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/staszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa drogi wewnętrznej oraz zjazdu publicznego na działkach nr 423/1, 423/2 i 549 w miejscowości Wiśniowa Poduchowna- gmina Staszów.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dfe4210-bc27-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233008
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063073/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Budowa drogi wewnętrznej oraz zjazdu publicznego na działkach nr 423/1, 423/2 i 549 w miejscowości Wiśniowa Poduchowna – gmina Staszów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie będzie zrealizowane z wykorzystaniem środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Rozwoju Obszarów Wiejskich na Lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00069322
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.1.2024.II
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 218978,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej wewnętrznej o długości 72,72 m., oraz zjazdu publicznego. Jezdnia o dwóch pasach ruchu o szer. 2,5 m każdy, poboczy o szer 0,75 m.
Zakres przedmiotu niniejszego zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Wykonanie wykopów pod warstwy drogi,
b) Budowę drogi wewnętrznej o nawierzchni bitumicznej, szerokości 5,0m – jezdnia,
c) Budowę nawierzchni utwardzonej 2x0,75m z kruszywa – pobocza,
d) Zabezpieczenie sieci gazowej,
e) Budowę zjazdu publicznego,
f) Wykonanie i umieszczenie tablic informacyjnych o źródłach finansowania zadania (tablica o źródłach finansowania zadania zgodnie z wytycznymi dotyczącymi obowiązków informacyjnych przy zadaniach inwestycyjnych dofinansowanych z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Rozwoju Obszarów Wiejskich na Lata 2014-2020, dostępnymi na stronie internetowej :https://www.gov.pl/attachment/7dd2a2e5-e12c-47a8-a8eb-523e915c19e5),
g) Obsługę geodezyjną oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej (w skład której wchodzą m.in. kosztorys powykonawczy, protokoły, świadectwa dopuszczenia, atesty, deklaracje, informacje o udzielonej gwarancji, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza), zgodnie z dokumentami (w załączeniu przedmiar robót, aneks do projektu budowlanego, specyfikacja techniczna),
inne konieczne roboty gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia.
Wykonawca pokryje całość kosztów inwestycji łącznie w wykonaniem tymczasowego oznakowania.
Zamówienie będzie zrealizowane z wykorzystaniem środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Rozwoju Obszarów Wiejskich na Lata 2014-2020.
2. Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również
w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 11 SWZ.
3. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu
oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
4. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
5. Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Uwaga:
Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209121,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270929,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209121,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Staszów Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 291093378
7.3.3) Ulica: Rakowska 40
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH STASZÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH STASZÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209121,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- Gwoździe i płytki ortopedyczne
- "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie"
- "Przebudowa dróg powiatowych w Powiecie Staszowskim w związku z poprawą bezpieczeństwa ruchu drogowego" w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
- "Zadanie nr 1 "Budowa ulicy Rzeszowskiej w Staszowie," Zadanie nr 2 "Budowa ulicy Jagiellońskiej w Staszowie"
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Rozbudowa drogi gminnej o numerze 102475F w m. Dobroszów Wielki
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2602W granica województwa - Przeździecko-Lenarty - Przeździecko-Grzymki - etap II
- Wymiana wodociągu w ciągu ulicy Długiej w Oleśnie oraz budowa wodociągu w miejscowości Adamierz - Etap I.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.